Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086351/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103647 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a501e69-cf50-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086351/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.55.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola objętych niniejszym zamówieniem.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
a) Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy.
b) Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw ryb i mrożonek dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
3. Szczegółowe wymagania jakościowe oraz terminy sukcesywnych dostaw dla wszystkich, jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych przedmiotowym zamówieniem, zostały zawarte w Załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych Zamawiających, własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek wraz z wniesieniem następuje do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5. Wykonawca na życzenie Zamawiającego nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek, transporterów itp. (przy każdorazowej dostawie) do czasu kolejnej dostawy.
6. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością).
7. Skład produktów nie może posiadać konserwantów, sztucznych barwników itp. Dostarczane produkty powinny posiadać I klasę jakości.
8. Dostawy będą realizowane systematycznie w formie zamówień cząstkowych w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego w terminie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ –Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, e-mailowym lub osobistym poszczególnych Zamawiających/jednostek organizacyjnych.
9. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu wymienionego w Formularzu rzeczowo –cenowym – Załącznik nr 1do SWZ. Wszystkim wskazanym w SWZ Zamawiającym przysługuje prawo zamówienia wszelkich, wymienionych produktów w Formularzu rzeczowo-cenowym – Załącznik nr 1 (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych.
10. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo –cenowym –Załącznik nr 1do SWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo –cenowym nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji umowy.
11. W razie dostarczenia produktów niespełniających wyżej wymienionych warunków (towar nieświeży, z oznakami zepsucia, pleśni, o nieodpowiednim zapachu), Zamawiający sporządzi protokół odbioru dostawy i zażąda od Wykonawcy wymiany przedmiotu zamówienia na produkty spełniające wymogi w ciągu min. 1 godziny a maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie zostanie dokonane przez Zamawiającego faksem, drogą e-mailową, telefonicznie bądź osobiście z informacją o przedmiocie dostaw, ilości i różnicy jakościowej. Czas reklamacji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Kt).
12. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
2. Inne istotne warunki zamówienia:
Wykonawca winien dołączyć do oferty:
1) Formularz rzeczowo – cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym - Załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca musi wycenić wszystkie produkty wyszczególnione w ramach każdej jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa Wola oraz łączną kwotę wpisać w Formularzu ofertowym. Niewycenienie wszystkich produktów dla każdej ze wskazanych jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola będzie skutkować odrzuceniem oferty.
2) Wykonawca musi wycenić wszystkie produkty wyszczególnione w ramach każdej jednostki, podlegającej Gminie Stalowa Wola oraz łączną kwotę wpisać w Formularzu ofertowym. Niewycenienie wszystkich produktów dla każdej ze wskazanych jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola będzie skutkować odrzuceniem oferty.
3) Nazwy i kod robót wiodących wg CPV:
Główny Kod CPV15000000 –8 Żywność, napoje, tytoń, produkty pokrewne
Dodatkowe Kody CPV:
15220000 –6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15221000 –3 Ryby mrożone
15300000 –1 Owoce, warzywa i podobne produkty
15331170 –9 Warzywa mrożone
15311000 –1 Ziemniaki mrożone
15896000 –5 Produkty głęboko mrożone
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15221000-3 - Ryby mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15311000-1 - Ziemniaki mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406366,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605959,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406366,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481998168
7.3.3) Ulica: Tartaczna 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406366,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2022-06-302021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Zakup Echokardiografu"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych różnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.