Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00052949/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy kruszywa do bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy kruszywa do bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8993c0c2-9bb9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052949
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Dostawy kruszywa do bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2023 roku”
1. Zakres.
1.1 Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego frakcji: 0/31,5 mm,
1.2 w ofercie należy uwzględnić koszt sprzedaży, załadunku, ważenia, transportu i rozładunku oraz rozplantowania kruszywa z wyprofilowaniem i wałowaniem drogi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk i inne koszty konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia,
1.3 szacunkowa ilość do 1.200 ton,
1.4 transport kruszywa bezpośrednio na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego,
1.5 każdorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 6 ton oraz nie będzie większa niż 20 ton,
1.6 kruszywo zostanie wykorzystane na potrzeby remontów dróg gruntowych,
1.7 na telefoniczne zlecenie Zamawiającego kruszywo w ilości poniżej 6 t Wykonawca jest zobowiązany udostępnić i załadować w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku upoważnionej osobie z Administracji Zasobów Komunalnych w Czersku.
2. Terminy.
2.1 Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie 6 miesięcy od podpisania umowy, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb,
2.2 Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego określające:
2.2.1 ilość kruszywa (w pojedynczym zapotrzebowaniu nie mniejsza niż 6 ton),
2.2.2 miejsce dostawy, rozładunku, rozplantowania kruszywa z wyprofilowaniem i wałowaniem drogi na terenie Gminy Czersk,
2.2.3 osobę upoważnioną do odbioru kruszywa.
2.3 Termin każdej dostawy: nie dłuższy niż zaoferowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Urzędu Miejskiego – zamówienie telefoniczne bądź e-mailem). Wykonawca określi w złożonej ofercie deklarowany termin dostawy zapotrzebowanej partii kruszywa. Termin ten jednak nie może być dłuższy niż 2 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach np. zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, nieprzejezdność drogi dostawa musi zostać zrealizowana w ciągu 2 godzin – do 10 razy w ciągu trwania umowy.
3. Zamawiający zastrzega, że określone w pkt 1.3 prognozowane ilości kruszywa nie są obligatoryjne i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131364 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): POZORSKI s.c. Andrzej Pozorski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: POZORSKI s.c. Piotr Pozorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551915896
7.3.3) Ulica: ul. Klaskawska 23
7.3.4) Miejscowość: Złotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POZORSKI" S.C. KATARZYNA POZORSKA, PIOTR POZORSKI
jakie przetargi wygrała firma
"POZORSKI" S.C. KATARZYNA POZORSKA, PIOTR POZORSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131364,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI CZERSK
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Dostawa kruszywa naturalnego
- Dostawa kruszywa drogowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm C50/30 przeznaczonego do celów drogowych w ilości do 2000 ton na rok 2025 do miejscowości na terenie gminy Somonino
- Zakup wraz z dostawą piasku płukanego 0-2 mm oraz kruszywa łamanego 0-31,5 mm
- Zakup materiałów na modernizację dróg gruntowych w 2025 r.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.