Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036784/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103766 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpitallapy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-880a9e34-9dc4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036784/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2021/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101639,40 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6399,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3753,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1238,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 18185,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 5040,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 392,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 17325,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6948,75 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 600,30 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 11908,23 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 814,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 631,40 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 222,24 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 120,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 556,14 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 22700,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1364,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 468,42 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 465,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1445,69 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 376,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 91,40 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury, koncentratów do dializ” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z dwudziestu trzech pakietów: Pakiet 1 – Leki różne, Pakiet 2 – Leki różne, Pakiet 3 – Leki stosowane w cukrzycy, Pakiet 4 – Dobutamina, Pakiet 5 – Fluconazolum, Pakiet 6 – Acyclovirum, Pakiet 7 – Antybiotyk, Pakiet 8 – Antybiotyk, Pakiet 9 – Oliwka do masażu, Pakiet 10 – Środki do dezynfekcji i leczenia ran oraz zmian zapalnych skóry, Pakiet 11 – Środki diagnostyczne, Pakiet 12 – Formaldehyd, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny, Pakiet 14 – Calcium gluconicum, Pakiet 15 - Insuliny, Pakiet 16 – Koncentraty do hemodializy - płynne, Pakiet 17 – Spirytus, Pakiet 18 – Galantamina, Pakiet 19 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 20 – Substancje recepturowe, Pakiet 21 – Glukoza, Pakiet 22 – Woda utleniona, Pakiet 23 - Acidum tranexamicum.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 593,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6556,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6803,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6556,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6556,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3460,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4036,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3460,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3460,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 754,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1926,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 754,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 754,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19596,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21481,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19596,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19596,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9185,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9185,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9185,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9185,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7064,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7157,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7064,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7064,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w pakiecie nr 9 przedmiotowego postępowania opisał przedmiot zamówienia w sposób niewystarczający, nie uwzględniając bezwzględnie wymaganych przez Zamawiającego właściwości. Opis przedmiotu zamówienia spowodował nieporównywalność ofert
oraz niemożliwość wybrania odpowiadającego Zamawiającemu asortymentu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12911,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15314,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12911,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12911,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W pakiecie nr 11 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W pakiecie nr 13 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26244,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26244,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26244,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B.Braun Avitum Poland Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 63-300 Nowy Tomyśl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-18-45-496
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26244,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W pakiecie nr 23 nie wpłynęła żadna oferta.
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁAP
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.