Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00078654/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104355 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683851100
1.5.8.) Numer faksu: 683854686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/0301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a449b13b-c9d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000028/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Lepsze jutro II” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078654/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb.271.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8487,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, polegającego na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków dwudaniowych uczestnikom projektu „Lepsze jutro” (do 6. osób dziennie - dalej "uczestnicy"), w lokalu Wykonawcy na terenie miasta Sulechowa, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 14.00 do 15.00, w maksymalnej ilości do 522 posiłków, w okresie:
1) od 1 lipca do 31 lipca 2021 r. (22 dni robocze) – 132 posiłki,
2) od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2021 r. (22 dni robocze) – 132 posiłków,
3) od 1 września do 30 września 2021 r. (22 dni roboczych) – 132 posiłków,
4) od 1 października do 31 października 2021 r. (21 dni robocze) – 126 posiłków,
- Określone powyżej ilości posiłków są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości posiłków w zależności od terminu rozpoczęcia realizacji umowy, liczby osób uprawnionych do otrzymywania posiłków oraz osób obecnych w danym dniu na zajęciach. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości przewidzianych posiłków. Wykonawca przyjmuje powyższe do wiadomości i zrzeka się wszelkich roszczeń w tym względzie.
- Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przygotowania, przechowywania i wydawania uczestnikom posiłków w lokalu gastronomicznym określonym w § 3 ust. 1 projekcie umowy, zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia;
2) przestrzegania realizacji zaleceń Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż, systemu HACCP; itp.;
3) przygotowywania, przechowywania i wydawania posiłków z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponoszenia odpowiedzialności za ich przestrzeganie. Personel Wykonawcy musi posiadać odpowiednie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie do pracy przy żywieniu zbiorowym oraz ważne książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych.
- Lokal gastronomiczny w Sulechowie, w którym będą przygotowywane (i wydawane) posiłki, oraz w którym będzie konsumpcja posiłków przez uczestników, musi spełniać wszystkie wymagania stawiane w tym zakresie zakładom zbiorowego żywienia przez właściwą stację sanitarno- epidemiologiczną i na tę okoliczność Wykonawca przedłoży aktualną decyzję powiatowego inspektora sanitarnego zatwierdzającą zakład do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca oświadcza, że lokal gastronomiczny, o którym mowa w § 3, ust. 1 projektu umowy obejmuje cały okres realizacji umowy,.
- Wykonawca oświadcza, że lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane obiady spełnia wymagania określone w postępowaniu, tj.
1) jest wyposażony we wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i sprzęt, a w szczególności w niezbędną zastawę stołową, stoły, krzesła, miejsce do powieszenia wierzchniej odzieży, toaletę,
2) posiada zaplecze techniczne zapewniające utrzymanie obiadów
w odpowiednio wysokiej temperaturze przez cały czas ich wydawania,
3) powierzchnia lokalu, wyposażenie w stoły i krzesła, umożliwia swobodną konsumpcję posiłków równocześnie co najmniej 6 osobom.
- Wykonawca zobowiązuje się utrzymać w czystości salę konsumpcyjną i jej zaplecze przez cały czas wydawania posiłków.
- Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania i wydawania posiłków według następujących zasad:
1) wydawanie ciepłych posiłków - przez ciepły posiłek Zamawiający rozumie każdy posiłek, którego temperatura jest nie niższa niż 63oC,
2) posiłki muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia,
3) posiłki powinny być przygotowane w dniu ich wydania, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów,
z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych, posiadających aktualne terminy ważności,
4) posiłek powinien być wydawany w formie dwudaniowej tzn. zupy – 400 g oraz drugiego dania mięsnego lub jarskiego – 300 g (do wyboru przez uczestnika).
- Każdego dnia obowiązywania umowy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego kontaktował się będzie z Wykonawcą z odpowiednim wyprzedzeniem celem wskazania czy uczestnicy korzystać będą w danym dniu z posiłków, sprecyzowania liczby uczestników, którzy danego dnia korzystać będą z posiłków oraz dokonania wyboru stosownie do pkt. 4) powyżej. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do informacji wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniem poprzedzającym.
- Posiłki wydawane będą uczestnikom za okazaniem bonów dostarczonym im przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zatrzymać bony, o których mowa powyżej, i załączyć ich komplet do rozliczenia z Zamawiającym. Bony stanowią wyłączny dowód wydania uczestnikom posiłków.
2. Zgodnie z treścią oferty Wykonawcy przedmiotu zamówienia realizowany będzie przez ……… (liczba) osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320
z późn. zm.), w przeliczeniu na pełny etat.
3. Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 2, trwać będzie przez cały okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem ust. 4.
4. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w ust. 2, w określonej w nim liczbie lub rozwiązania z nimi stosunku pracy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej za każdą niezatrudnioną osobę,
w przeliczeniu na pełny etat (wobec liczby wymaganej zgodnie z ust. 1 powyżej)
w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym osoby te nie były zatrudnione (choćby przez część miesiąca), chyba że okoliczność, o której mowa powyżej, wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i na zwolnione stanowisko została niezwłocznie zatrudniona inna osoba spełniająca warunki, o których mowa w ust. 2 powyżej.
5. Obowiązek wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 4 powyżej, usprawiedliwiających przejściowe niezatrudnienie osób, o których mowa w ust. 2, będzie spoczywał na Wykonawcy.
6. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem odpowiednich organów,
w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Kontrola odbywać się będzie w miejscu realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację rzeczywistych warunków jego wykonywania,
w szczególności weryfikację udziału wskazanych przez Wykonawcę w ofercie osób
w wykonywaniu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
10. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych
i dołączania katalogów elektronicznych.
12. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę zamówienia nie racjonalnym jest jego dzielenie a brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do wartości przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9630,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9630,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9630,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BARELI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271356647
7.3.3) Ulica: Plac Ratuszowy 7/3
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "BARELI" ELŻBIETA SOBOLEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "BARELI" ELŻBIETA SOBOLEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9630,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 123 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.