eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardDostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy



Og³oszenie z dnia 2024-02-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ogardzki - Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960380

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Po³czyñska 57

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-bialogard.pl/bip

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zarz±dzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3f342150-ca66-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00103858

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00001809/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa kationowej emulsji asfaltowej dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie wraz z transportem wykonawcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f342150-ca66-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ¶rodkiem do komunikacji elektronicznej jest Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:

a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” ... pozosta³a tre¶æ w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego
rozporz±dzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informujê,
¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie, 78-200
Bia³ogard, ul. Szosa Po³czyñska 57, e-mail: sekretriat@zdp.powiat-bialogard.pl, tel. +48 94 312 40 07,
w imieniu której dzia³a Dyrektor ZDP, zwany dalej „ADMINISTRATOR”;
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Zarz±d Dróg Powiatowych w
Bia³ogardzie, 78-200 Bia³ogard, ul. Szosa Po³czyñska 57, e-mail: iod@ordonotitia.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
„Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg
powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy” prowadzonym
w trybie podstawowym oraz realizacj± i wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
ADMINISTRATORZE na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez ADMINISTRATORA
kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019
roku Prawo zamówieñ publicznych;
b) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia
dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu
przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez
ADMINISTRATORA, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez
ADMINISTRATORA kontrahentów i wspó³pracowników w zakresie wype³niania obowi±zku
wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku
Prawo zamówieñ publicznych;
c) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na
podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów –
wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez ADMINISTRATORA,
wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z
kontrahentami ADMINISTRATORA;
4. odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a. osoby lub organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub
dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z
przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
b. dane mog± byæ tak¿e przekazywane innym podmiotom, zapewniaj±cym obs³ugê
administracyjn±, techniczn± i informatyczn± ADMINISTRATORA, a w szczególno¶ci podmiotom
administruj±cym systemami informatycznymi, serwisuj±cych sprzêt informatyczny,
zapewniaj±cym transport dokumentów i no¶ników elektronicznych, zapewniaj±cym niszczenie
dokumentów i no¶ników elektronicznych oraz podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê prawn±.
Przekazywanie danych realizowane bêdzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia
przetwarzania danych, a podmioty przetwarzaj±ce mog± je przetwarzaæ jedynie na polecenie
ADMINISTRATORA, co nale¿y rozumieæ w ten sposób, ¿e nie s± uprawnione do przetwarzania
tych danych we w³asnych celach.
5. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej. Pozosta³a tre¶æ w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DzT.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 166000,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 140000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC lub równorzêdnej, do wykonywania remontów cz±stkowych dróg wraz z transportem Wykonawcy. Maksymalna ilo¶æ przedmiotu zamówienia w okresie obowi±zywania umowy wyniesie do 60 Mg.
Emulsja dostarczana bêdzie ka¿dorazowo na zamówienie Zamawiaj±cego w ilo¶ciach od 2,5 Mg do 5 Mg sk³adane telefonicznie lub e-mailem do siedziby zamawiaj±cego, dostarczane transportem Wykonawcy.
Dostawy bêd± realizowane w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni roboczych od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego w godz. od 7.00 do 14.00.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materia³y do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium najni¿szej ceny.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±. Oferty zostan± sklasyfikowane wg kolejno¶ci zaoferowanej ceny (brutto) od najni¿szej (najkorzystniejsza) do najwy¿szej.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania z ofert± okre¶lonym w SWZ.
6. Je¿eli termin zwi±zania z ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê z pro¶b± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, najwy¿ej ocenionego, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
7. Je¿eli, nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±cy oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy za¿±da: - o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego ( za³±cznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców. - o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu tego podmiotu, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczony produkt odpowiada okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym np. aprobatê techniczn±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna. W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.
7) Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
8) Oferta musi byæ podpisana przez Wykonawcê lub upowa¿nionych przedstawicieli Wykonawcy. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy PP oraz postanowieñ zawartych we wzorze umowy.
Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w razie zaistnienia okoliczno¶ci:
1) zmiany obowi±zkowej stawki podatku od towarów i us³ug, na pisemny wniosek
Wykonawcy b±d¼ Zamawiaj±cego;
2) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, danych adresowych.
3) wprowadzenia niezbêdnych zmian technicznych, technologicznych, organizacyjnych w
zakresie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia lub innych zmian, które warunkuj±
prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy;
4) wyst±pienie si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od stron losowego zdarzenia
zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i
któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Si³a wy¿sza
oznacza w niniejszej Umowie takie dzia³ania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klêski
¿ywio³owej, zamieszki, strajki, po¿ar, trzêsienie ziemi, pioruny, powodzie, wybuchy i
tym 4 podobne zdarzenia, na które strony nie maj± wp³ywu, lecz które utrudniaj± lub
uniemo¿liwiaj± ca³kowicie lub czê¶ciowo realizacjê zadania, zmieniaj± w sposób istotny
warunki jego realizacji, i których nie da siê unikn±æ, nawet przy zastosowaniu
maksymalnej staranno¶ci.
2. Dopuszcza siê dokonywanie innych zmian w zawartej Umowie w przypadku, gdy ich
konieczno¶æ wynika ze zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów –
w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania Umowy do
zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego.
3. Wyst±pienie jednej z powy¿szych okoliczno¶ci mog±cych skutkowaæ zmian± umowy wymaga
pisemnego, uzasadnionego wniosku Wykonawcy.
4. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu zatwierdzonego
przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych
nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania
aneksu

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-04 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-04 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.