eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszczZP.271.14.2024 Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.14.2024 Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525624323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f7aead5-e2aa-45fa-91f4-3453fe14a3a3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.271.14.2024 Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7aead5-e2aa-45fa-91f4-3453fe14a3a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013395/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Pruszczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 810647,26 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302835,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa zbiornika retencyjnego o objętości Vret = 452,1 m3 na dz. nr 290 obręb 0018 Pruszcz. Szczelny zbiornik retencyjny otwarty o wymiarach: wysokość całkowita zbiornika 1,9m, wysokość zbiornika z założonym maksymalnym poziomem wody w zbiorniku 1,1m, wymiary podstawy zbiornika: długość od dz. nr 288 L₁=44,3m szerokość od dz. nr 9/38 L₂=13,9m; długość od strony stadionu L₃=32,81 m i L₄=10,6m; szerokość od strony stadionu L₅=2,5;
wymiary górnej krawędzi zbiornika: długość od dz. nr 288 L₁=49,7m szerokość od dz. nr 9/38 L₂=19,6m; długość od strony stadionu L₃=35,7 m i L₄=13,4m; szerokość od strony stadionu L₅=6,4m, wykonanie rozkopów, odwóz nadmiaru ziemi z wyporu, wymiana gruntu, wykonanie odwodnienia opaskowego zbiornika,
b) budowie wylotów kanalizacji deszczowej Ø500mm (1 szt.), Ø200mm (1 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 507811,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa Infrastruktury towarzyszącej - sieci kanalizacji deszczowej Ø 500mm i Ø 200 mm oraz studni Ø 1200mm i Ø 1000mm na dz. Nr 31/6, 307, 308, 290 obręb 0018 Pruszcz.
- budowie kanalizacji deszczowej Ø 500mm (197,1 mb.) , Ø 200mm (4 mb.)
- studni kanalizacyjnych Ø 1200mm (6 szt.), Ø 1000mm ( 1 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 302835,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175201,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415007,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175201,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUKOLT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 953-277-67-92

7.3.3) Ulica: ul. Bileicka 76C/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-135

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175201,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W trakcie prowadzonego postepowania Zamawiającemu nie zostały przyznane środki publiczne, którymi zamierzał współfinansować zamówienie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.