Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082072/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00159847/01 - Wynik z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Sietesz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków w miejscowości Sietesz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2
1.4.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103841
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00082072
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Sietesz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków w miejscowości Sietesz”. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
W ramach zamówienia przewiduje się do wykonania m.in.:
- kolektory główne i boczne grawitacyjne – 5 840,00 mb – Dn200, 1 806,00 mb – Dn160;
- rurociągi tłoczne – 895 mb – Dn90, 181 mb – Dn63;
- studzienki rewizyjne małogabarytowe – 299 szt;
- studzienki z kręgów betonowych – 51 szt,
- sieciowe pompownie ścieków – 3szt.
Długość sieci kanalizacyjnej do wybudowania dla miejscowości Sietesz wynosi 8,722 km
Budowa infrastruktury ma za zadanie zapewnić możliwość odprowadzenia ścieków sanitarnych z budynków w systemie grawitacyjno – tłocznym oraz ich odprowadzenie do oczyszczalni ścieków.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załączniki do SWZ.
Harmonogram płatności:
- rok 2023 – wkład własny (min. 5 %) + 2 500 000,00 zł (połowa przyznanego dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład)
- rok 2024 – 2 500 000,00 zł (pozostała do zapłaty kwota dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład), przy czym minimum ostatnia płatność oraz zakończenie prac musi nastąpić po 12 miesiącach od zawarcia umowy – zgodnie z warunkami zgłoszonego zadania inwestycyjnego do Programu jako zadanie realizowane w okresie powyżej 12 miesięcy.
W związku z rozłożeniem płatności za przedmiot zamówienia na okres dwuletni, podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji i rękojmi za wady: minimum 60 miesięcy
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Sietesz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków w miejscowości Sietesz”. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
W ramach zamówienia przewiduje się do wykonania m.in.:
- kolektory główne i boczne grawitacyjne – 4 496,50 mb – Dn200, 3 356,50 mb – Dn160;
- rurociągi tłoczne – 854 mb – Dn90, 181 mb – Dn50;
- studzienki rewizyjne małogabarytowe – 232 szt;
- studzienki z kręgów betonowych – 45 szt,
- sieciowe pompownie ścieków – 3szt.
Długość sieci kanalizacyjnej do wybudowania dla miejscowości Sietesz wynosi 8,888 km
Budowa infrastruktury ma za zadanie zapewnić możliwość odprowadzenia ścieków sanitarnych z budynków w systemie grawitacyjno – tłocznym oraz ich odprowadzenie do oczyszczalni ścieków.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załączniki do SWZ.
Harmonogram płatności:
- rok 2023 – wkład własny (min. 5 %) + 2 500 000,00 zł (połowa przyznanego dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład)
- rok 2024 – 2 500 000,00 zł (pozostała do zapłaty kwota dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład), przy czym minimum ostatnia płatność oraz zakończenie prac musi nastąpić po 12 miesiącach od zawarcia umowy – zgodnie z warunkami zgłoszonego zadania inwestycyjnego do Programu jako zadanie realizowane w okresie powyżej 12 miesięcy.
W związku z rozłożeniem płatności za przedmiot zamówienia na okres dwuletni, podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji i rękojmi za wady: minimum 60 miesięcy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-02-24 10:00
Po zmianie:
2023-03-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-02-24 10:05
Po zmianie:
2023-03-03 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-03-25
Po zmianie:
2023-04-01
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na długości 885 mb
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SĘKOWA "ĆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA, GMINA SĘKOWA
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.