Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00063060/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00064624/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103299 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 360513W w miejscowości Wielgorz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Mordy
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: (25) 6415402
1.5.8.) Numer faksu: (25) 6415115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mordy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.mordy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 360513W w miejscowości Wielgorz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753db1d1-bd21-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063060/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130062,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 360513W w miejscowości Wielgorz”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące elementy:
I. Podbudowa:
1) Wykonanie koryta o średniej głębokości 15 cm na całej szerokości projektowanej nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, uzyskany grunt odwieźć na drogi gminne na odległość do 2 km – 2.120,00 m²;
2) Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, grubość warstwy 15 cm po zagęszczeniu – 2.120,00 m²;
II. Nawierzchnia:
3) Wykonanie nawierzchni - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 o grubości 4 cm po zagęszczeniu, ze skropieniem między warstwowym emulsją asfaltową, z transportem z wytwórni na miejsce wbudowania – 2.120,00 m².
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz Szkicem sytuacyjnym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.
5. W trakcie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek dysponować osobą kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń i minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego.
6. Okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130666,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166886,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130666,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "Regionalne Drogi Podlaskie" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8210006680
7.3.3) Ulica: Brzeska 128
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130666,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI MORDY
więcej: przetargi MORDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Pęchcińska w miejscowości Niechodzin
- Budowa dróg gminnych na terenie gminy Jadów
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Roosevelta w Gubinie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szcześniki
- Budowa ulicy Greckiej i Irlandzkiej w Zalasewie, gmina Swarzędz
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.