Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423618/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00444199/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00453416/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00460129/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00462060/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
przebudowa DPS w Choroszczy wraz z budową mieszkań chronionych, termomodernizację DPS w Uhowie i budynku Powiatu (wraz z modernizacją
sieci wod-kan).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Białostockiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borsucza 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
przebudowa DPS w Choroszczy wraz z budową mieszkań chronionych, termomodernizację DPS w Uhowie i budynku Powiatu (wraz z modernizacjąsieci wod-kan).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-326f5da3-5c0e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003427/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa DPS w Choroszczy wraz z budową mieszkań chronionych, termomodernizacją DPS w Uhowie i budynku Powiatu (wraz z modernizacją sieci wod.-kan.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423618/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11986162,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy ETAP IIPrzedmiotem jest przebudowa i remont, części głównego budynku kompleksu Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy w obrębie bloku A, parteru, piętra I i piętra II wraz z wewnętrznymi instalacjami między innymi: wodociągową, kanalizacyjną, wentylacyjną, grzewczą oraz elektryczną na działce nr 107/9 obr. Choroszcz, gmina Choroszcz. Projekt przebudowy kondygnacji zakłada powstanie nowych pomieszczeń mieszkalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, pokoje wyposażone w łazienki, system monitoringu p.poż., system trzymaczy drzwiowych i inne usprawnienia, zmierzające do podniesienia standardu świadczonych usług, ze szczególnym uwzględnieniem poprawy warunków bytowych osób niepełnosprawnych.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział IV SWZ
Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1.1 do SWZ
Pozostałe warunki w zakresie realizacji inwestycji zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 4193775,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Budowa Mieszkań Chronionych w ChoroszczyPrzedmiotem zamówienia jest budowa czterech budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej z przeznaczeniem na mieszkania chronione w ramach działalności DPS w Choroszczy na działkach 107/7 oraz 107/10 w miejscowości Choroszcz, gm. Choroszcz. Warunki jakie muszą spełniać tworzone mieszkania chronione określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 kwietnia 2018r. w sprawie mieszkań chronionych (Dz.U. 2018.822 z późn. zm.). Każdy z czterech projektowanych budynków stanowi odrębne mieszkanie chronione. Liczbę mieszkańców poszczególnych mieszkań chronionych określa się na max. 7 osób. Mieszkania chronione to dwa powtarzalne bliźniaki (dwa zespoły po dwa odrębnie konstrukcyjnie budynki, stykające się ze sobą ścianami szczytowymi). Obiekty zostały zaprojektowane jako niepodpiwniczone, jednokondygnacyjne budynki o dość zwartej bryle, opartej na planie zbliżonym do prostokąta, z dachem dwuspadowym nad zasadniczą bryłą budynku, oraz symetrycznym kącie nachylenia połaci równym 35°.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział IV SWZ
Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1.2 do SWZ
Pozostałe warunki w zakresie realizacji inwestycji zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 3593336,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w UhowiePrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic od poziomu ław fundamentowych
b) wykonanie nowych opasek z kostki betonowej
c) ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych
d) renowacja murów oporowych
e) docieplenie stropodachów wentylowanych
f) renowacja pokrycia dachowego poprzez wykonanie dwóch warstw papy termozgrzewalnej
g) docieplenie stropów wiatrołapów
h) renowacja rampy oraz schodów zewnętrznych
i) wymiana stolarki drzwiowej
j) montaż modułowych daszków nad niezadaszonymi wejściami
k) montaż nowego orynnowania
l) montaż nowych obróbek blacharskich
m) renowacja płyt balkonowych
n) montaż nowych drabin stalowych
o) wykonanie nowych balustrad balkonowych
p) renowacja balustrad przy wejściach do budynku
q) opracowanie dokumentacji powykonawczej przedmiotowej inwestycji
r) opracowanie audytu energetycznego budynku i przekazanie świadectwa energetycznego budynku
Opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział IV SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1.3 do SWZ .
Pozostałe warunki w zakresie realizacji inwestycji zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1738903,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Termomodernizacja i przebudowa obiektu przy u. Słonimskiej 15/1 z budową szybu windowego.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo– kosztorysową zakończone przygotowaniem dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania obiektu oraz listą serwisową zamontowanych urządzeń oraz czynnym wsparciem dla Zamawiającego w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) rozbiórkę istniejącego wiatrołapu;
b) budowę szybu windowego wraz z fundamentem i montażem windy;
c) budowa ścian wiatrołapu i przedsionka oraz nowych pionów wentylacyjnych;
d) likwidacja istniejącego pionu KS oraz pionu wentylacyjnego;
e) wymiana poszczególnych drzwi istniejących na odpowiadające przepisom przeciwpożarowym;
f) wymiana pionów wod-kan w łazienkach na wszystkich kondygnacjach w części 3 budynku;
g) rozbiórka fragmentów ścian wewnętrznych oraz budowa nowych na poszczególnych kondygnacjach wraz z montażem drzwi;
h) likwidacja wszystkich okien na poziomie piwnic, zmniejszenie rozmiaru dwóch okien na klatce schodowej w części 1 budynku oraz likwidacja drzwi i montaż okien w ścianie zewnętrznej w części przy wejściu głównym;
i) modernizacja wejścia głównego do budynku zgodnie z koncepcją zawartą w dokumentacji;
j) uzupełnienie fragmentów muru po zdemontowanej stolarce okiennej i drzwiowej, ocieplenie i izolacja istniejących ścian piwnicy;
k) termomodernizacja wszystkich części budynku;
l) likwidacja schodów zewnętrznych, muru oporowego i budowa dodatkowych miejsc parkingowych;
m) przebudowa schodów i tarasu oraz położenie nowych okładzin i wymiana balustrad;
n) wymiana sieci kanalizacji deszczowej;
o) wymiana instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją;
p) zagospodarowanie terenu wokół budynku;
q) opracowanie audytu energetycznego budynku i przekazania świadectwa energetycznego budynku;
r) opracowanie dokumentacji powykonawczej przedmiotowej inwestycji.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział IV SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1.4. do SWZ
Pozostałe warunki w zakresie realizacji inwestycji zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2460147,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną w części I złożona została przez Remontdom s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel, ul. Reymonta 1A, 15-717 Białystok z ceną brutto 4 291 426,87 zł – przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Sytuacja ta spełnia przesłankę unieważnienia postępowania z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kwota, którą dysponuje Zmawiający w części I wynosi 3 675 000,00 zł brutto. Podkreślenia wymaga też fakt, iż wszystkie złożone oferty w części I przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3976124,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3997830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3976124,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archime sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385541619
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 37 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-213
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
1) instalacje elektryczne
2) instalację sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3976124,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1339867,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339867,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1339867,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM Budownictwo M. Mokrzewski, T. Kozicz s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363722249
7.3.3) Ulica: ul. Cygańskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1339867,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną w części IV złożona przez Remontdom s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel, ul. Reymonta 1A, 15-717 Białystok z ceną brutto 2 734 916,59 zł – przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Sytuacja ta spełnia przesłankę unieważnienia postępowania z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kwota, którą dysponuje Zamawiający w części IV wynosi 2 489 000,00 zł. Podkreślenia wymaga też fakt, iż wszystkie złożone oferty w części IV przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dzierżawa systemu do nadzoru analizatorów POCT na 36 miesięcy
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Podlaskiego OW w Białymstoku wraz z terenem zewnętrznym, pomieszczeń TWKX w Białymstoku oraz w Delegaturach POW NFZ w Łomży i Suwałkach
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Świadczenie usług administracyjno - gospodarczych w GDDKiA Oddział w Białymstoku w podziale na II części
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.