eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o. w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym
w Łodzi Sp. z o.o. w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY W ŁODZI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364088429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantynowska 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-303

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoo.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orientarium.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://orientarium.lodz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym
w Łodzi Sp. z o.o. w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea8b3a58-f9e4-4457-a1cd-844125e2af20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOZ.SZ.2510.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa ryb morskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 106809,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa ryb słodkowodnych - mieszanka

4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.5.5.) Wartość części: 81822,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa granulatu dla ryb akwariowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15711000-5 - Karma dla ryb

4.5.5.) Wartość części: 16084,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa żywego pokarmu dla ryb akwariowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15711000-5 - Karma dla ryb

4.5.5.) Wartość części: 25954,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pokarmu dla ryb akwariowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15711000-5 - Karma dla ryb

4.5.5.) Wartość części: 450285,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie zapisami art. 99 PZP przepisem przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
Pomimo, iż przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb morskich dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym Zamawiający winien wskazać w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednie parametry jakościowe towarów, które będzie zamawiał, czy są to parametry jakościowe przeznaczone dla towarów przeznaczonych do spożycia przez zwierzęta , czy też są to parametry jakościowe przeznaczonych do spożycia dla ludzi.
Zamawiający nie wskazał o jaki rodzaj jakości towaru chodzi w związku z powyższym otrzymał oferty z nieporównywalnymi stawkami VAT.
Zgodnie z interpretacją Ministerstwa Finansów :
Jeżeli Zamawiający wskazałby jakość towaru przeznaczoną dla ludzi stawka podatku VAT powinna wynosić 5%. jeżeli Zamawiający wskazałby jakość towaru przeznaczoną dla zwierząt wówczas stawka VAT powinna wynosić 8% dla wykonawcy wpisanego do rejestru podmiotów paszowych prowadzonego przez Główny Inspektorat Weterynarii lub 23% jeżeli Wykonawca, nie jest wpisany do w/w rejestru.
W przedmiotowej części Zamawiający otrzymał oferty ze stawką podatku VAT wynoszącą 5% jak i 8% w związku z powyższym otrzymał oferty z nieporównywalnymi stawkami VAT.
Dodatkowo należy wskazać, iż wada w zakresie opisu przedmiotu zamówienia jest niemożliwa do usunięcia na etapie badania i oceny ofert i skutkuje zawarciem umowy, która podlegałaby unieważnieniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w zakresie niniejszej części zamierzał przeznaczyć 71 594,25 PLN brutto a kwota złożonej oferty opiewa na kwotę 97 500,00 PLN brutto , czyli przekracza budżet Zamawiającego wobec powyższego zamawiający unieważnia niniejsza cześć.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. 20.11.2024r. nie wpłynęły żadne oferty w w/w części.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. 20.11.2024r. nie wpłynęły żadne oferty w w/w części.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337550 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337550 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337550 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FISCHLAND Jan Augustyniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881000036

7.3.3) Ulica: Trzebieszowice 12

7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337550 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.