Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033151/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00042654/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104134 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną budynku PSP w Brzustowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spalska 2
1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 / 710 12 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@inowlodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.inowlodz.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-130-tys-zlotych-21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną budynku PSP w Brzustowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee4e2be8-91e9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003648/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Kompleksowa termomodernizacja, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną budynku PSP w Brzustowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV. GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, Działanie IV.2 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW, Poddziałanie IV.2.2 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033151/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1950000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem: kompleksową termomodernizację, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą budynku PSP w Brzustowie.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje przede wszystkim:
2.1. Docieplenie ścian piwnic: rozbiórka opasek wokół budynku, wykopy, oczyszczenie i zmycie ścian, uzupełnienie ubytków, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, cieplnych (wraz z wykończeniem elewacyjnym z tynku mozaikowego), ułożenie folii kubełkowej, zasypanie wykopów, odtworzenie opasek wokół budynku oraz inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.
2.2. Docieplenie ścian zewnętrznych: oczyszczenie i zmycie ścian, impregnacja/gruntowanie ścian, uzupełnienie ubytków, docieplenie ścian styropianem (wraz z wykończeniem elewacyjnym
z tynku silikonowego oraz z płytek ceramicznych), wykonanie obróbek blacharskich, parapetów, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.
2.3. Docieplenie stropodachu: docieplenie styropapą, wykonanie pokrycia dachowego z papy, rozbiórka elementów odwodnienia dachowego oraz obróbek blacharskich, wykonanie nowego odwodnienia dachowego oraz obróbek blacharskich, obróbka i docieplenie kominów po uprzedniej naprawie ubytków (wraz z wykończeniem elewacyjnym z tynku silikonowego) inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.
2.4. Wymiana stolarki zewnętrznej: częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie parapetów, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.
2.5. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: demontaż istniejących grzejników, zaworów, orurowania, przebicie otworów, montaż przejść, rurociągów, izolacji, korytek, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic, liczników ciepła, grzejników wraz z dostosowaniem istniejących drewnianych obudów, czyszczenie/ odtłuszczanie/ malowanie rurociągów, płukanie instalacji, wykonanie prób, uruchomienie instalacji, roboty betoniarskie
i murarskie, naprawy tynków i powłok malarskich ścian i sufitów inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.
2.6. Montaż kotła na pellet oraz pompy ciepła typu powietrze-woda wraz z dostosowaniem pomieszczenia kotłowni i pomieszczenia składowego. Roboty demontażowe i rozbiórkowe: demontaż istniejącego kotła, rozdzielaczy, rur, naczyń, zaworów, filtrów, pomp, nagrzewnicy, zbiorników, przewodów, automatyki, komina, pozostałej armatury. Przygotowanie/ dostosowanie pomieszczeń: rozebranie fundamentów, czopucha, odbicie tynków, skucie posadzki, wykopy, wykonanie studni, wpustów, fundamentu, tynków, posadzek, wentylacji, obudów z płyt GKB, ułożenie płytek ceramicznych, malowanie, wykucie otworu okiennego. Wykonanie fundamentów zewnętrznych pod pompy ciepła wraz z odprowadzeniem skroplin: roboty rozbiórkowe, wykopy, wymiana gruntu, wykonanie podkładów, fundamentu, kabla grzewczego, kanałów z rur, podejść, studni. Technologia kotłowni wyposażonej w kocioł na pellet oraz pompy ciepła: przebicie otworów, dostawa i montaż kotła na pellet wraz ze zbiornikiem paliwa oraz pompy ciepła, wykonanie zaworów, sterowników, wężownicy, zabezpieczeń, zbiorników, podkonstrukcji, wymienników, naczyń, złączy, rozdzielaczy, pomp, filtrów, reduktorów, stacji zmiękczania wody, manometrów, termometrów, rurociągów, izolacji, podejść, zlewu, liczników ciepła, połączeń, wentylacji, dostawa i montaż systemu kominowego w tym przewodów i kanałów, czyszczenie/odtłuszczanie/malowanie rurociągów, dostawa i napełnienie czynnika chłodzącego, wykonanie płukań, uruchomień, rozruchów, prób, badań sprawdzeń, roboty betoniarskie i murarskie, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.
2.7. Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej: roboty przygotowawcze, montaż podkonstrukcji, zabezpieczenie miejsc kotwienia podkonstrukcji, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych, optymalizerów, falowników, tablic, zabudów licznika, rozdzielni, korytek, uchwytów, rur ochronnych, przewodów, demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji odgromowej (roboty przygotowawcze, montaż uziomów, złącz, przewodów, wsporników, zwodów), rozbudowa istniejącej tablicy, obróbka kabli, włączenie nowowybudowanej instalacji fotowoltaicznej do istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie systemu zdalnego nadzoru, monitoringu, wizualizacji, wykonanie pomiarów, badań, prób, rozruchu wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i szkoleniem personelu, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.
2.8. Wykonanie instalacji elektrycznych dla kotłowni i pomp ciepła: przebijanie otworów w ścianach, montaż uchwytów, kabli, włączników, rozdzielni, czujników temperatury, korytek, puszek, gniazd, rur ochronnych, przewodów, siłowników, sterowników, paneli, wykonanie sprawdzeń, pomiarów, badań, rozruchu, dostawa oprogramowania, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.
2.9. Wymiana opraw oświetleniowych: demontaż istniejących opraw, wykonanie przekuć, bruzd, montaż nowych opraw oświetleniowych, przewodów, łączników, puszek, gniazd, naprawy bruzd, malowanie ścian i sufitów, wykonanie badań, sprawdzeń, pomiarów (w tym natężenia oświetlenia), inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania.
2.10. Wykonanie robót towarzyszących kompleksowej termomodernizacji: remont schodów, wykonanie zadaszenia schodów nad drzwiami wejściowymi w przypadku ich braku, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (w ramach inwestycji należy odnowić wszystkie elementy, powierzchnie elewacji np. pomalować kraty okienne, odnowić daszki nad wejściami, wymienić wszystkie obróbki blacharskie i inne).
3. Wyżej wymieniony zakres rzeczowy może odbiegać od faktycznego zapotrzebowania a oferent musi we własnym zakresie dokonać kalkulacji ilościowej wszystkich robót, materiałów, sprzętu, urządzeń na podstawie dokumentacji projektowej lub przedmiaru lub SWZ lub wizji lokalnej. Nie dopuszcza się żądania przez wykonawcę dodatkowej zapłaty w przypadku
gdy realizacja przedmiotowej inwestycji wymaga zastosowania, użycia, zamontowania urządzeń, elementów nie przewidzianych lub nie przedstawionych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach lub SWZ a niezbędnych dla prawidłowego działania przedmiotu inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem.
UWAGA:
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 4 SWZ oraz dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1945990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2196324,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1945990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008095649
7.3.3) Ulica: Dukielska 83
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1945990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.