Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024530/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103919 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału dla podopiecznych MOPR w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cześnikowska 18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 878 1701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@mopr.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpoznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału dla podopiecznych MOPR w roku 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fd913d5-907b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001061/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Opał w naturze dla klientów MOPR w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024530/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOU-XII.271.6.2021.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 639202,43 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opału luzem - 343 tony, w tym:• Dla klientów Działu Pomocy Osobom Bezdomnym ul. Gronowa 22: 3 tony,
• Dla klientów Filii Grunwald ul. Matejki 50: 85 ton,
• Dla klientów Filii Jeżyce ul. Sienkiewicza 22: 105 ton,
• Dla klientów Filii Nowe Miasto os. Piastowskie 81: 60 ton,
• Dla klientów Filii Stare Miasto ul. Kościuszki 103: 20 ton,
• Dla klientów Filii Wilda ul. Opolska 58: 70 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 295314,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opału w workach - 15 842,00 worków, w tym:• Dla klientów Działu Pomocy Osobom Bezdomnym ul. Gronowa 22: 302 worki,
• Dla klientów Filii Grunwald ul. Matejki 50: 5 590 worków,
• Dla klientów Filii Jeżyce ul. Sienkiewicza 22: 50 worków,
• Dla klientów Filii Nowe Miasto os. Piastowskie 81: 5 500 worków,
• Dla klientów Filii Stare Miasto ul. Kościuszki 103: 1 900 worków,
• Dla klientów Filii Wilda ul. Opolska 58: 2 500 worków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 343887,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307979,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307979,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COALPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7822337373
7.3.3) Ulica: ul. Włodzimierza Majakowskiego 310D
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-066
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307979,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316047,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326345,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316047,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COALPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7822337373
7.3.3) Ulica: ul. Włodzimierza Majakowskiego 310D
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-066
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316047,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
- Wymiana nawierzchni boiska do hokeja na trawie przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
- dostawa mikroskopu odwróconego do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu i fluorescencji
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego M4 - w rejonie ul. Darzyborskiej w Poznaniu
- Dostawa podłoży wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą densytometru
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.