Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00039569/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku
w centrum Mirca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9
1.5.2.) Miejscowość: Mirzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0412767170
1.5.8.) Numer faksu: 0413767190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e49d9bb0-3238-44bd-b95e-0a6cf3b5ac321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 rokuw centrum Mirca”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e49d9bb0-3238-44bd-b95e-0a6cf3b5ac32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045705/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.2.2025.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentacje techniczna opracowana przez
Michał Boroń Pracownia Projektowa KWADRAT polegających na remoncie wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznej
instalacji gazowej dawnego budynku Urzędu Gminy w Mircu wpisanego do gminnej Ewidencji Zabytków usytuowanego na
działce ewid. nr 2621 przy ul. Jaśminowej w Mircu. Roboty budowlane wykonane będą w ramach zadania pn.:
”Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca” i polegają na:
• Wymianie stropu nad parterem wraz z wykonaniem posadzek i sufitów podwieszanych
• Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych
• Wykonanie brakującego fragmentu opaski budynku od strony północnozachodniej
• Wymiana okien i drzwi w ścianach zewnętrznych
• Wymiana posadzki na gruncie
• Wymiana drzwi wewnętrznych
• Rozbiórce z odtworzeniem ścianek działowych na 1 piętrze budynku
• Usunięcie ścianki działowej na parterze
• Usunięciu spękanych tynków, odtworzenia tynków i wykonanie gładzi na ścianach wewnętrznych
• Licowaniu ścian płytkami ceramicznymi
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Demontaż i ponowny montaż przyborów sanitarnych
• Czyszczenie, odgruzowanie i ewentualne odtworzenie kanałów wentylacyjnych,
• Przebudowa i rozbudowa instalacji gazowej na parterze w kotłowni, pom. komunikacji oraz na elewacji budynku.;
• Demontaż kotła gazowego atmosferycznego stojącego o mocy 44 kW wraz z urządzeniami i armaturą;
• Montaż kotła gazowego kondensacyjnego wiszącego o mocy 35kW;
• wymianę następujących instalacji w budynku: rozdzielnice elektryczne RG,RK, wewnętrzne linie zasilające, oświetlenia• Ze
względu na projektowane ocieplenie obiektu należy okablowanie instalacji zamontowanych do ścian elewacji
przedłużyć i zamontować ponownie zachowując ich funkcjonalność.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej
załącznik nr 9 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
2). Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z
Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających
z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadania skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach
określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek
przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, i
zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego.
3). Zakres robót określa projekt budowalny zatwierdzony decyzją nr 307/24 z dnia 02.10.2024 r.
4). Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa dokumentacje techniczna
opracowana przez Michał Boroń Pracownia Projektowa KWADRAT dla robót polegających na remoncie wraz z przebudową
i rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej dawnego budynku Urzędu Gminy w Mircu wpisanego do gminnej Ewidencji
Zabytków usytuowanego na działce ewid. nr 2621 przy ul. Jaśminowej w Mircu. Roboty budowlane wykonane będą w
ramach zadania pn.: ”Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca” oraz przedmiar robót.
7) Wykonanie zamówienia obejmuje również:
a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
a) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i
likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich
użytkowania,
b) wykonanie niezbędnych rusztowań,
c) odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po
zakończeniu realizacji robót
d) pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
f) opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
g) dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu w tym m. in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu,
h) dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.),
i) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
j) postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach.( Dz.U. z 2023r. poz.1587, z późn.zm.) Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie
przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności
Zamawiającego,
k) wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych w realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania.
8) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do
prawidłowego przygotowania oferty. Termin dokonania wizji Wykonawcy uzgadniają bezpośrednio z przedstawicielami
Zamawiającego wskazanymi do bezpośrednich kontaktów.
9) Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót,
specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami zawartymi w SWZ, projektem umowy oraz z obowiązującymi
przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą
jakością i właściwą organizacją.
10) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać
dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru
robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją
pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji
projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem:
a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne),
c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
11) W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji
projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w
terminie przewidzianym SWZ.
12) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
13) Przedmiary robót załączone do SWZ maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego
sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową
ryczałtową o której mowa w art. 632 k.c. wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji
przedmiarowej nie będzie podstawą do zwiększenia wykonawcy wynagrodzenia w tego tytułu. Ewentualny brak w
przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z
dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości
według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
Uwaga: Podstawą do wyceny oferty jest projekt budowlano-wykonawczy, projekt umowy specyfikacja techniczna wykonaniai odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót,
Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkie zauważone i stwierdzone
braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, braki i błędy w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, nieprecyzyjne ustalenia i zapisy w SWZ, projekcie umowy, których
poprawienie przez Zamawiającego modyfikującego treści SWZ, przed złożeniem ofert umożliwi wykonanie i oddanie
przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowalnego spełniającego samoistnie funkcję techniczną lub gospodarczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cenę przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI MIRZEC
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Mircu przy ul. Jadwigi Prendowskiej"
- "Przebudowa i wyposażenie części placówki na Klub Kultury Wiejskiej w miejscowości Trębowiec Duży".
więcej: przetargi MIRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.