Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056764/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00058657/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104305 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku gminnego w Grucie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gruta.acessnet.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku gminnego w Grucie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347b1fc4-b6fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003348/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Termomodernizacja budynku gminnego, Gruta 277
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056764/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.15.2021.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1350122,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 5 SWZ. Celem zadania jest termomodernizacja budynku gminnego i związane z tym obniżenie kosztów ogrzewania oraz poprawienie jego estetyki. Zakresem opracowania objęto całą bryłę przedmiotowego obiektu. W projekcie inwestycji uwzględniono zalecenia ujęte w Audycie energetycznym z dnia 4 sierpnia 2020 r., w ramach którego przewiduje się: - docieplenie stropodachu i ścian zewnętrznych budynku, - wymianę części okien i drzwi, - montaż pomp ciepła powietrze- woda, - instalację fotowoltaiczną (poza zakresem zadania). W projekcie, ujęto też zmianę usytuowania pomieszczenia rejestracji na parterze, w strefie Gminnego Ośrodka Zdrowia – poza zakresem zadania, nie należy uwzględniać przy wycenie. W ramach zadania należy wykonać roboty budowlane zgodnie z zakresem dokumentacji projektowej, informacją BIOZ i audytem energetycznym (załącznik nr 9 do SWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (załącznik nr 10 do SWZ) i przedmiarem robót (załącznik nr 11 do SWZ) zamieszczonych w załącznikach i stanowiącą podstawę do opracowania przez Wykonawców oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42511110-5 - Pompy grzewcze
44212310-5 - Rusztowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1389100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1836033,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1389100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOGA Inwestycje Budowlane Sp. z o.o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542944390
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 109 lok. 41
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-027
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Firma Projektowo-Wykonawcza OBIEKT Gabriela Sala, ul. Szosa Toruńska 49, 86-300 Grudziądz – zakres powierzonych do wykonania robót: roboty ogólnobudowlane,
2) DUDEX Andrzej Duda, Mały Rudnik 32a, 86-300 Grudziądz - zakres powierzonych do wykonania robót: instalacje sanitarne,
3) Zakład Instalacji i Pomiarów Elektrycznych Zdzisław Weider,
ul. Konarskiego 16, 86-320 Łasin - zakres powierzonych do wykonania robót: instalacje sanitarne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOGA INWESTYCJE BUDOWLANE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOGA INWESTYCJE BUDOWLANE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1389100,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI GRUTA
więcej: przetargi GRUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowości Ogrodzieniec
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowości Żegocina, Gmina Żegocina
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Zwiększenie efektywności energetycznej w budynkach Urzędu Gminy i GOPS w Gminie Wądroże Wielkie
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.