Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261772/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00271221/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6e1f80f-0b70-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079395/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 475500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie A:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie mebli podstawowych, tj.: m.in. szafek, szaf, stołów, biurek oraz mebli w zabudowie. Kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SWZ;
b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39134000-0 - Meble komputerowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39151000-5 - Meble różne
39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.5.) Wartość części: 213405 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie B:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie mebli metalowych, tj. m.in. wieszaków, regałów, gablot, szaf, stołów, stojaków, ławek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39134000-0 - Meble komputerowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39151000-5 - Meble różne
39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.5.) Wartość części: 314880 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie C:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie mebli do zabudowy tj. m.in. aneksu kuchennego, szafek socjalnych, mebli do pokoju gościnnego, zaplecza sekretariatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C wraz z załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia nr 1 - 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39134000-0 - Meble komputerowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39151000-5 - Meble różne
39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.5.) Wartość części: 56580 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie D:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. krzeseł konferencyjnych i gabinetowych oraz foteli wypoczynkowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39134000-0 - Meble komputerowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39151000-5 - Meble różne
39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.5.) Wartość części: 115103,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213405 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339664,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213405 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Mebli SOMEB Andrzej Soczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7720016524
7.3.3) Ulica: Meblowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Blok Dobryszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 97-505
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213405 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Mebli SOMEB Andrzej Soczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7720016524
7.3.3) Ulica: Meblowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Blok Dobryszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 97-505
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93603 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Mebli SOMEB Andrzej Soczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7720016524
7.3.3) Ulica: Meblowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Blok Dobryszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 97-505
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115103,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185752,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115103,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115103,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-20INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Cementy ogniotrwałe w ilości 173 ton
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- II LO w Krakowie - modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych dla zabezpieczenia Oddziałów oraz wyrobów specjalistycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia Centrum ochrony bioróżnorodności pn. Zielony Ogród w ramach projektu KOBIERZYN, NATURALNIE!
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia serwera plików wyposażonego w wyszczególnione podzespoły wraz ze switchem na potrzeby Instytutu Nauk o Środowisku UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do projektu pn.: "Poznaję, eksperymentuję, decyduję! szkolne laboratorium umiejętności v. 2
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Krokowej
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Utworzenie i wyposażenie Placówki Wsparcia Dziennego w Prudniku przy ul. Tkackiej 1
- "Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych pracowni w ramach projektu "Kompleksowa poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie powiatu tucholskiego"
- 41/WYP/DCZP/2024/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem i rozładunkiem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp.z o.o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.