Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039769/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00048959/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104140 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53fe543-a429-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039769/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-13/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1515011,87 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Wykonanie nakładek na drodze powiatowej Nr 2765W ul. Piłsudskiegow Józefowie
a) Prace należy wykonać na odcinku od ul. Polnej do ul. Cichej, długość około 620 mb,
b) Korekcyjne frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 4 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4
g) W miejscach spękań poprzecznych oraz siatkowych należy wzmocnić konstrukcię poprzez ułożenie siatki z włókien szklanych,
h) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
i) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
j) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
k) Zamawiający informuje, że zlecił opracowanie czasowej organizacji ruchu na wykonywanie ww. prac
l) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje i zatwierdzi projekt Czasowej Organizacji Ruchu lub skorzysta z projektu organizacji ruchu zleconego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu przed przystąpieniem do robót,
m) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
n) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
o) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 287541,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wykonanie nakładki asfaltobetonowej na drodze powiatowej Nr 2766Wul. 3 Maja w Józefowie
a) Prace należy wykonać na odcinku od ul. Polnej do kościoła, długość około 133 mb,
b) Frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4
g) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
h) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
i) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
j) Zamawiający informuje, że zlecił opracowanie czasowej organizacji ruchu na wykonywanie ww. prac
k) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje i zatwierdzi projekt Czasowej Organizacji Ruchu lub skorzysta z projektu organizacji ruchu zleconego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu przed przystąpieniem do robót,
l) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
m) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
n) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 51718,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Wykonanie nakładki asfaltobetonowej na drodze powiatowej Nr 2767Wul. Wyszyńskiego w Józefowie
a) Prace należy wykonać na odcinku od ul. Wawerskiej do ul. Świderska w dwóch odcinkach od ronda na skrzyżowaniu z ul. Wawerską do ronda na skrzyżowaniu z ul. 3 Maja w Józefowie oraz od ronda na skrzyżowaniu z ul. 3 Maja do ul. Świderskiej w Józefowie, łączna długość odcinka około 609 mb,
b) Frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4
g) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
h) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
i) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
j) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
k) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
l) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
m) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 261790,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Wykonanie nakładki asfaltobetonowej na drodze powiatowej Nr 2724Wul. Ks. Żaboklickiego w Karczewie
a) Prace należy wykonać na odcinku od ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu ul. Bielińskiego – Stare Miasto – Żaboklickiego do ul. Częstochowskiej, odcinek około 231 mb
b) Frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia między warstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4
g) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
h) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
i) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
j) Zamawiający informuje, że zlecił opracowanie czasowej organizacji ruchu na wykonywanie ww. prac
k) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje i zatwierdzi projekt Czasowej Organizacji Ruchu lub skorzysta z projektu organizacji ruchu zleconego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu przed przystąpieniem do robót,
l) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
m) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
n) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 127974,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2765W ul. Karczewskiej na odcinku Otwock - Karczewa) Prace należy wykonać na odcinku od km 7+000 do km 8+183,
b) Frezowanie nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie warstwy wyrównawczej o średniej grubości 2cm,
g) Wzmocnienie konstrukcji poprzez ułożenie na całej długości i szerokości jezdni siatki stalowej typu ciężkiego,
h) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR 4 o średniej grubości 5 cm
i) Wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S KR 4 z wykonaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych zapewniających prawidłowe odprowadzanie wód opadowych i roztopowych,
j) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
k) Wykonanie zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas robót,
l) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
m) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
n) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 785986,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294936,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422049,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294936,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU TOWEMO Monika Szczygieł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Towemo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294936,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55428,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90065,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55428,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU TOWEMO Monika Szczygieł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Towemo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55428,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309939,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407981,33 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154528,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220759,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154528,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. BRUK-BUD Piotr Skoczek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321195665
7.3.4) Miejscowość: Pogorzel
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154528,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1008757,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448665,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1008757,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU TOWEMO Monika Szczygieł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Towemo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
jakie przetargi wygrała firma
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1008757,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Świadczenie usługi ochrony mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie.
- Zaopatrzenie Zarządu Dróg Powiatowych w paliwa płynne
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.