Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu - Pakiet Artykuły ogólnospożywcze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE W ŚMIGLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000928877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Bohaterów 7
1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowa@przedszkole.smigiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole.smigiel.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu - Pakiet Artykuły ogólnospożywcze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aab8533-b017-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024860/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu - Pakiet - Artykuły ogólnospożywcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS-271/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81903,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel w roku 2022 – Pakiet Artykuły ogólnospożywcze
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji.
3. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji - mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym należy przyjąć do skalkulowania ceny na potrzeby przygotowania wstępnej oferty cenowej Wykonawcy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie z planowanymi ilościami określonymi w Formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że w przypadku mniejszej liczby dzieci korzystającej z posiłków zastrzega sobie możliwość do 50% zmniejszenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 50% wartości przedmiotu zamówienia wskazanego w § 3 ust. 1 umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
6. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą wstępną, a jeśli ten zakres podlegał negocjacjom, również w protokole z negocjacji, w ilościach i terminach określonych w zaproszeniu do negocjacji i umowie.
8. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
9. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
10. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożenia oferty przez WykonawcęPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.