Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057315/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00067659/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego, dwa zadania:
Zadanie 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Wiosny Ludów - SP4 w Radlinie;
Zadanie 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Wieczorka w Radlinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15
1.5.2.) Miejscowość: Radlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324590219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/radlin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego, dwa zadania:Zadanie 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Wiosny Ludów - SP4 w Radlinie;
Zadanie 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Wieczorka w Radlinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa5c4ba8-8e3b-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013867/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Oświetlenie osiedla Wieczorka
1.1.2 Budowa oświetlenia ul. Wiosny Ludów I SP 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057315/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.4.UI.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 224385,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Radlin z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Wiosny Ludów - SP4 w Radlinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ i dokumentacja postępowania.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 90920,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Radlin z podziałem na dwa zadania:Zadanie 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Wieczorka w Radlinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ i dokumentacja postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 133464,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88641,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88641,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88641,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROINSTAL S.C. Jarosław Szyszkowski, Beata Szyszkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7480002728
7.3.3) Ulica: Witosa 6
7.3.4) Miejscowość: Baborów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTROINSTAL S.C. JAROSŁAW SZYSZKOWSKI BEATA SZYSZKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTROINSTAL S.C. JAROSŁAW SZYSZKOWSKI BEATA SZYSZKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88641,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135321,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135321,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135321,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROINSTAL S.C. Jarosław Szyszkowski, Beata Szyszkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 748 000 27 28
7.3.3) Ulica: Witosa 6
7.3.4) Miejscowość: Baborów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTROINSTAL S.C. JAROSŁAW SZYSZKOWSKI BEATA SZYSZKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTROINSTAL S.C. JAROSŁAW SZYSZKOWSKI BEATA SZYSZKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135321,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Remont silnika elektrycznego produkcji DAMEL S.A., typu: SG8W 562X-4a dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Dostawa wentylatorów lutniowych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- "Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu al. Piaskowej z ul. Przybyłkiewicza" w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych w mieście Tarnowie"
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Piotra Skargi w Tarnowie w zakresie budowy chodnika, przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą"
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 3943P Kiełczewo - Bonikowo o ścieżkę rowerową wraz z budową oświetlenia ulicznego
- Zadanie awaryjne - Przebudowa oświetlenia drogowego w ciągu S86 na odcinku Sosnowiec- Katowice.
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.