Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00017818/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00029697/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327763808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d28e364-738f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013168/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017818/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2022.AM
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 572646,73
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077972,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Wycen i Obrotu Nieruchomościami CENBUD Karol Szonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461156973
7.3.3) Ulica: Nowokościelna 8
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL SZONOWSKI BIURO WYCEN I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI "CENBUD"
jakie przetargi wygrała firma
KAROL SZONOWSKI BIURO WYCEN I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI "CENBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa ramowa została zawarta z 4 wykonawcami:
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
- wykonawca 1 - 420 000,00 PLN
- wykonawca 2 - 679 310,00 PLN
- wykonawca 3 - 756 277,80 PLN
- wykonawca 4 - 1 077 972,00 PLN
WYKONAWCA 1:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Wycen i Obrotu Nieruchomościami CENBUD Karol Szonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461156973
7.3.3) Ulica: Nowokościelna 8
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6) województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420 000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31
WYKONAWCA 2:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GeoMetr 3D Piotr Zachlod
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272760372
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 6/1
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6) województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: Tak - AZ-Nieruchomości Anna Zachlod-Piętoń - Kierownik prac dla usług wymieniony w punktach 1-10 formularza cenowego (załącznik 1b)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 679 310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31
WYKONAWCA 3:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Wycen i Obrotu Nieruchomościami Krzystolik Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381809373
7.3.3) Ulica: Batorego 26
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6) województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756 277,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31
WYKONAWCA 4:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średnie przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO KATOWICE M. Rogala-Szczepańska, M. Nowak Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340000410
7.3.3) Ulica: Korfantego 79
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-160
7.3.6) województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: Tak - do 60% prac polowych i kameralnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1 077 972,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Inżynier Kontraktu dla Projektu: Budowa Metropolitalnej drogi rowerowej nr 3 Tychy-Katowice, na odcinku w Gminie Tychy
- Remont chodnika przy ul. Jagiełły 7 - 33 i 8 - 18 oraz jezdni przy ul. Jagiełły 7 - 35 i 8 - 22
- "Kompleksowa obsługa informatyczna Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. do dnia 31.12.2025 roku"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "PRZEMYSKI PARK REKREACYJNY - BASENY ZEWNĘTRZNE" ...
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywności energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w Świętochłowicach
- BUDOWA DROGI DLA ROWERÓW Z DOPUSZCZENIEM RUCHU PIESZYCH NA ODCINKU OD M. DRZEWCE DO GRANICY GMINY
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie obrębu miasto Zagórów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.