Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627078/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00657662/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego
i
Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-491c7d56-291a-4f3e-b562-7086d6f705841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnegoi
Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-491c7d56-291a-4f3e-b562-7086d6f70584
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026442/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego oraz rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 pn. „Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego” w ramach Priorytetu 5 Działanie 5.1. Projekt FERS.02.01-IP.06-0001/23 pt. opieka nad dziećmi do lat 3–program Maluch+ współfin. z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. w ramach MALUCH+(z EFS Plus priorytet 3 programu FERS Plus 2021-2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6145941,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia, w formule „zaprojektuj i wybuduj” wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na przebudowie i rozbudowie budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego „Skrzat” w Sianowie o dwukondygnacyjną część, mieszczącą w parterze żłobek dla 50 dzieci i na piętrze przedszkole dla 50 dzieci. W ramach zadania przewiduje się również zagospodarowanie terenu w bezpośrednim sąsiedztwie nowej części budynku oraz wykonanie instalacji niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania.
Inwestycja współfinansowana jest z:
- Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Projektu pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego” w ramach Priorytetu 5 Fundusze Europejskie na rzecz przyjaznego mieszkankom i mieszkańcom Pomorza Zachodniego Działanie 5.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego; Umowa o dofinansowanie nr FEPZ.05.01.IZ.00-0009/23-00
- Projektu FERS.02.01-IP.06-0001/23 pt. opieka nad dziećmi do lat 3 – program Maluch+ współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+(z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 3 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego Plus 2021-2027; Umowa nr 682/ZPS-4/M+/TWO/P/2023
II. Zakres zamówienia :
Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i budowa następujących obiektów:
I. Rozbudowa budynku o nowy obiekt kubaturowy:
a) likwidacja wszystkich elementów dołączonych do ściany szczytowej budynku: daszka, okien piwnicznych, skrzynki gazowej i komina, a także istniejących drzwi i okien,
b) wykonanie wykopu z zabezpieczeniem budynku istniejącego,
c) zamurowania otworów, poszerzenie wejść ze starej do nowej części od strony budynku,
d) przebudowa komunikacji w budynku istniejącym prowadzącej do części projektowanej – likwidacja południowej klatki schodowej w budynku istniejącym, wykonanie stropów międzykondygnacyjnych w miejscu usuwanej klatki schodowej oraz roboty wykończeniowe,
e) podłączenie do istniejącej infrastruktury technicznej w budynku
II. Zagospodarowanie terenu:
a) wycinka drzew na terenie przedmiotowej inwestycji, likwidacja krzewów,
b) likwidacja istniejącej wiaty na odpady,
c) likwidacja istniejących utwardzeń,
d) przesunięcia sieci kolidujących z inwestycją,
e) podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
f) wykonanie elementów zagospodarowania terenu - dojść do budynku i do projektowanego, miejsca gromadzenia odpadów,
g) prace porządkowe, odtworzenie zieleni,
h) budowa ogrodzenia od strony ulicy Słowackiego.
Nie ograniczając się do wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty:
1. Prace przygotowawcze
2. Roboty ziemne
3. Roboty budowlane
4. Roboty w zakresie sieci na zewnątrz budynku
5. Roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu.
W ramach zadania Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego, przeprowadzi rozruch urządzeń, Próby Eksploatacyjne i eksploatację próbną, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w PFU. Wykona także inne zobowiązania konieczne do Przejęcia Robót od Wykonawcy i przekazania obiektu do eksploatacji, w tym wyposaży obiekt w urządzenia i narzędzia eksploatacyjne oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wg standardu wynikającego z zastosowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.
III. Lokalizacja obiektu:
Teren objęty zakresem zamówienia obejmuje działkę nr 678 w obrębie ewidencyjnym nr 7 miasta Sianów.
Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz w pkt. 3 rozdziału I SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6995000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8891434,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6995000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Usług Inwestycyjnych Piotr Flens
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003813850
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie projektu wielobranżowego - Biuro Projekt Jarosław Szostak, Koszalin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6995000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.