eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzezawaRoz siec wod na ter g Rzezawa w zakr: 1) B s w w Jod 2) B s w w m. Jod str. P oraz b s w w z p do ist s w w m. Jas i Jod 3) R s w w m Rze, ul. N Gr na dz nr 4) R s w w m. Bor 5) R s w w m. Bor



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roz siec wod na ter g Rzezawa w zakr:
1) B s w w Jod
2) B s w w m. Jod str. P oraz b s w w z p do ist s w w m. Jas i Jod
3) R s w w m Rze, ul. N Gr na dz nr
4) R s w w m. Bor
5) R s w w m. Bor

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146484824

1.5.8.) Numer faksu: +48146488550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roz siec wod na ter g Rzezawa w zakr:
1) B s w w Jod
2) B s w w m. Jod str. P oraz b s w w z p do ist s w w m. Jas i Jod
3) R s w w m Rze, ul. N Gr na dz nr
4) R s w w m. Bor
5) R s w w m. Bor

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cabab631-779c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006873/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH NA TERENIE GMINY RZEZAWA.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022783/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pierwsza część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa” w zakresie „Budowy sieci wodociągowej w Jodłówce od węzła HP1 do HP 5”.

Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej od węzła HP1 do HP 5. Sieć wodociągową należy wykonać z rur PE typ RC SDR 11 na ciśnienie PN 16 średnicy DN 110mmx10mm z przeznaczeniem do m. bezwykopowych bez rur ochronnych o długości ok. 900 m.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 176/2020 z dnia 06.03.2020 r., projektem budowlanym na „Budowę sieci wodociągowej w m. Jodłówka-Łazy-Rzezawa”, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 432390,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druga część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa” w zakresie „Budowy sieci wodociągowej w m. Jodłówka str. Północna oraz budowy studni wodomierzowej wraz z podłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w m. Jasień i Jodłówka”. Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej w m. Jodłówka po północnej str. DK94 o długości ok. 160 m. Sieć wodociągową należy wykonać z rur PE typ RC SDR 11 na ciśnienie PN 16 średnicy: -110mm x10mm – ok.68,10 m – główny przewód wodociągowy, w tym 28,0 m bezwykopowo w rurze ochronnej oraz przewody boczne: -63x5,8mm - 68,3 m -50x4,6mm - 16,5, w tym 15,5 m bezywkopowo/bez rury ochronnej -40x3,7mm - 5,0 m Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 73/2021 z dnia 09.02.2021r., projektem budowlanym na „Budowę sieci wodociągowej w m. Jodłówka str. płn.” przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. Zamówienie obejmuje również budowę studni wodomierzowej z przełączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w m. Jasień na działce nr 441. Na sieci zgodnie z PZT należy zamontować studnię wodomierzową jako element gotowy, żelbetową, przejazdową wraz z zestawem wodomierzowym. Należy zastosować kształtki i armaturę na ciśnienie PN10. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 79/2021 z dnia 16.02.2021 r., projektem budowlanym na „Budowę studni wodomierzowej wraz z podłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w m. Jasień”, warunkami technicznymi i uzgodnieniem z RPWiK w Brzesku, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 136957,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trzecia część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa w zakresie „Rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Rzezawa, ul. Nad Gróbką na działkach nr 1372/1, 1372/2, 1372/6, 1373/6, 1373/7”.
Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej o dł. ok 313,00m. Sieć należy wykonać z rur PE -RC SDR11 średnicy DN 110mmx10mm z maksymalnym zagłębieniem wykopów do 2,50 m.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 961/20201 z dnia 15.11.2021 r., projektem budowlanym na „Rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Rzezawa, ul. Nad Gróbką (działka nr ewid.1372/1, 1372/2, 1372/6, 1373/6, 1373/7”, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 376585,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czwarta część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa” w zakresie „Rozbudowy sieci wodociągowej w m. Borek w działce o nr ewid. 776/8 ”.
Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej o dł. ok 100,00m. Sieć należy wykonać z rur PE - RC SDR11 średnicy DN 90x8,2, ciśnienie PN16 z maksymalnym zagłębieniem wykopów do 1,84 m.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 861/20201 z dnia 14.10.2021 r., projektem budowlanym na „Rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek w działce nr ewid. 776/8”, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 106714,05 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Piąta część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa” w zakresie „Rozbudowy sieci wodociągowej w m. Borek na działce o nr ewid. 530/9, 531/21, 531/4, 530/2, 531/35, 530/11, 531/23, 531/24, 531/30, 532/31”.
Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej o dł. ok 283,00 m. Sieć należy wykonać z rur PE - RC SDR11 średnicy DN 110x10,0, ciśnienie PN16 z maksymalnym zagłębieniem wykopów do 2,26 m.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: decyzją o pozwoleniu na budowę, projektem budowlanym na „Rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek w działce nr ewid. 530/9, 531/21, 531/4, 530/2, 531/35, 530/11, 531/23, 531/24, 531/30, 532/31”, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem
Uwaga!!! Na dzień ogłaszania przetargu na budowę sieci wod kan w Borku w działce nr ewid. 530/9, 531/21, 531/4, 530/2, 531/35, 530/11, 531/23, 531/24, 531/30, 532/31 brak jest decyzji
o pozwoleniu na budowę sieci, która obecnie jest w trakcie procedowania w Starostwie Powiatowym w Bochni. W przypadku braku uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, Gmina zastrzega sobie prawo do odstąpienia od tej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 320884,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226833,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388776,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226833,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730006924

7.3.3) Ulica: Rolnicza 39

7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 33-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226833,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74919,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220193,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115416,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730006924

7.3.3) Ulica: Rolnicza 39

7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 33-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115416,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118105,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279884,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118105,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DWK" Dorota Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681830496

7.3.3) Ulica: Trzciana 211

7.3.4) Miejscowość: Trzciana

7.3.5) Kod pocztowy: 32-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118105,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26464,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71737,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26464,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DWK" Dorota Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681830496

7.3.3) Ulica: Trzciana 211

7.3.4) Miejscowość: Trzciana

7.3.5) Kod pocztowy: 32-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26464,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102516,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230395,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102516,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DWK" Dorota Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681830496

7.3.3) Ulica: Trzciana 211

7.3.4) Miejscowość: Trzciana

7.3.5) Kod pocztowy: 32-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102516,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.