eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz robót sanitarnych w zasobie stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103848 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz robót sanitarnych w zasobie stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3835748

1.5.8.) Numer faksu: 48 3835749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mzlradom.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz robót sanitarnych w zasobie stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe7518f0-b80b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000376/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych będących w zarządzie MZL w Radomiu, w podziale na dwie części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058977/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/001/05/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 879999,30 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zakres pierwszej części zamówienia obejmuje: wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz wykonywanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w nieruchomościach powierzonych w zarząd Zamawiającemu.
2. Zamawiający posiada w swoim zarządzie 140 budynków a w nich 1735 lokali (mieszkalnych i użytkowych) oraz 2 350 lokali mieszkalnych/użytkowych stanowiących własność gminy, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe. Aktualna powierzchnia do obsługi : w budynkach mieszkalnych 58 933,10 m 2 ; w budynkach o innym przeznaczeniu 22 537,83 m2.
3. Przewidywany w przedmiarach zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (nie ujętych w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego Ilość terenów oraz budynków i lokali będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości.
4. W związku z tym Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach, w których będą świadczone usługi:
1) minimalną wartość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 19 maja 2021r. minus 10% powierzchni budynków mieszkalnych oraz budynków o innym przeznaczeniu
2) maksymalną ilość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni wskazanej przez Zamawiającego w Formularzach oferty (Załącznik 1A do SWZ) w pkt 3 w tabeli.
5. W celu obliczenia ceny oferty Zamawiający podaje szacunkową ilość robót ujętą w przedmiarach – Załącznik nr 10A do SWZ. Sposób obliczenia ceny oferty Zamawiający podał w rozdz. XV SWZ.
6. Zasób Gminy, na którym będzie realizowany przedmiot umowy - aktualny na dzień ogłoszenia postępowania - określa załącznik nr 9 do SWZ. W trakcie realizacji przyszłej umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zasobów określonych w Załączniku.
7. Przez usługi konserwacji Zamawiający rozumie czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń.
8. Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne.
9. Przez usuwanie awarii (roboty awaryjne) Zamawiający rozumie czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii.
10. Zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy oraz w wykazie czynności realizowanych w zakresie konserwacji i usuwania awarii stanowiącym jeden z załączników do wzoru umowy (wzór umowy - załącznik nr 8A SWZ).
11. Gwarancja dla części pierwszej (usług konserwacji elektrycznej):
1) na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, nie mniej niż 24 miesiące,
2) 12 miesięcy na pozostałe usługi napraw, konserwacji i usuwania awarii w zakresie elektrycznych instalacji budynkowych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 462094,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zakres drugiej części zamówienia obejmuje: wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót sanitarnych w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury i na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w nieruchomościach powierzonych w zarząd Zamawiającemu oraz badanie szczelności instalacji gazowej w budynkach i lokalach.
2. Zamawiający posiada w swoim zarządzie 140 budynków a w nich 1735 lokali (mieszkalnych i użytkowych) oraz 2 350 lokali mieszkalnych/użytkowych stanowiących własność gminy, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe. Aktualna powierzchnia do obsługi : w budynkach mieszkalnych 58 933,10 m 2 ; w budynkach o innym przeznaczeniu 22 537,83 m2.
3. Przewidywany w przedmiarach zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (nie ujętych w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego Ilość terenów oraz budynków i lokali będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości.
4. W związku z tym Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach, w których będą świadczone usługi:
1) minimalną wartość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 19 maja 2021r. minus 10% powierzchni budynków mieszkalnych oraz budynków o innym przeznaczeniu
2) maksymalną ilość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni wskazanej przez Zamawiającego w Formularzach oferty (Załącznik 1B do SWZ) w pkt 3 w tabeli
5. W celu obliczenia ceny oferty Zamawiający podaje szacunkową ilość robót ujętą w przedmiarach – Załącznik nr 10B do SWZ. Sposób obliczenia ceny oferty Zamawiający podał w rozdz. XV SWZ.
6. Zasób Gminy, na którym będzie realizowany przedmiot umowy - aktualny na dzień ogłoszenia postępowania - określa załącznik nr 9 do SWZ. W trakcie realizacji przyszłej umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zasobów określonych w Załączniku.
7. Przez usługi konserwacji Zamawiający rozumie czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń.
8. Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne.
9. Przez usuwanie awarii (roboty awaryjne) Zamawiający rozumie czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii.
10. Zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy oraz w wykazie czynności realizowanych w zakresie konserwacji i usuwania awarii stanowiącym jeden z załączników do wzoru umowy (wzór umowy - załącznik nr 8B SWZ).
11. Gwarancja dla części drugiej (usług konserwacji sanitarnej ):
1) usługi napraw, konserwacji i usuwania awarii w zakresie sanitarnych instalacji budynkowych – 24 miesiące,
2) użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie mniej niż 24 miesiące,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 417904,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499823,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499823,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499823,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa GAMA Dariusz Grzegorzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481523471

7.3.3) Ulica: ul. Sycyńska 29 B/1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499823,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427882,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427882,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427882,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adeemik Zygmunt Erbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961108570

7.3.3) Ulica: Starowolska 11 a

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427882,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa ulegnie rozwiązaniu przed terminem 24 miesięcy w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem stanowiącym wartość wynagrodzenia, o którym mowa w §9 ust. 1 umowy.
2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.