eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawPrzebudowa drogi gminnej nr 109817L - ul. Szymonowicza wraz z przebudową sieci wodociągowej w ramach zadania pn.: "Przebudowa ulicy Szymonowicza"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104331 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 109817L - ul. Szymonowicza wraz z przebudową sieci wodociągowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Szymonowicza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 21 57

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 23 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 109817L - ul. Szymonowicza wraz z przebudową sieci wodociągowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Szymonowicza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e5f0584-b24f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002984/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa ul. Szymonowicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054132/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1965172,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 109817L - ul. Szymonowicza wraz
z przebudową sieci wodociągowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Szymonowicza”.
2. Zakresem robót obejmuje:
2.2. Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 109817L – ulicy Szymonowicza w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 109817L od km 0+015 do km 0+665, tj. od ulicy Bojarczuka do ul. Tokarzewskiego, w zakresie m.in.:
a) wprowadzenia i utrzymania organizacji ruchu na czas wprowadzenia robót,
b) wykonania robót przygotowawczych w tym m.in.: roboty pomiarowe
i rozbiórkowe (w zakresie rozbiórki tj.: nawierzchni, podbudów, elementów wyposażenia drogi (krawężników, chodników, znaków itp.) oraz regulacji wysokościowej włazów oraz studni,
c) wykonania robót ziemnych,
d) wykonania kanalizacji deszczowej, na odcinku od ul. Sienkiewicza (skrzyżowanie z ul. Szymonowicza) do ul Tokarzewskiego (do studni ozn. D1),
e) wykonania podbudów oraz nawierzchni ul. Szymonowicza,
f) wykonania elementów ulic: krawężników, obrzeży oraz ścieków przykrawężnikowych z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze szarym (na odcinku od ul. Sienkiewicza do wpustów deszczowych zlokalizowanych w km 0+665),
g) wykonania przebudowy skrzyżowania z ul. Sienkiewicza od km 0+000 do km 0 + 022,4,
h) wykonania przebudowy oraz budowy zjazdów na działki przyległe
z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
i) wykonania dojść do furtek z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm,
j) wykonania robót wykończeniowych (urządzenie poboczy poprzez obhumusowanie wraz z obsianiem trawą, gr. w-wy humusu 10cm) oraz robót porządkowych,
k) wykonania elementów organizacji ruchu tj.: oznakowania poziomego oraz pionowego, w tym również należy uwzględnić odtworzenie oznakowania poziomego przy skrzyżowaniu z ul. Tokarzewskiego,
l) kompleksowej obsługi geodezyjnej z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej;
2.3. Zadanie nr 2: Przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Szymonowicza
w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: przebudowę sieci wodociągowej
(z odgałęzieniami do granic posesji), wykonanej z rur azbestowo- cementowych na sieć wodociągową z rur trójwarstwowych PE (sieć główna: PE 100 RC SDR17 110 x 6,6 mm i PE 100 RC SDR17 90x5,4 mm, przyłącza wodociągowe: PE100 RC SDR17 50x3,0 mm) wraz z montażem uzbrojenia sieci (hydranty p.poż nadziemne z zasuwą fi 80 mm: HP8-HP13) oraz zaprojektowanej armatury, wg poniższego zakresu:
a) skrzyżowanie ul. Szymonowicza z ul. Bojarczuka: do węzła W4 (łącznie
z węzłem),
b) skrzyżowanie ul. Szymonowicza z ul. Sienkiewicza: 23,6 mb w kierunku węzła 200 oraz 15,2 m w kierunku węzła 201,
c) skrzyżowanie ul. Szymonowicza z ul. Tokarzewskiego: do węzła W 6 (bez węzła – hydrant p.poż. HP14 jest już wymieniony),
d) kompleksową obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiar robót,
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („SOPZ”) dla Zadania nr 2 stanowiący załącznik nr 4 SWZ/umowy.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3. pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości
w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3. pkt 1) oraz STWIORB.

4. Załączone przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia.
5. Przed przystąpieniem do składania ofert zaleca się, aby Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia
i zapoznał się z terenem budowy oraz jego otoczeniem.
6. Roboty budowlane wskazane do wykonania w ramach Zadania nr 1 należy wykonać na odcinku od km 0+015 do km 0+665.
7. Do zakresu robót wskazanych do wykonania w projekcie budowlanym pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 109817L – ulicy Szymonowicza”, nie należy uwzględniać robót które zostały już wykonane w ramach innych inwestycji, tj.: roboty polegające na rozbiórce elementów dróg, roboty ziemne oraz instalacyjne w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej (kanał deszczowy z rur PEHD SN8 Ø 300/341 mm na odcinku od studni D0 (w ul. Tokarzewskiego) do studni D1 (w ulicy Szymonowicza) wraz z odcinkiem (sięgaczem ok. 4m) od studni D1 w kierunku projektowanej studni D2 (w ulicy Szymonowicza), wpusty deszczowe (studnia osadnikowa z PE-HJD – 2 szt.) oraz studnia D1 Ø 1200 mm z kręgów żelbetowych) oraz roboty w zakresie branży drogowej (podbudowa, nawierzchnia, elementy ulic itp.).
8. Zamawiający wymaga aby na zjazdach zastosować krawężniki najazdowe.
9. Zamawiający ustala kolor betonowej kostki brukowej jako bordowy (nawierzchnia zjazdów).
10. Materiały z rozbiórek przy Zadaniu nr 1 (krawężniki na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Tokarzewskiego) należy oczyścić, złożyć na palecie oraz przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość do 5 km);
11. Materiały z rozbiórek przy Zadaniu nr 1 (nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm (kolor czerwony) oraz obrzeża betonowe ze zjazdu do posesji na ul. Szymonowicza 3 (działka ozn. nr ewid. 2025)), należy oczyścić, złożyć na palecie oraz przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość do 5 km),
12. Materiały z rozbiórek przy Zadaniu nr 1 (nawierzchnia zjazdów oraz obrzeża) nie będący własnością Zamawiającego, należy oczyścić oraz złożyć w miejsce wskazane przez właściciela posesji, przy której wykonywane będą prace rozbiórkowe.
13. Prace rozbiórkowe, o których mowa w pkt 6, 7 i 8, należy prowadzić w taki sposób aby elementy te zachowały swoją jakość oraz właściwości.
14. Przy realizacji Zadania nr 2, dopuszcza się zmianę metody wykonania przebudowy
z metody bezwykopowej: przewiert sterowany, na wykop otwarty pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego oraz właściwego zarządcy drogi,
15. Roboty budowlane realizowane w ramach Zadania nr 2, obejmują jedynie przebudowę sieci wodociągowej wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia,
tj. w ulicy Szymonowicza. Pozostała część zawarta w załączonej dokumentacji projektowej – została lub będzie wykonana w ramach innych zadań inwestycyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1787100,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2362448,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1787100,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD - BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150200454

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 12/1

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1787100,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.