eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewPrzebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104140 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53fe543-a429-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039769/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-13/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1515011,87 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Wykonanie nakładek na drodze powiatowej Nr 2765W ul. Piłsudskiego
w Józefowie
a) Prace należy wykonać na odcinku od ul. Polnej do ul. Cichej, długość około 620 mb,
b) Korekcyjne frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 4 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4
g) W miejscach spękań poprzecznych oraz siatkowych należy wzmocnić konstrukcię poprzez ułożenie siatki z włókien szklanych,
h) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
i) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
j) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
k) Zamawiający informuje, że zlecił opracowanie czasowej organizacji ruchu na wykonywanie ww. prac
l) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje i zatwierdzi projekt Czasowej Organizacji Ruchu lub skorzysta z projektu organizacji ruchu zleconego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu przed przystąpieniem do robót,
m) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
n) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
o) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 287541,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Wykonanie nakładki asfaltobetonowej na drodze powiatowej Nr 2766W
ul. 3 Maja w Józefowie
a) Prace należy wykonać na odcinku od ul. Polnej do kościoła, długość około 133 mb,
b) Frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4
g) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
h) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
i) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
j) Zamawiający informuje, że zlecił opracowanie czasowej organizacji ruchu na wykonywanie ww. prac
k) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje i zatwierdzi projekt Czasowej Organizacji Ruchu lub skorzysta z projektu organizacji ruchu zleconego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu przed przystąpieniem do robót,
l) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
m) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
n) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 51718,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Wykonanie nakładki asfaltobetonowej na drodze powiatowej Nr 2767W
ul. Wyszyńskiego w Józefowie
a) Prace należy wykonać na odcinku od ul. Wawerskiej do ul. Świderska w dwóch odcinkach od ronda na skrzyżowaniu z ul. Wawerską do ronda na skrzyżowaniu z ul. 3 Maja w Józefowie oraz od ronda na skrzyżowaniu z ul. 3 Maja do ul. Świderskiej w Józefowie, łączna długość odcinka około 609 mb,
b) Frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4
g) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
h) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
i) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
j) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
k) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
l) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
m) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 261790,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Wykonanie nakładki asfaltobetonowej na drodze powiatowej Nr 2724W
ul. Ks. Żaboklickiego w Karczewie

a) Prace należy wykonać na odcinku od ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu ul. Bielińskiego – Stare Miasto – Żaboklickiego do ul. Częstochowskiej, odcinek około 231 mb
b) Frezowanie całej szerokości nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia między warstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości 7 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruch KR 3-4
g) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
h) Wykonawca musi wykonać nową nawierzchnię z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
i) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
j) Zamawiający informuje, że zlecił opracowanie czasowej organizacji ruchu na wykonywanie ww. prac
k) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje i zatwierdzi projekt Czasowej Organizacji Ruchu lub skorzysta z projektu organizacji ruchu zleconego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu przed przystąpieniem do robót,
l) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
m) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
n) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 127974,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2765W ul. Karczewskiej na odcinku Otwock - Karczew
a) Prace należy wykonać na odcinku od km 7+000 do km 8+183,
b) Frezowanie nawierzchni jezdni na zimno na śr gr. 7 cm,
c) Oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
d) Wykonanie połączenia międzywarstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni sfrezowanej jezdni,
e) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki,
f) Wykonanie warstwy wyrównawczej o średniej grubości 2cm,
g) Wzmocnienie konstrukcji poprzez ułożenie na całej długości i szerokości jezdni siatki stalowej typu ciężkiego,
h) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR 4 o średniej grubości 5 cm
i) Wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC11S KR 4 z wykonaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych zapewniających prawidłowe odprowadzanie wód opadowych i roztopowych,
j) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
k) Wykonanie zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas robót,
l) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
m) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie,
n) Podstawą do dokonania płatności jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi między innymi recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 785986,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294936,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422049,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294936,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU TOWEMO Monika Szczygieł

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Towemo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294936,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55428,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90065,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55428,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU TOWEMO Monika Szczygieł

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Towemo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55428,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309939,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407981,33 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154528,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220759,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154528,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. BRUK-BUD Piotr Skoczek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321195665

7.3.4) Miejscowość: Pogorzel

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154528,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1008757,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448665,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1008757,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU TOWEMO Monika Szczygieł

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Towemo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1008757,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.