Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066381/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103812 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pranie bielizny szpitalnej i materacy wraz z transportem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020680960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cicha 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_dzierzoniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pranie bielizny szpitalnej i materacy wraz z transportem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abc379e1-9842-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066381/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2021.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430768,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych usług pralniczych wraz z naprawą i transportem bielizny i materacy.
2. Usługa realizowana będzie przez 6 dni w tygodniu:
• 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00- 12:00 – odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny,
• w soboty – odbiór brudnej bielizny bez udziału pracownika Zamawiającego.
3. Ilość prania w skali 24 miesięcy: około 166 320 kg (miesięcznie około 6 930 kg)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia o maksymalnie 30%, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia, uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z jego bieżącej działalności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usług w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi określonymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
5. Wykonawca podczas realizacji Zamówienia musi dysponować: pomieszczeniami i urządzeniami koniecznymi do prania bielizny szpitalnej oraz środkami transportu bielizny szpitalnej, które spełniają wymagania określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w zakresie prowadzenia pralni szpitalnej i przewozu bielizny szpitalnej,
6. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia niezapowiedzianych lub okresowych kontroli w celu sprawdzenia prawidłowości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy w szczególności w sytuacjach uzasadnionych zagrożeniem mikrobiologicznym wskazujących na zastosowanie niewłaściwej technologii w procesie prania np. reklamacje oraz uwagi z oddziałów.
7. Wszystkie środki do prania i dezynfekcji muszą mieć zastosowanie do prania w pralnicach.
8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1A do SWZ –Opis przedmiotu zamówienia.
9. Dodatkowe informacje
9.1. Na czas trwania umowy, wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę/polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.
9.2. Dokumenty, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu przy podpisaniu umowy:
9.2.1. Kopię dokumentu potwierdzającego opłacenie składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
9.2.2. Wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych jakie będą stosowane do wykonania przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyśpieszonego zużycia.
9.2.3. Potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o którym mowa w pkt XXII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497296,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625363,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497296,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praxima Krakpol sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6282003661
7.3.3) Ulica: Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497296,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Kopernika 7, w ramach zadania pn.: "Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego(...)"Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Przebudowa i rozbudowa dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w m. Pieszyce w ramach zadania: przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w Pieszycach na skrzyżowanie typu rondo wraz z od...
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
- Usługi pralnicze na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej, zabiegowej oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
więcej: Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.