Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły (z lokalami mieszkalnymi) w Izbiskach 85 wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na świetlicę wiejską – zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miedźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułańska
1.5.2.) Miejscowość: Miedźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 80 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły (z lokalami mieszkalnymi) w Izbiskach 85 wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na świetlicę wiejską – zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44456ee-aab4-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004486/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły (z lokalami mieszkalnymi) w Izbiskach 85 wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na świetlicę wiejską – zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096377/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Stosownie do treści art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia trybie zamówienia z wolnej ręki,w przypadku udzielenia,w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych,jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.Zamawiający w postęp. nr RR.271.2.16.2020 w ogłoszeniu o zamówieniu nr 768170-N-2020 z dnia 17.12.2020 r. przewidział udzielenie zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: robót budowlanych, instalacyjnych m.in.co,cwu,elektrycznej,wod-kan. pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22212,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy przebudowie i rozbudowie budynku byłej szkoły (z lokalami mieszkalnymi) w Izbiskach 85 wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na świetlicę wiejską, polegających na:
1) wykonaniu prac związanych z zagospodarowaniem terenu wokół budynku obejmujących: poszerzenie odtwarzanego wzdłuż elewacji chodnika, warstwy podbudowy od strony wejścia głównego do budynku, obudowanie palisadą i fragmentem kostką brukową okienka-zsypu do magazynu kotłowni,
2) wykonanie 3 szt. studni oraz fragmentu rurociągu o długości 25 m w celu prawidłowego odprowadzenia ścieków wraz z robotami towarzyszącymi.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, szkicami/rysunkami, dokumentacją projektową wraz z warunkami PWiK, zasadami sztuki budowlanej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 4 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
2) szkic dot. prac zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 5 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
3) Projekt budowlany dot. kanalizacji sanitarnej – ma zastosowanie jedynie w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia- stanowiący dodatek nr 6 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
4) warunki PWiK dot. kanalizacji sanitarnej – zastosowanie jedynie w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia- stanowiący dodatek nr 7 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
5) rysunek dot. zakresu robót dot. kanalizacji sanitarnej - stanowiący dodatek nr 8 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branżą architektura, konstrukcje, sanitarna - stanowiące dodatki nr 9a, 9b, 9c do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
7) Przedmiary robót - stanowiące dodatki nr 10a, nr 10b (ze względu na charakter wynagrodzenia - ryczałt - funkcja informacyjna) - do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.
4. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy :
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.
Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
Rodzaj czynności (związanych z realizacją zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy: czynności pracownika budowlanego obejmującego zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w umowie tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierowników robót, dostawców materiałów, urządzeń.
Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone we wzorze umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 14 wzoru umowy stanowiącego odpowiednio dodatek nr 4 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUTERM Jędrzejewski, Bugajczyk, Nowaczek s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360883213
7.3.3) Ulica: Sosnowa 21
7.3.4) Miejscowość: Rudnik Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-260
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUTERM JĘDRZEJEWSKI, BUGAJCZYK, NOWACZEK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BAUTERM JĘDRZEJEWSKI, BUGAJCZYK, NOWACZEK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27320,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
"a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
Wartość w/w zamówień podobnych została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego, na kwotę 519 646,35 zł netto.
Dla realizacji Przebudowy i rozbudowy budynku byłej szkoły (z lokalami mieszkalnymi) w Izbiskach 85 wraz ze zmianą
sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na świetlicę wiejską zgodnie z protokołem konieczności zaszła konieczność
udzielenia niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy - BAUTERM
Jędrzejewski, Bugajczyk, Nowaczek s.c. Rudnik Wielki ul. Sosnowa 21, 42-260 Kamienica Polska. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia: 22 212,02 zł netto."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.