eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówPrzebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego
i
Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-491c7d56-291a-4f3e-b562-7086d6f70584

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego
i
Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-491c7d56-291a-4f3e-b562-7086d6f70584

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026442/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego oraz rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 pn. „Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego” w ramach Priorytetu 5 Działanie 5.1. Projekt FERS.02.01-IP.06-0001/23 pt. opieka nad dziećmi do lat 3–program Maluch+ współfin. z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. w ramach MALUCH+(z EFS Plus priorytet 3 programu FERS Plus 2021-2027).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6145941,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia, w formule „zaprojektuj i wybuduj” wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na przebudowie i rozbudowie budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego „Skrzat” w Sianowie o dwukondygnacyjną część, mieszczącą w parterze żłobek dla 50 dzieci i na piętrze przedszkole dla 50 dzieci. W ramach zadania przewiduje się również zagospodarowanie terenu w bezpośrednim sąsiedztwie nowej części budynku oraz wykonanie instalacji niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania.

Inwestycja współfinansowana jest z:
- Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Projektu pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego” w ramach Priorytetu 5 Fundusze Europejskie na rzecz przyjaznego mieszkankom i mieszkańcom Pomorza Zachodniego Działanie 5.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego; Umowa o dofinansowanie nr FEPZ.05.01.IZ.00-0009/23-00

- Projektu FERS.02.01-IP.06-0001/23 pt. opieka nad dziećmi do lat 3 – program Maluch+ współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+(z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 3 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego Plus 2021-2027; Umowa nr 682/ZPS-4/M+/TWO/P/2023

II. Zakres zamówienia :
Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i budowa następujących obiektów:

I. Rozbudowa budynku o nowy obiekt kubaturowy:
a) likwidacja wszystkich elementów dołączonych do ściany szczytowej budynku: daszka, okien piwnicznych, skrzynki gazowej i komina, a także istniejących drzwi i okien,
b) wykonanie wykopu z zabezpieczeniem budynku istniejącego,
c) zamurowania otworów, poszerzenie wejść ze starej do nowej części od strony budynku,
d) przebudowa komunikacji w budynku istniejącym prowadzącej do części projektowanej – likwidacja południowej klatki schodowej w budynku istniejącym, wykonanie stropów międzykondygnacyjnych w miejscu usuwanej klatki schodowej oraz roboty wykończeniowe,
e) podłączenie do istniejącej infrastruktury technicznej w budynku

II. Zagospodarowanie terenu:
a) wycinka drzew na terenie przedmiotowej inwestycji, likwidacja krzewów,
b) likwidacja istniejącej wiaty na odpady,
c) likwidacja istniejących utwardzeń,
d) przesunięcia sieci kolidujących z inwestycją,
e) podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
f) wykonanie elementów zagospodarowania terenu - dojść do budynku i do projektowanego, miejsca gromadzenia odpadów,
g) prace porządkowe, odtworzenie zieleni,
h) budowa ogrodzenia od strony ulicy Słowackiego.

Nie ograniczając się do wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty:
1. Prace przygotowawcze
2. Roboty ziemne
3. Roboty budowlane
4. Roboty w zakresie sieci na zewnątrz budynku
5. Roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu.

W ramach zadania Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego, przeprowadzi rozruch urządzeń, Próby Eksploatacyjne i eksploatację próbną, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w PFU. Wykona także inne zobowiązania konieczne do Przejęcia Robót od Wykonawcy i przekazania obiektu do eksploatacji, w tym wyposaży obiekt w urządzenia i narzędzia eksploatacyjne oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wg standardu wynikającego z zastosowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.


III. Lokalizacja obiektu:
Teren objęty zakresem zamówienia obejmuje działkę nr 678 w obrębie ewidencyjnym nr 7 miasta Sianów.

Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz w pkt. 3 rozdziału I SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6995000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8891434,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6995000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Usług Inwestycyjnych Piotr Flens

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003813850

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie projektu wielobranżowego - Biuro Projekt Jarosław Szostak, Koszalin


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6995000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.