eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieZakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego i RTV



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103946 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego i RTV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego i RTV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cac992e-bf7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000422/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego i RTV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pod nazwą: „Pora seniora – wsparcie rozwoju usług opiekuńczych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie poprzez powołanie Klubu Seniora" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067398/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33950,41 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – „Zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego
Nazwa elementu, parametru lub cechy
12 sztuk komputerów typu laptop Wymagalne minimalne parametry techniczne
1 Typ: Komputer przenośny
2. Zastosowanie: aplikacje biurowe, edukacyjne, korzystanie z ogólnodostępnych platform internetowych (np. zakupowych, informacyjnych, e-obywatel itp.), poczty elektronicznej
3. Wydajność obliczeniowa: a) procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 3885 pkt. w teście PassMark CPU Mark według wyników opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net/laptop.html,

b) wszystkie oferowane komponenty wchodzące w skład komputera będą ze sobą kompatybilne i nie będą obniżać jego wydajności. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu, w którym zaoferowane komponenty komputera będą pracowały na niższych parametrach niż opisywane w SIWZ,

c) wykonawca załączy do oferty wydruk ww. strony z datą nie wcześniejszą niż 2 miesiące przed składaniem ofert ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów.

4. Pamięć operacyjna: Minimum: 8GB RAM DDR4
5. Karta graficzna: zintegrowana
6. Parametry pamięci masowej: Dysk twardy półprzewodnikowy (SSD) min. 240GB
7. Wyposażenie multimedialne: - płyta główna wyposażona w kartę dźwiękową,
- mikrofon, kamera i głośniki stereofoniczne zintegrowane w obudowie komputera,
-karta sieciowa WiFi obsługująca standardy min. 802.11 a/b/g/n/Ac
- złącza/porty: min. 2x USB 2.0 lub wyższe, min. VGA lub HDMI, wyjście słuchawkowe/głośnikowe
- touchpad, układ klawiatury qwerty
8. Wymagania dotyczące baterii/zasilania: Do każdego laptopa powinien być załączony oryginalny zasilacz,
- czas pracy komputera na baterii w trybie zasilania „standard” minimum 2 godziny
9. Wyświetlacz: przekątna ekranu: min. 15" maks. 17", rozdzielczość min. 1680x1050
10. Ergonomia:
11. Niezawodność/jakość wytwarzania: Deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu komputera
12. Warunki gwarancji: minimum 24 miesiące
13. System operacyjny Zainstalowany Microsoft Windows 10 Home lub Proffesional
14. Oprogramowanie: Program antywirusowy,
Minimum 2 przeglądarki internetowe,
Pakiet biurowy na licencji open source: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny
15. Wsparcie techniczne: Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - Wykonawca poda adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji).
16. Wyposażenie dodatkowe - Mysz optyczna przewodowa lub bezprzewodowa,

Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, a opakowanie nie będzie nosić znamion jego otwierania. Asortyment winien posiadać wszystkie wymagane, aktualne certyfikaty i normy bezpieczeństwa stosowane do obowiązujących przepisów, nazwę producenta, nazwę wyrobu i wzoru, skład surowcowy, rozmiar, jak również dokumentację producenta (atesty, instrukcje, karty użytkowania). Dostarczone opakowanie nie będzie podlegało zwrotowi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 24672,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu RTV
Przedmiot Opis ilość

Rzutnik/projektor HD rzutnik/projektor HD rozdzielczość min.1280x800, kontrast min.2000:1, jasność:min.3000, złącza: HDMI 1 szt

Telewizor LED przekątna 65 cali, smart tv, złącza min. 2 x HDMI, technologia 4K UHD, tuner DVB, WiFi, pilot 1 szt.

Telewizor LED 40 cali, technologia min full HD, WiFi, złącza USB, HDMI, smart TV, tuner DVB) 3 szt.

Radioodtwarzacz CD odtwarzanie płyt CD, stereo, radio FM z cyfrowym wyświetlaczem, kolor obudowy czarny lub grafit lub biały 3 szt

Miniwieża stereo stereo, moc zestawu min.12W, odtwarzanie płyt CD, obsługa formatu mp3, wejście USB, wejście Audio/AUX (mini Jack), podbicie niskich tonów 1 szt

Kolumna mobilna z mikrofonem moc. min 60W, zestaw minimum dwudrożny, min 1 mikrofon bezprzewodowy w zestawie, odtwarzacz mp3, czytnik kart SD/USB, mikser, możliwość podłączenia zewnętrznego źródła dźwięku, wyjście liniowe, zasilanie: akumulator/sieć 230V 1 szt
Ekran do projektora na statywie Zwijany w kasecie, na statywie lub montowany do sufitu (manualny), format 4:3,16:9, wielkość min.150 cali 1 szt

Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, a opakowanie nie będzie nosić znamion jego otwierania. Asortyment winien posiadać wszystkie wymagane, aktualne certyfikaty i normy bezpieczeństwa stosowane do obowiązujących przepisów, nazwę producenta, nazwę wyrobu i wzoru, skład surowcowy, rozmiar, jak również dokumentację producenta (atesty, instrukcje, karty użytkowania). Dostarczone opakowanie nie będzie podlegało zwrotowi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32324300-3 - Urządzenia telewizyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32344240-0 - Wieże radiowe

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 9278,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29874,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56353,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29874,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT PLUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610023173

7.3.3) Ulica: ul. Migdałowej 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29874,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8955,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19964,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8955,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH Spółka Jawna Z. Pająk, A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8955,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.