Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00018551/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace konserwatorskie przy elewacjach: południowej, zachodniej i wschodniej w budynku przy ul. Wałowej 21 w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI ZESPÓŁ SCHRONISK I SPORTU SZKOLNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000222640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 244
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-314
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 520 68 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ssm.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gokf.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8716281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie przy elewacjach: południowej, zachodniej i wschodniej w budynku przy ul. Wałowej 21 w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13b410b7-ae3d-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035452/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie prac konserwatorskich przy elewacjach obiektu Filii SSM przy ul. Wałowej 21
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018551
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 774129,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich przy elewacjach: południowej, zachodniej i wschodniej w budynku przy ul. Wałowej 21 w Gdańsku.
2. Budynek przy ul. Wałowej 21, dawny budynek rzemieślniczy Urzędu Umundurowania XVII Korpusu Armijnego, późniejszy dom inspektorów celnych i siedziba polskiej szkoły powszechnej Macierzy Szkolnej, wpisany został do rejestru zabytków, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 26.08.2020r., pod nr 1979.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prace konserwatorskie mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie zabytkowej substancji elewacji budynku, oraz roboty budowlane przy zabytku, w szczególności:
1) usunięcie mechanicznie wadliwych zapraw i spoin (w szczególności: cementowych lub betonowych),
2) oczyszczenie elewacji z tynków, smoły, napisów graffiti itp.,
3) usunięcie pozostałości wtórnych haków i zawiesi,
4) usunięcie zbędnych instalacji, ułożenie w spoinach lub uporządkowanie instalacji koniecznych,
5) wykonanie konstrukcyjnych wzmocnień wszystkich widocznych spękań murów, metodą zszywania kotwami żywicznymi,
6) oczyszczenie powierzchni elewacji,
7) usunięcie mechanicznie wszystkich form wzrostowych oraz wstępna dezynfekcja powierzchni ceglanych,
8) usunięcie elementów wtórnych (wadliwych przemurowań) oraz pozostałości zapraw cementowych,
9) wykonanie i obsadzenie parapetów, półek, lad i nakryw z elementów kamiennych
10) usunięcie wszystkich spudrowanych i wypłukanych cegieł zgodnie z zasadą określania stopnia destrukcji,
11) prace murarskie:
a) murowanie przy użyciu zapraw wapiennych, lub wapienno – cementowych o parametrach porowatości dostosowanych do parametrów oryginału,
b) wzmocnienie strukturalne osłabionego i zdezintegrowanego materiału,
c) naprawa ubytków w powierzchniach ceglanych,
d) spoinowanie muru,
12) scalenie kolorystyczne,
13) korekta dezynfekcji muru po pracach konserwatorskich,
14) oczyszczenie mechanicznie wszystkich elementów metalowych na elewacji, po odpyleniu i odtłuszczeniu należy je pomalować dwuwarstwowo,
15) wymiana wszystkich brakujących i znacząco uszkodzonych tynków w polach fryzów, z zachowaniem sposobu opracowania jak w partiach oryginalnych,
16) uzupełnienie brakujących fragmentów pasów z cegły glazurowanej analogicznymi cegłami z brązową glazurą solną,
17) wykonanie dokumentacji prowadzonych prac konserwatorskich, zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków
(t.j. Dz. U. z 2021r, poz. 81),
18) wykonanie i montaż krat okiennych metaloplastycznych okien piwnicznych,
19) montaż zabezpieczenia przeciwko gniazdowaniu ptaków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855342 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855342 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855342 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Prywatna TOMPOL Tomasz Blomberg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5840300089
7.3.3) Ulica: ul. Jasieńska 85
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRYWATNA "TOMPOL" TOMASZ BLOMBERG
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRYWATNA "TOMPOL" TOMASZ BLOMBERG
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855342,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.