eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyDostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103766 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpitallapy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-880a9e34-9dc4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036784/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101639,40 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6399,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3753,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1238,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 18185,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 5040,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 392,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 17325,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6948,75 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 600,30 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 11908,23 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 814,40 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 631,40 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 222,24 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 120,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 556,14 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 22700,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 1364,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 468,42 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 465,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1445,69 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 376,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 91,40 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 593,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6556,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6803,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6556,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6556,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3460,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4036,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3460,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3460,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 754,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1926,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 754,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 754,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19596,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21481,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19596,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19596,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9185,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9185,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9185,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9185,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7064,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7157,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7064,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7064,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w pakiecie nr 9 przedmiotowego postępowania opisał przedmiot zamówienia w sposób niewystarczający, nie uwzględniając bezwzględnie wymaganych przez Zamawiającego właściwości. Opis przedmiotu zamówienia spowodował nieporównywalność ofert
oraz niemożliwość wybrania odpowiadającego Zamawiającemu asortymentu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12911,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15314,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12911,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12911,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 11 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 13 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26244,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26244,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26244,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B.Braun Avitum Poland Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 63-300 Nowy Tomyśl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-18-45-496

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26244,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 23 nie wpłynęła żadna oferta.

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.