Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059348/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104205 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zam jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu BLS u osób dorosłych oraz zastosowania AED, skierowanych do pracowników jednostek POZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350712318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapelanka 60
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cmj.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmj.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.cmj.org.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zam jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu BLS u osób dorosłych oraz zastosowania AED, skierowanych do pracowników jednostek POZ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d699a26f-b49d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029438/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadz. szkoleń z zak. podst. zabiegów resuscyt.u osób dorosłych oraz z zast. automat. defib. zewn.skierowanych do prac. jedn.POZ prow. na miejscu w siedzibach jednostek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POZ-271-2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-001/20, Sejny4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-005/20, Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-006/20, Szczecin4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1250 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-010/20, Lipnica Wielka4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 3250 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-012/20, Częstochowa4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-014/20, Środa Wielkopolska4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-015/20, Nałęczów4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-016/20, Łódź4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5250 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-017/20, Rumia4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-019/20, Tychy4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-022/20, Krośnice4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 4250 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-024/20, Tomaszów Lubelski4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 4750 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-026/20, Lublin4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-030/20, Krosno4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-031/20, Mysłowice4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5250 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-034/20, Kruszyna4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-035/20, Raczki4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 2750 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-037/20, Skoczów4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-038/20, Luzino4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-040/20, Ożarów Mazowiecki4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 8250 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-041/20, Kleosin4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 3250 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-042/20, Izabelin4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-045/20, Białystok4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) w jednostce POZ: POZ.POZ-0701-046/20, Koszalin4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3596 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.3) Ulica: Bluszczowa 9
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5394 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5394 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5394 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1798 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1798 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3596 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7192 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7192 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7192 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1798 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7192 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7192 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7192 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5394 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7192 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7192 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7192 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3596 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3596 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3596 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5394 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5394 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5394 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5394 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3596 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4180 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3596 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3596 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7192 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5394 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3596 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3596 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3596 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3596 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5394 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5394 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642696053
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3596 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3596 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3596 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w ramach części nr 22 doszło do niezgodności treści dokumentów wchodzących w skład oferty z treścią SWZ, która jest wynikiem niezawinionego błędu Zamawiającego popełnionego na etapie tworzenia dokumentacji postępowania. Zamawiający dla części nr 22 w opisie przedmiotu zamówienia wskazał jako liczbę osób do przeszkolenia z danej jednostki POZ – 22 osoby. Natomiast we wzorze formularza ofertowego, zgodnie z którym Wykonawcy składali oferty dla tej części postępowania została wskazana jako liczba osób do przeszkolenia – 21 osób. Tym samym w dokumentach zmówienia doszło do istotnej rozbieżności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymagał przeszkolenia 22 osób w ramach części nr 22. Natomiast zgodnie z przygotowanym przez Zamawiającego formularzem Wykonawcy dokonali wyceny ofert na 21 osób. Nie ulega wątpliwości, że liczba osób podlegających przeszkoleniu jest istotnym elementem opisu przedmiotu zamówienia i ma znaczenie przy sporządzeniu przez Wykonawców oferty. Taka rozbieżność w dokumentach postępowania (w opisie przedmiotu zamówienia) jest na tym etapie wadą niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Zakres zamówienia przewidziany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia a ofercie Wykonawcy jest bowiem różny. Rozbieżności tej nie da się także usunąć za pomocą dostępnych w ustawie PZP narzędzi, np. w trybie poprawienia omyłki. Niedopuszczalne jest także prowadzenie negocjacji/wyjaśnień w tym zakresie. W związku z powyższym koniecznym jawi się unieważnienie postępowania w zakresie części nr 22 w oparciu o w/w podstawie prawnej.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3596 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3596 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3596 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7192 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7192 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7192 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-222021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 11 PAKIETÓW
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Mulit spiekany o zawartości Al2O3 min. 58% w ilości do 57,5 tony
- Wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- 2/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Roboty budowlane w budynku Wydziału Chemii UJ, ul. Gronostajowa 2.
- 459.2024 Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusów dla Wydziału Chemii w podziale na sześć części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kocierzew Południowy uwzględniając rozwiązania organizacyjne, kompetencyjne i techniczne w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"- III
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich oraz w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń merytoryczno-kompetencyjnych dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.