eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzieæmierowoTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Miedzichowie



Og³oszenie z dnia 2023-02-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Miedzichowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miedzichowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967053

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poznañska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzieæmierowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-361

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug-miedzichowo@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.miedzichowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Miedzichowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-43155ed0-b1be-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00103427

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00011918/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Miedzichowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.miedzichowo.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.miedzichowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê z platformy przetargi.miedzichowo.pl, tj.:
 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
 komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
 w³±czona obs³uga JavaScript,
 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
 Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
 Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miedzichowo- Stanis³aw Piechota z siedzib± w Urzêdzie Gminy Miedzichowo, ul. Poznañska 12, 64-361 Miedzichowo ;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Miedzichowo jest Anna Antoszek e-mail: inspektor@cbi24.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±cego „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Miedzichowie” – IZP.271.1.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
• obowi±zek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych budynku Szko³y Podstawowej w Miedzichowie ul. Szkolna 6, zwi±zanych z przegrodami zewnêtrznymi wraz z czê¶ciow± wymian± stolarki okiennej i drzwiowej wraz z niezbêdnymi towarzysz±cymi robotami remontowymi.
Zak³ada siê wykonanie miêdzy innymi nastêpuj±cych prac:
- docieplenie ¶cian zewnêtrznych wraz z wypraw± elewacyjn±;
- docieplenie stropodachu wentylowanego, stropodachu niewentylowanego, dachu nad sal± gimnastyczn±;
- nowa kolorystyka budynku;
- wymiana zewnêtrznej stolarki okiennej i ¶lusarki drzwiowej we wskazanym zakresie;
- monta¿ nowych obróbek blacharskich, podokienników;
- wykonanie wokó³ budynku opaski;
- remont kominów i trzonów wentylacji;
- odtworzenie instalacji odgromowej;
- wymiana rynien i rur spustowych;
- remont balustrad przy schodach;
- wymiana opraw o¶wietleniowych we wskazanym zakresie;
- prze³o¿enie znajduj±cych siê na elewacji instalacji alarmowych, nag³o¶nienia, o¶wietlenia, monitoringu, w razie stwierdzenia takiej konieczno¶ci;
- prace towarzysz±ce.
Ponadto przedmiotem inwestycji jest wykonanie instalacji technologicznej ¼ród³a ciep³a w oparciu o powietrzn± pompê ciep³a skojarzon± z kondensacyjn± kot³owni± gazow±, instalacj± gazow± oraz instalacj± wod-kan na potrzeby modernizacji instalacji grzewczej, a tak¿e monta¿ instalacji fotowoltaicznej dla budynku.
4. Zakres zadania obejmuje równie¿ ca³o¶ciowe malowanie wszystkich pomieszczeñ budynku.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, audytach oraz przedmiarach robót - stanowi±cych za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45312310-3 - Ochrona odgromowa

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:

 w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej dwie roboty budowlane, polegaj±ce na termomodernizacji budynku obejmuj±cej, w ramach których
1) co najmniej jedna z nich obejmowa³a w swym zakresie modernizacjê instalacji grzewczej,
2) a jedna modernizacjê instalacji elektrycznej, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³ brutto ka¿da, które to roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.

Zamawiaj±cy wymaga opisania w wykazie robót budowlanych wskazanych w nich wykonanych zadañ, w sposób potwierdzaj±cy spe³nianie warunku postawionego przez Zamawiaj±cego.

Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedna robotê budowlan± rozumie siê wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.

b) warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego:

- min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe min 5 lat po uzyskaniu uprawnieñ, posiadaj±cej do¶wiadczenie jako kierownik budowy przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji polegaj±cej na termomodernizacji budynku, pe³ni±cego funkcjê kierownika budowy przez ca³y okres realizacji tej inwestycji tj. od momentu rozpoczêcia tej inwestycji do jej zakoñczenia i oddania do u¿ytkowania.

- min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe min 5 lat po uzyskaniu uprawnieñ, posiadaj±cej do¶wiadczenie jako kierownik budowy przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji polegaj±cej na termomodernizacji budynku, pe³ni±cego funkcjê kierownika budowy przez ca³y okres realizacji tej inwestycji tj. od momentu rozpoczêcia tej inwestycji do jej zakoñczenia i oddania do u¿ytkowania.

- min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe min 5 lat po uzyskaniu uprawnieñ, posiadaj±cej do¶wiadczenie jako kierownik budowy przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji polegaj±cej na termomodernizacji budynku, pe³ni±cego funkcjê kierownika budowy przez ca³y okres realizacji tej inwestycji tj. od momentu rozpoczêcia tej inwestycji do jej zakoñczenia i oddania do u¿ytkowania.

Osoby te musz± posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równowa¿ne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, dla poszczególnych bran¿.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji kierowniczych na budowie.

Uwagi:
 Za uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce wy¿ej okre¶lonym uznane zostan± uprawnienia, które wydane zosta³y na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrze¿eniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2021 r., poz. 1646 ze zm.).
 Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 000 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 50 000,00 z³:
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wp³acane w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego tj. BS Nowy Tomy¶l 36 90 58 0000 0000 0000 0013 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu nr. IZP.271.1.2023; „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Miedzichowo”
4. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym w rozdz. XIII pkt. 2 SWZ terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
8. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

2. Zamawiaj±cy po zawarciu umowy przewiduje udzielenie zaliczki na podstawie art. 442 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
a) Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet realizacji zamówienia w wysoko¶ci 5% warto¶ci wynagrodzenia brutto;
b) Warunkiem otrzymania zaliczki jest z³o¿enie przez Wykonawcê pisemnego wniosku w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym (przy czym termin ten zostanie wyznaczony najpó¼niej do koñca drugiego kwarta³u 2023 r.) w wysoko¶ci, o której mowa w lit. a);
c) Wykonawca potwierdza na pi¶mie fakt otrzymania zaliczki; zaliczka bêdzie p³atna w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany do umowy musz± byæ dokonane zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian umowy w zakresie:
1) terminu realizacji umowy na skutek:
a) wyd³u¿aj±cych siê, ponad przewidziane przepisami, terminów wydania decyzji, uzgodnieñ, postanowieñ lub innych aktów administracyjnych maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, niespowodowanych z winy Wykonawcy;
b) konieczno¶ci zaspokojenia oczekiwañ osób trzecich – w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy;
c) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, niemo¿liwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia;
d) konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej oraz/lub realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiêkszeniem bezpieczeñstwa wykonywanych robót, zapobie¿eniem powstania strat dla Zamawiaj±cego, uzyskaniem za³o¿onego efektu u¿ytkowego, wyst±pieniem wad ukrytych dokumentacji technicznej lub projektowej, ujawnionych podczas realizacji robót, konieczno¶ci± wykonania robót zwi±zanych z likwidacj± szkód powsta³ych w wyniku zdarzenia losowego;
e) opó¼nienia w przekazaniu placu budowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
f) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, w tym ze wzglêdu na konieczno¶æ rozwi±zania problemów technicznych jakie mog± ujawniæ siê w trakcie realizacji zamówienia;
g) wstrzymania robót lub konieczno¶ci zrealizowania dodatkowych czynno¶ci w wskutek czynno¶ci organów,
h) opó¼nieniu wynikaj±cym z nastêpstw dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenia wynikaj±cych z przepisów prawa terminów wydania przez organy administracji opinii i uzgodnieñ, decyzji w zakresie powy¿ej nie wskazanym, chyba ¿e opó¼nienie takie nast±pi³o z przyczyn zawinionych przez Wykonawcê,
i) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, je¿eli zmiana taka wp³ywa na wyd³u¿enie okresu wykonania Przedmiotu Umowy,
j) dzia³aniu osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót, które to dzia³anie b±d¼ dzia³ania nie jest/s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
k) wyst±pienia si³y wy¿szej (np. strajki generalne lub lokalne, protesty, pandemie, wojny), co uniemo¿liwia terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy,
l) skrócenia terminu realizacji na wniosek Wykonawcy.

o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany terminu i zmiany w tym zakresie bêd± dokonane, z uwzglêdnieniem okresów niezbêdnych do przesuniêcia terminu wykonania umowy o czas (okres w dniach roboczych), w którym z powodu w/w okoliczno¶ci roboty nie mog³y byæ wykonywane.

2) Wynagrodzenia w sytuacjach i na zasadach okre¶lonych w Umowie;
3) Osób pe³ni±cych funkcjê kierownika budowy, kierowników robót bran¿owych przy czym nowo wskazana osoba powinna spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ i uzyskaæ akceptacjê Zamawiaj±cego;
4) Sposobu spe³nienia ¶wiadczenia w przypadku konieczno¶ci zmian dokumentacji technicznej lub projektowej, realizacji robót dodatkowych lub zamiennych nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia.

2. Zmiany umowy musz± byæ dokonane w drodze pisemnego aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://przetargi@miedzichowo.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.