Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058619/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103969 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i wydania obiadu, śniadania, kolacji oraz serwisu kawowego dla osób uczestniczących w szkoleniach nt.: „Integrowana Ochrona Roślin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i wydania obiadu, śniadania, kolacji oraz serwisu kawowego dla osób uczestniczących w szkoleniach nt.: „Integrowana Ochrona Roślin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe1fb84-b7b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011944/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi restauracyjne / cateringowe wyjazdowe/jednorazowe na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach poddziałania 2.3 „Wsparcie dla szkolenia doradców” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058619/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.ZMiDZ.26.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 883000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41048,44 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i wydania ciepłego posiłku w postaci obiadu tj. zupy oraz dania głównego wraz z deserem zgodnie z Harmonogramem.Miejscem szkolenia jest Rolniczy Zakład Doświadczalny w Grabowie nad Wisłą (IUNG -PIB) 26- 704 Przyłęk, woj. mazowieckie. Miejsce podania posiłku powinno znajdować się w promieniu do 15 km od miejsca szkolenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 2625,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i wydania ciepłego posiłku wpostaci obiadu tj. zupy oraz dania głównego wraz z deserem zgodnie z Harmonogramem.
Miejscem szkolenia jest Instytut Ogrodnictwa-PIB , ul. Rybickiego 15, /Pomologiczna 18, 96-100
Skierniewice, woj. łódzkie. Miejsce podania posiłku powinno znajdować się w promieniu do 5 km
od miejsca szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5444,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i wydania ciepłego posiłku wpostaci obiadu tj. zupy oraz dania głównego wraz z deserem zgodnie z Harmonogramem.
Miejscem szkolenia jest Polowa Stacja Doświadczalna w Winnej Górze 13 63-013 Szlachcin
woj. wielkopolskie. Miejsce podania posiłku powinno znajdować się w promieniu do 15 km od
miejsca szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 9625,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i wydania ciepłego posiłku wpostaci obiadu tj. zupy oraz dania głównego wraz z deserem, śniadania , kolacji oraz serwisu
kawowego zgodnie z Harmonogramem. Miejscem szkolenia jest Instytut Ochrony Roślin-PIB, ul.
Węgorka 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie Miejsce podania posiłku powinno znajdować się
w promieniu do 5 km od miejsca szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 23354,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na część 1 nastąpiło, ponieważ wszystkie złożone oferty na tę część podlegały odrzuceniu (art. 255 pkt 2 ustawy Pzp).
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania na część 1 zamówienia: Do upływu terminu składania ofert, tj. do 28 maja 2021 do godz. 11:00 na platformę zakupową zamawiającego na której prowadzone jest postępowania wpłynęły dwie oferty. Żadna ze złożonych ofert nie została podpisana w sposób określonych w rozdziale 9 SWZ i w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Oferta wykonawcy „MAR-KRAM” s.c., Zamość Stary 15, 26-704 Przyłęk została złożona w postaci zdjęć podpisanych fizycznie dokumentów bez wymaganego podpisu. Oferta wykonawcy Hanna Kramek - Zajazd, Sycyna Kolonia 2, 26-700 Zwoleń została złożona w postaci wypełnionych formularzy w postaci edytowalnej programu MS Word i Excel bez wymaganego podpisu. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego, zawierający imię (imiona), nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL. Aby certyfikat podpisu osobistego znalazł się w e dowodzie, należy wyrazić na to zgodę podczas składania wniosku o nowy dokument). Oferty, które zostały złożone bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono, ponieważ nie złożono żadnej oferty (art. 255 pkt 1 ustawy Pzp).
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania na część 2 zamówienia: Do upływu terminu składania ofert, tj. do 28 maja 2021 do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta na platformę zakupową zamawiającego na której prowadzone jest postępowanie. W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10033,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20849,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10033,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Gastronomiczna Marek Stratyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861075925
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 14
7.3.4) Miejscowość: Brodowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10033,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31638,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31638,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31638,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “ESTELLA” Galas, Nowak, Knasiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 778-00-41-773
7.3.3) Ulica: Naramowicka 188 c
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-611
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31638,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-312021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Remont nawierzchni ulic na terenie Gminy Brwinów Część I Remont nawierzchni ulicy Wilgotnej w Żółwinie Część II Remont nawierzchni ulicy Św. Józefa w miejscowości Brwinów
- Usługa kompleksowej organizacji seminarium na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie - Relacje międzysektorowe w rolnictwie społecznym
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie - Kobiecą dłonią, czyli rośliny wielofunkcyjne w rozwoju gospodarstw wiejskich
- Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych"
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników i gości Święta Uniwersytetu zaplanowanego na 10 czerwca 2025
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
- Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach"
- "Świadczenie usług noclegowych"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.