Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00089820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bargłów Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augustowska, 47
1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87/642-40-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barglow.dt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b768b3d-a94c-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b768b3d-a94c-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060307/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany – Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny - poprawa infrastruktry drogowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje:wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i zakupieniu sprzętu do utrzymania porządku na drodze.
Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót związanych z przebudową drogi:
wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych;
wycinki drzew z obszaru pasa drogowego;
wykonanie robót ziemnych;
przebudowę i zabezpieczenie podziemnych odcinków sieci uzbrojenia technicznego terenu - sieci telekomunikacyjnej;
przebudowę istniejących przepustów drogowych pod jezdnią główną;
wzmocnienie słabego podłoża oraz konstrukcji nasypów drogowych;
korektę parametrów geometrycznych istniejącej trasy (łuków poziomych i promieni łuków wyokrąglających) oraz zastosowanie regularnych pochyleń poprzecznych i podłużnych;
wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 4,50 m wraz z lokalnymi poszerzeniami do 5,50 m;
wykonanie normatywnych wlotów skrzyżowań z drogami podporządkowanymi,
budowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni bitumicznej do granic pasa drogowego,
budowę mijanek szerokości użytkowej 5,50 m o nawierzchni bitumicznej;
wykonanie odwodnienia jezdni w postaci rowów przydrożnych wraz z przepustami na zjazdach,
oczyszczenie i pogłębienie rowów przydrożnych bez zmiany parametrów technicznych,
wykonanie poboczy drogowych z mieszanki kruszywowej;
wykonanie oznakowania pionowego oraz elementów BRD;
uporządkowanie terenów przyległych,
szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ
- oraz dostawę ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 9 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje:pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny.
Szczegółowy zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zawarty jest w załączniku nr 4a do SWZ – Projekt umowy (dla części 2).
Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
1. Nadzór realizowany będzie do zakończenia robót budowlanych przez wykonawcę inwestycji.
2. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru m. in. należy:
1) reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) ochrona interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych,
3) wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestycyjnego w ramach umocowania określonego w umowie i zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
4) zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych, zabudowanych materiałów oraz postępu robót,
5) sprawdzanie i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie zostały wyszczególnione w ofercie Wykonawcy robót budowlanych,
7) minimalna częstotliwość/liczba wizyt na budowie – 2 razy w tygodniu,
8) obecność na budowie na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem,
9) bieżąca współpraca z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy,
10) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień,
11) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa,
12) potwierdzanie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości,
13) udzielanie informacji oraz wskazówek Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu dotyczących realizacji inwestycji,
14) potwierdzanie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości,
15) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym,
16) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót;
17) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym w projektach budowlanych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
18) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót;
19) sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej przed odbiorem końcowym;
20) sprawdzenie wytyczenia geodezyjnego głównych punktów i powiadomienia Wykonawcy o ewentualnych uchybieniach;
21) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
22) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub zgłoszeniem robót budowlanych;
23) żądanie od Wykonawcy robót deklaracji właściwości użytkowych, atestów, certyfikatów i innych dokumentów dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń oraz sprawdzanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego;
24) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
25) dokonywanie sprawdzania i pisemnego ustosunkowania się do wniosku Wykonawcy robót budowlanych o zmianę umowy wraz z propozycją zmian i dokumentacją konieczną dla uzasadnienia żądania zmian;
26) udział w naradach koordynacyjnych budowy;
27) stosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego,
28) uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.
29) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w Umowie z Wykonawcą, Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy.
30) bez zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych.
31) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Na podstawie art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Inwestycja realizowana jest w oparciu o wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. W trakcie prowadzonej procedury przetargowej Zamawiający pozyskał informacje, dotyczące zaistnienia konieczności zmiany zakresu poszczególnych części zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonymi. Istotność i charakter zmiany powoduje, że Zamawiający zobligowany jest, zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, do unieważnienia postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Na podstawie art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Inwestycja realizowana jest w oparciu o wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. W trakcie prowadzonej procedury przetargowej Zamawiający pozyskał informacje, dotyczące zaistnienia konieczności zmiany zakresu poszczególnych części zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonymi. Istotność i charakter zmiany powoduje, że Zamawiający zobligowany jest, zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, do unieważnienia postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.