eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneŚwiadczenie usług na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351

1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b16a748-7f5f-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038285/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 535092,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi polegające na odbiorze (wraz z załadunkiem), transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych z grupy 18 01 tj. głownie 18 01 02* oraz 18 01 03* zgodnych z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10) od Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem wraz z Przychodnią Specjalistyczną położonych przy ulicy Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, z zachowaniem ciągłości odbioru tak, aby odpady nie stanowiły zagrożenia sanitarno-epidemiologicznego na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem z siedzibą przy ul. Kamieniec 10 przez okres 12 miesięcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Zamawiający informuje, że podana poniżej ilość odpadów medycznych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy, która w trakcie trwania umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20% w zależności od rzeczywistych, bieżących potrzeb zamawiającego, które jednocześnie są wielkością maksymalną zamówienia, i tak:
1) Odpady na miesiąc w średniej ilości – 6 100 kg, co szacunkowo przez cały okres trwania umowy daje ilość nie większą niż 73 200 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem ilościowym (określonym powyżej) w terminie wcześniejszym niż okres, na jaki została zawarta umowa. Ponadto zamawiający zastrzega, że umowa wygaśnie po upływie okresu, na jaki została zawarta niezależnie od ilości zrealizowanych usług, przy czym zamawiający nie zostanie obciążony kosztami niezrealizowanych usług.
3. Zamawiający zastrzega, a wszyscy realizatorzy umowy (wykonawca, podwykonawcy, konsorcjanci i inni) zobowiązują się do odbioru (wraz z załadunkiem), transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego sukcesywnie wg harmonogramu określonego w punkcie 4 poniżej zgodnie z postanowieniami aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w tym w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (j.t. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych do ustawy.
4. Odbiór wraz z załadunkiem, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z miejsc określonych powyżej w punkcie 1 odbywać się będzie trzy razy w tygodniu, tj. w poniedziałek, środę i piątek w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00 (oraz dodatkowo w uzgodnionym uprzednio terminie w okresie świąt i dni wolnych od pracy). Osobą uprawnioną do przekazania odpadów jest pracownik Działu Higieny Szpitalnej.
5. Zamawiający zastrzega, a wszyscy realizatorzy umowy (wykonawca, podwykonawcy, konsorcjanci i inni) oświadczają, że posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia tj. odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (j.t. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 ze zm.).
6. Wszyscy realizatorzy umowy (wykonawca, podwykonawcy, konsorcjanci i inni) zobowiązani będą przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania wszelkich zezwoleń dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz ich bieżącego aktualizowania i odnawiania w przypadku wygaśnięcia, a także niezwłocznego ich przedkładania zamawiającemu, pod rygorem wypowiedzenia umowy przez zamawiającego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7. Wszyscy realizatorzy umowy (wykonawca, podwykonawcy, konsorcjanci i inni) – przejmujący odpady, transportujący i unieszkodliwiający odpady zobowiązani będą przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania wpisu do Bazy danych o produktach i opakowaniach [zwanej dalej „BDO”] oraz o gospodarce odpadami.
8. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera punkt 5 przedmiotowej SWZ.
9. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558925,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558925,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558925,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-ABC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012124833

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558925,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-03 do 2023-03-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.