Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00524362/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Michów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek I 16
1.5.2.) Miejscowość: Michów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-140
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818566001
1.5.8.) Numer faksu: 818566001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ela.rodak@michow.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugmichow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Michów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2f8cd2e-8767-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058591/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Michów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 611300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Michów:
a) odpadów zmieszanych, gromadzonych w pojemnikach, kod 20 03 01
b) odpadów z papieru, w tym z tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i tektury, gromadzonych w workach LDPE koloru niebieskiego, oznaczonych napisem: PAPIER lub PAPIER – GMINA MICHÓW; kod 15 01 01
c) odpadów ze szkła, w skład których wchodzą szkło bezbarwne i kolorowe, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, gromadzone w workach LDPE koloru zielonego, oznaczone napisem: SZKŁO lub SZKŁO – GMINA MICHÓW; kod 15 01 07
d) odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów z tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych oraz opakowań wielomateriałowych- gromadzonych w workach LDPE koloru żółtego, oznaczonych napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE lub METALE I TWORZYWA SZTUCZNE – GMINA MICHÓW; kody 20 01 39, 20 01 40, 15 01 02
e) odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów zielonych, stanowiących części roślin z pielęgnacji terenów zielonych (trawa, liście, drobne gałęzie) oraz bioodpadów z gospodarstw domowych (odpady spożywcze i kuchenne), gromadzonych w workach LDPE koloru brązowego, oznaczonych napisem: BIO lub BIO – GMINA MICHÓW; kod 20 01 08
f) popiołu paleniskowego, gromadzonego w workach LDPE koloru szarego, oznaczonych napisem: POPIÓŁ lub POPIÓŁ – GMINA MICHÓW; kod ex 20 01 99
g) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych świetlówek; kod 20 01 36
h) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, które ze względu na swoje rozmiary i masę nie mogą być umieszczone w pojemnikach stosowanych na terenie nieruchomości; kod 20 03 07
i) tworzyw sztucznych (np. meble ogrodowe, wiadra, skrzynki, miski, doniczki z PP i PE);
j) zużytych baterii i akumulatorów; kod 20 01 34
k) opon (bez felg) pochodzących z pojazdów; kod 16 01 03
l) odpadów poremontowych i rozbiórkowych (nie zawierających azbestu, papy, smoły itp. oraz innych materiałów niebezpiecznych); kody 17 01 07, 17 01 01
m) resztek przeterminowanych chemikaliów, obejmujących przepracowane oleje, rozpuszczalniki, farby wodne i olejne, środki ochrony roślin, w tym opakowania po tych środkach, opakowania po nawozach (w/w odpady powinny znajdować się w szczelnych i nie cieknących opakowaniach oraz powinny posiadać oryginalne etykiety umożliwiające ich identyfikację);
n) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych
w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek,
o) inne drobne odpady niebezpieczne pochodzące z gospodarstw domowych, wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych m. in. przeterminowane leki, tonery, gaśnice- nie rzadziej niż raz w roku.
p) odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych mieszczącego się przy ul. Zasadniej 105, 21-140 Michów.
2) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Michów oraz dostarczenie worków foliowych do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie, w tym popiołu. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwiają odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 726502,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1096393,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 726502,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142017741
7.3.3) Ulica: Samokleski
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-132
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 726502,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.