Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076520/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 wytwarzanego w instalacji należącej do Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.master.tychy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 wytwarzanego w instalacji należącej do Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609d5655-9bc1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076520/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UTO/DI/03/2022 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transport i zagospodarowania przez Wykonawcę, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie, odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych w Zakładzie Master Odpady i Energia sp. z o.o.
Sposób zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku lub unieszkodliwiania wyszczególnionymi w załączniku nr 1 lub 2 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021r., poz. 779, ze zm.).
Ilość odpadów do zagospodarowania nie przekroczy 1600 Mg w okresie trwania zawartej w wyniku postępowania umowy. Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów.
Odpady będą przygotowane przez Zamawiającego do odbioru luzem lub zbelowane po uzgodnieniu z Wykonawcą.
Odpady zostaną zagospodarowane na instalacji Wykonawcy, na którą Wykonawca posiada decyzję zezwalającą na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 19 12 12 (decyzja ta będzie stanowiła załącznik do umowy) lub z którą Wykonawca posiada podpisaną umowę na zagospodarowanie odpadów o takim kodzie.
Załadunek odpadu o kodzie 19 12 12 i jego koszt leży po stronie Zamawiającego. Koszty transportu i zagospodarowania odpadów leżą po stronie Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej około 90 m3 lub pojazdami ciężarowymi z naczepami o pojemności załadunkowej min. 25m3 .
Odbiór będzie się odbywał w ilości określonej w zamówieniu odbioru odpadu przesłanym mailem do przedstawiciela Wykonawcy lub uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadu w terminach określonych każdorazowo przez Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych od przekazania Wykonawcy tego zamówienia. Załadunek odpadu należy do Zamawiającego.
Wykonawca najpóźniej w przeddzień wykonania odbioru odpadów, drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w § 10 ust.1 wyśle awizację zawierającą: godzinę przyjazdu pojazdu, numery rejestracyjne ciągnika i naczepy, imię i nazwisko kierowcy wraz z numerem BDO transportującego.
W przypadku braku awizacji we wskazanym terminie, wydanie odpadów nie będzie zrealizowane, a Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych zgodnie z § 5 ust. 1 lit d i f.
Odbiór odpadu o kodzie 19 12 12 odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 21.00.
Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzane dowodem ważenia.
Dokument w postaci dowodu ważenia wygenerowany u Zamawiającego będzie stanowić wyłączną podstawę do określenia masy odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Na podstawie dowodów ważenia wygenerowanych u Zamawiającego będzie następowało rozliczanie z Wykonawcą. Skalkulowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebraną ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszelkie koszty, w tym m.in. koszty transportu i zagospodarowania odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest do terminowego odbioru i transportu odpadów w miejsce docelowego zagospodarowania nie dłużej niż w terminie 48 h od momentu zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego.
Zamawiający będzie każdorazowo sporządzał Kartę Przekazania Odpadu za pośrednictwem indywidulanego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach (BDO) oraz o gospodarce odpadami zgodnie z art. 67 ust 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2021 poz. 779) oraz przekazywał potwierdzenie wygenerowania karty wskazanemu przez Wykonawcę Przewoźnikowi. Wykonawca lub prowadzący instalacje końcową, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę zobowiązany jest potwierdzić Kartę Przekazania Odpadu niezwłocznie po dostarczeniu odpadu wraz z DW.
Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez Zamawiającego do czasu poddania ich i zakończenia procesów zagospodarowania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużyło do wykonania przedmiotu zamówienia np. Przewoźników.
Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: z SKR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522200441
7.3.3) Ulica: ul. Strzygłowska 67 FK
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-872
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879552 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Przebudowa istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 4 przy al. Bielskiej w Tychach
- Doposażenie placu zabaw w Tychach - Zadania nr 1-3
- Przebudowa dróg rowerowych w Tychach
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Inżynier Kontraktu dla Projektu: Budowa Metropolitalnej drogi rowerowej nr 3 Tychy-Katowice, na odcinku w Gminie Tychy
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.