Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00024556/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 49
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.zamowienia@zdprybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001f51ec-af9e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023544/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024556
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-SDMiB.2500.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przedmiot zamówienia obejmuje koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego, w szacowanej ilości:
a) I koszenie – 67 429 m przy zmiennej szerokości koszenia (ok. 214 575 m2);
b) II koszenie – 67 429 m przy zmiennej szerokości koszenia (ok. 214 575 m2);
c) III koszenie – 67 429 m przy zmiennej szerokości koszenia (ok. 214 575 m2);
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ;
Wskazane ilości mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia usługi, a także opcję rezygnacji z części usługi. Strony ustalają, że zamawiający zleci wykonawcy nie mniej niż 65% zakresu łącznego usługi, czyli 65% łącznej powierzchni koszenia wyrażonej wielkością 418 421,25 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118187,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250280,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118187,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JML Michał Liszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423129069
7.3.3) Ulica: Polna 4B
7.3.4) Miejscowość: Czyżowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-352
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118187,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa zdalnie sterowanej kosiarki dwukierunkowej wraz z przyczepą do jej transportu
- Świadczenie usług serwisowych systemów dyspozytorskich produkcji EMAG dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa części zamiennych (lampa RTG) do tomografu komputerowego typu Somatom Scope nr 132041 produkcji Siemens wraz z usługą ich wymiany
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
- Modernizacja budynku na Placu Wolności na potrzeby pasażerów - budynek dawnego Miejskiego Punktu Sprzedaży w Rybniku przy Placu Wolności 20, dzielnica Śródmieście - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki i ładowarki teleskopowej z operatorem i monitoringiem w okresie 12 miesięcy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi koszenia traw w Polance Hallera oraz na terenie zespołu dworskiego ORK w Modlnicy.
- Utrzymanie zieleni miejskiej urządzonej na terenie miasta Reda - koszenie trawników i grabienie liści w 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
- Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków na terenie Zarządu Zlewni w Krośnie -Cz.1
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.