eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BąkowoSukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 "Dom Dziecka" w Bąkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka” w Bąkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 1 "Dom Dziecka" w Bąkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000238397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Bąkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523326009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bakowo.csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dd-bakowo1.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/csw/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka” w Bąkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db331699-919b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011120/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka” w Bąkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C.261.1.2023.VA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307318,2 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka” w Bąkowie”. Zamawiający szacuje ilość pelletu na 140 ton.
4.2. Podane w niniejszej SWZ ilości pelletu są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb, zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w 2023 roku. Maksymalna wielkość jednej dostawy nie może przekroczyć 10 ton, z uwagi na warunki magazynowe Zamawiającego. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub mailowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia opału najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego. Dostawy będą następowały w dni powszednie w godz. od 8:00 do 14:00. Średnica granulatu – 6 mm.
4.3. Pellet winien spełniać wymogi zgodne z certyfikatem DIN plus lub wyższym, czyli nw. parametry:
- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepiszcze czy utwardzacze, max. zawartość popiołu do 0,7%, wartość opałowa min. 18 MJ/kg [5,0kWh/kg], gęstość min. 600kg/m3, wilgotność do 10%,
- zgodność z normą EN 14961-2. Wykonawca dostarczy pellet drzewny w workach po 15 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256405,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297906,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256405,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Urszula Wasilewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761034100

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256405,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.