Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00617241/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00629959/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r.” – CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.czechowice-dziedzice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r.” – CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66f5075a-781b-4d96-a485-877946d95a44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.51.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r.” – CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5, jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w 2025 r., z podziałem na części:1.1. CZĘŚĆ nr 1
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z Czechowic-Dziedzic (część północna i centrum), z miejsc zamieszkania uczniów lub punktu zbiórki do:
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E,
2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 22 + 2 opiekunów,
3) Planowana dzienna długość trasy 28 km, dowóz uczniów na godzinę 8:00, odbiór ok. godz. 15:00
4) Planowana roczna ilość km – 5 292.
Zadanie w częściach 1 i 2 będzie realizowane w dniach nauki szkolnej w roku kalendarzowym 2025, zadanie w części 5 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2025 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).
Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
1) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
2) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
4) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a
UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania tytułu prawnego do środków transportu, którymi dysponuje: tytułem prawnym może być m.in. prawo własności lub umowa najmu lub umowa leasingu lub każda inna umowa cywilnoprawna dająca możliwość używania pojazdu przez Wykonawcę wraz z ważnymi dowodami rejestracyjnymi, ubezpieczeniem OC oraz NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 34398,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r.” – CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5, jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w 2025 r., z podziałem na części:1.2. CZĘŚĆ nr 2
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z Czechowic-Dziedzic (część południowa), z miejsc zamieszkania uczniów lub punktu zbiórki do:
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E,
2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 17 + 2 opiekunów,
3) Planowana dzienna długość trasy 50 km, dowóz uczniów na godzinę 8:00, odbiór ok. godz. 15:00
4) Planowana roczna ilość km – 9 450.
Zadanie w częściach 1 i 2 będzie realizowane w dniach nauki szkolnej w roku kalendarzowym 2025, zadanie w części 5 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2025 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).
Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
1) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
2) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
4) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a
UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania tytułu prawnego do środków transportu, którymi dysponuje: tytułem prawnym może być m.in. prawo własności lub umowa najmu lub umowa leasingu lub każda inna umowa cywilnoprawna dająca możliwość używania pojazdu przez Wykonawcę wraz z ważnymi dowodami rejestracyjnymi, ubezpieczeniem OC oraz NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 61425,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r.” – CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5, jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w 2025 r., z podziałem na części:1.3. CZĘŚĆ nr 5
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice (z miejsc zamieszkania uczniów) do Specjalnego Ośrodka Edukacyjno-Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Rudołtowicach, ul. Zawadzkiego 128
2) Planowana ilość uczniów: 3 + 1 opiekun,
3) Dzienna długość trasy 36 km, dowóz uczniów na godz.8:00, odbiór ok. godz. 15:30,
4) Planowana roczna ilość km – 8 388.
Zadanie w częściach 1 i 2 będzie realizowane w dniach nauki szkolnej w roku kalendarzowym 2025, zadanie w części 5 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2025 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).
Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
1) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
2) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
4) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a
UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania tytułu prawnego do środków transportu, którymi dysponuje: tytułem prawnym może być m.in. prawo własności lub umowa najmu lub umowa leasingu lub każda inna umowa cywilnoprawna dająca możliwość używania pojazdu przez Wykonawcę wraz z ważnymi dowodami rejestracyjnymi, ubezpieczeniem OC oraz NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 58716,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91445,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99733,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91445,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZULC BARTŁOMIEJ Express Bus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6521686233
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91445,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86751,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99814,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86751,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZULC BARTŁOMIEJ Express Bus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6521686233
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86751,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) informuję, iż postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pod nazwą: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r.” – CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5: CZĘŚĆ nr 5, zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
Zamawiający w dniu 28.01.2025 r., dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy "LINEA-TRANS" Sp. z o.o., ul. Limanowskiego 8/14, 43-400 Cieszyn, na zadanie pod nazwą: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r.” – CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5: CZĘŚĆ nr 5, o którym na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, niezwłocznie poinformował Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
W związku z upływem terminu związania ofertą w dniu 03.02.2025 r., Zamawiający pismem nr ZP.KW.00051.2025 z dnia 28.01.2025 r., zwrócił się do wybranego Wykonawcy z prośbą o wyrażenie zgody na zawarcie umowy na ww. zadanie po terminie związania ofertą. Wykonawca w swoim piśmie z dnia 29.01.2025 r. poinformował Zamawiającego, że wyraża zgodę na zawarcie umowy na ww. zadanie po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający pismem nr ZP.KW.00058.2025 z dnia 29.01.2025 r. poinformował Wykonawcę, o wyznaczeniu terminu na zawarcie umowy na dzień 04.02.2025 r. Zamawiający w swoim piśmie zobowiązał również Wykonawcę do dostarczenia wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia dokumentów oraz danych niezbędnych do przygotowania i zawarcia umowy, w terminie do dnia 31.01.2025 r. W dniu 30.01.2025 r. Wykonawca złożył oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy. Wobec powyższego należy uznać, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy na realizację zadania pod nazwą: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r.” – CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5: CZĘŚĆ nr 5. Oferta Wykonawcy "LINEA-TRANS" Sp. z o.o., ul. Limanowskiego 8/14, 43-400 Cieszyn, była jedyną ważną ofertą w niniejszym postępowaniu w zakresie CZĘŚCI nr 5, ponieważ oferty pozostałych Wykonawców zostały odrzucone.
Uchylenie się więc Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi zgodnie z przepisem art. 255 ust. 7 ustawy Pzp, samoistną przesłankę do unieważnienia postępowania: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”. W nawiązaniu do treści art. 263 ustawy Pzp „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83977,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83977,30 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres w miesiącach: 12 miesięcy
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż 01.01.2025 r.
Termin zakończenia: do 31.12.2025 r.
Zadanie w częściach 1 i 2 będzie realizowane w dniach nauki szkolnej w roku kalendarzowym 2025.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni nieulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.