eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-ZdrójPrzebudowa ulicy Słonecznej w Kudowie-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Słonecznej w Kudowie-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Słonecznej w Kudowie-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6102725f-94f6-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065426/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa ulicy Słonecznej w Kudowie-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IROŚ.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4613116,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Słonecznej wraz z modernizacją oświetlenia zgodnie z załączoną dokumentacją z podziałem na 2 zadania:
1) Zadanie 1 - Przebudowa ulicy Słonecznej nr 119245D w Kudowie-Zdroju. Zadanie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2) Zadanie 2 – Modernizacja ulicy Słonecznej w Kudowie-Zdroju.
Inwestycja realizowana jest zgodnie ze złożonym przez Gminę Kudowa-Zdrój wnioskiem oraz WSTĘPNĄ PROMESĄ dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/404/PolskiLad, zwanego dalej „Programem” na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład.
Zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/404/PolskiLad - na poczet wykonania umowy Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki do wysokości 2 % całkowitego wynagrodzenia.
Zasady dotyczące przekazania zaliczki oraz jej rozliczenia opisane zostały we wzorze umowy (IPU) stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz warunkami zawartej umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

ZAKRESY ROBÓT dla ZADNIA NR 1 oraz DLA ZADNIA NR 2:
Zadanie 1 – Przebudowa ulicy Słonecznej nr 119245D w Kudowie-Zdroju
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 1 jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Słonecznej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy dróg gminnych wraz z oświetleniem na terenie gminy Kudowa-Zdrój. Droga gminna ul. Słoneczna dz. nr 1, Obr. Nowy Zdrój – zadanie nr 1”
Zakres robót dla zadnia nr 1 obejmuje w szczególności:
1) rozbiórka istniejących konstrukcji jezdni oraz jej elementów występujących w pasie drogowym,
2) budowa nowej konstrukcji jezdni asfaltowej,
3) budowa nowych konstrukcji zjazdów do posesji prywatnych,
4) budowa chodników,
5) przesunięcie istniejących lamp oświetlenia ulicznego,
6) doświetlenie przejść dla pieszych,
7) budowa parkingu z kostki betonowej,
8) budowa nowych krawężników, obrzeży, oporników, korytek wraz z ławami fundamentowymi,
9) regulacja wysokościowa studni, zaworów oraz wpustów,
10) wykonanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
11) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (Wykonawca na podstawie projektu stałej organizacji ruchu zakupi i zamontuje oznakowanie pionowe oraz wykona oznakowanie poziome).
12) uporządkowanie terenu.

Uwaga!
Z uwagi na konieczność zachowania jednolitości architektonicznej i wizualnej oświetlenia Zamawiający wymaga, aby słupy, wysięgniki i oprawy uliczne nawiązywały kształtem i stylistyką do istniejących, zlokalizowanych na ul. Słonecznej.

Zadanie 2 – Modernizacja ulicy Słonecznej w Kudowie-Zdroju
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 2 jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową pn.:
1) „Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy dróg gminnych wraz z oświetleniem na terenie gminy Kudowa-Zdrój. Droga gminna ul. Słoneczna dz. nr 1, 237, 233 Obr. Nowy Zdrój – zadanie nr 2, odcinek A”
2) „Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy dróg gminnych wraz z oświetleniem na terenie gminy Kudowa-Zdrój. Droga gminna ul. Słoneczna dz. nr 194, 214 Obr. Nowy Zdrój – zadanie nr 2, odcinek B”
Zakres robót dla zdania nr 2 odcinek A obejmuje w szczególności:
1) rozbiórka istniejących konstrukcji jezdni oraz jej elementów występujących w pasie drogowym,
2) przebudowa przepustów,
3) budowa nowej konstrukcji jezdni asfaltowej,
4) budowa nowych konstrukcji zjazdów do posesji prywatnych,
5) budowa nowych krawężników, obrzeży, oporników, korytek wraz z ławami fundamentowymi,
6) budowa sieci oświetleniowej,
7) regulacja wysokościowa studni, zaworów oraz wpustów,
8) wykonanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
9) uporządkowanie terenu.
Zakres robót dla zdania nr 2 odcinek B obejmuje w szczególności:
1) rozbiórka istniejących konstrukcji jezdni oraz jej elementów występujących w pasie drogowym tzn. nawierzchni z płyt betonowych, krawężników itd.,
2) budowa nowej konstrukcji jezdni asfaltowej,
3) budowa nowych konstrukcji dojść do posesji prywatnych,
4) budowa poboczy,
5) przebudowa sieci oświetleniowej,
6) budowa nowych krawężników, obrzeży, oporników, korytek wraz z ławami fundamentowymi,
7) regulacja wysokościowa studni, zaworów oraz wpustów,
8) wykonanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
9) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (Wykonawca na podstawie projektu stałej organizacji ruchu zakupi i zamontuje oznakowanie pionowe oraz wykona oznakowanie poziome).
10) uporządkowanie terenu.
Uwaga!
Z uwagi na konieczność zachowania jednolitości architektonicznej i wizualnej oświetlenia Zamawiający wymaga, aby słupy, wysięgniki i oprawy uliczne nawiązywały kształtem i stylistyką do istniejących, zlokalizowanych na ul. Słonecznej.

UWAGA!
INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z ART. 222 UST. 4 USTAWY PZP.
Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć łączną kwotę w wysokości 4.605.157,00 złotych brutto, w tym:
- na sfinansowanie zadania nr 1 - Przebudowa ulicy Słonecznej nr 119245D w Kudowie-Zdroju kwotę w wysokości 2.564.340,00 złotych brutto,
- na sfinansowanie zadania nr 2 - Modernizacja ulicy Słonecznej w Kudowie-Zdroju kwotę w wysokości 2.040.817,00 złotych brutto.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Plik zawierający skompresowaną w ZIP dokumentację projektową i wymagane dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF
2) Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB. Plik zawierający skompresowane w ZIP dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.


ZALECENIA I WYMOGI DLA WYKONAWCY DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ oraz informacja o dopuszczeniu rozwiązań równoważnych zawarte są Rozdz. VI. SWZ - Opis przedmiotu zamówienia:

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3976178,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4042734,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3976178,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

70% zakresu prac z wyjątkiem robót bitumicznych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3976178,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.