Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00022783/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roz siec wod na ter g Rzezawa w zakr:
1) B s w w Jod
2) B s w w m. Jod str. P oraz b s w w z p do ist s w w m. Jas i Jod
3) R s w w m Rze, ul. N Gr na dz nr
4) R s w w m. Bor
5) R s w w m. Bor
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48146484824
1.5.8.) Numer faksu: +48146488550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roz siec wod na ter g Rzezawa w zakr:1) B s w w Jod
2) B s w w m. Jod str. P oraz b s w w z p do ist s w w m. Jas i Jod
3) R s w w m Rze, ul. N Gr na dz nr
4) R s w w m. Bor
5) R s w w m. Bor
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cabab631-779c-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006873/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH NA TERENIE GMINY RZEZAWA.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022783/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierwsza część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa” w zakresie „Budowy sieci wodociągowej w Jodłówce od węzła HP1 do HP 5”.Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej od węzła HP1 do HP 5. Sieć wodociągową należy wykonać z rur PE typ RC SDR 11 na ciśnienie PN 16 średnicy DN 110mmx10mm z przeznaczeniem do m. bezwykopowych bez rur ochronnych o długości ok. 900 m.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 176/2020 z dnia 06.03.2020 r., projektem budowlanym na „Budowę sieci wodociągowej w m. Jodłówka-Łazy-Rzezawa”, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 432390,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druga część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa” w zakresie „Budowy sieci wodociągowej w m. Jodłówka str. Północna oraz budowy studni wodomierzowej wraz z podłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w m. Jasień i Jodłówka”. Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej w m. Jodłówka po północnej str. DK94 o długości ok. 160 m. Sieć wodociągową należy wykonać z rur PE typ RC SDR 11 na ciśnienie PN 16 średnicy: -110mm x10mm – ok.68,10 m – główny przewód wodociągowy, w tym 28,0 m bezwykopowo w rurze ochronnej oraz przewody boczne: -63x5,8mm - 68,3 m -50x4,6mm - 16,5, w tym 15,5 m bezywkopowo/bez rury ochronnej -40x3,7mm - 5,0 m Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 73/2021 z dnia 09.02.2021r., projektem budowlanym na „Budowę sieci wodociągowej w m. Jodłówka str. płn.” przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. Zamówienie obejmuje również budowę studni wodomierzowej z przełączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w m. Jasień na działce nr 441. Na sieci zgodnie z PZT należy zamontować studnię wodomierzową jako element gotowy, żelbetową, przejazdową wraz z zestawem wodomierzowym. Należy zastosować kształtki i armaturę na ciśnienie PN10. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 79/2021 z dnia 16.02.2021 r., projektem budowlanym na „Budowę studni wodomierzowej wraz z podłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w m. Jasień”, warunkami technicznymi i uzgodnieniem z RPWiK w Brzesku, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 136957,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trzecia część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa w zakresie „Rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Rzezawa, ul. Nad Gróbką na działkach nr 1372/1, 1372/2, 1372/6, 1373/6, 1373/7”.Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej o dł. ok 313,00m. Sieć należy wykonać z rur PE -RC SDR11 średnicy DN 110mmx10mm z maksymalnym zagłębieniem wykopów do 2,50 m.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 961/20201 z dnia 15.11.2021 r., projektem budowlanym na „Rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Rzezawa, ul. Nad Gróbką (działka nr ewid.1372/1, 1372/2, 1372/6, 1373/6, 1373/7”, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 376585,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czwarta część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa” w zakresie „Rozbudowy sieci wodociągowej w m. Borek w działce o nr ewid. 776/8 ”.Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej o dł. ok 100,00m. Sieć należy wykonać z rur PE - RC SDR11 średnicy DN 90x8,2, ciśnienie PN16 z maksymalnym zagłębieniem wykopów do 1,84 m.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: Decyzją Nr 861/20201 z dnia 14.10.2021 r., projektem budowlanym na „Rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek w działce nr ewid. 776/8”, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 106714,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Piąta część przedmiotu zamówienia obejmuje - „Rozbudowę sieci wodociągowych na terenie gminy Rzezawa” w zakresie „Rozbudowy sieci wodociągowej w m. Borek na działce o nr ewid. 530/9, 531/21, 531/4, 530/2, 531/35, 530/11, 531/23, 531/24, 531/30, 532/31”.Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej o dł. ok 283,00 m. Sieć należy wykonać z rur PE - RC SDR11 średnicy DN 110x10,0, ciśnienie PN16 z maksymalnym zagłębieniem wykopów do 2,26 m.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: decyzją o pozwoleniu na budowę, projektem budowlanym na „Rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek w działce nr ewid. 530/9, 531/21, 531/4, 530/2, 531/35, 530/11, 531/23, 531/24, 531/30, 532/31”, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem
Uwaga!!! Na dzień ogłaszania przetargu na budowę sieci wod kan w Borku w działce nr ewid. 530/9, 531/21, 531/4, 530/2, 531/35, 530/11, 531/23, 531/24, 531/30, 532/31 brak jest decyzji
o pozwoleniu na budowę sieci, która obecnie jest w trakcie procedowania w Starostwie Powiatowym w Bochni. W przypadku braku uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, Gmina zastrzega sobie prawo do odstąpienia od tej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 320884,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226833,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388776,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226833,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730006924
7.3.3) Ulica: Rolnicza 39
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226833,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74919,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220193,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115416,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730006924
7.3.3) Ulica: Rolnicza 39
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115416,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118105,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279884,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118105,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DWK" Dorota Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681830496
7.3.3) Ulica: Trzciana 211
7.3.4) Miejscowość: Trzciana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118105,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26464,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71737,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26464,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DWK" Dorota Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681830496
7.3.3) Ulica: Trzciana 211
7.3.4) Miejscowość: Trzciana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26464,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102516,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230395,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102516,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DWK" Dorota Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681830496
7.3.3) Ulica: Trzciana 211
7.3.4) Miejscowość: Trzciana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102516,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RZEZAWA
więcej: przetargi RZEZAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.