Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116773/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00122928/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00248655/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na obszarze mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DOBROSZYCE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na obszarze mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1a8535-aeba-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039627/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci wodociągowej i kanalziacji sanitarnej na obszarze mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlickach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b1a8535-aeba-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.1 Zamawiający rekomenduje Wykonawcom zapoznanie się z materiałami dotyczącymi Platformy e-Zamówienia w szczególności z regulaminem dostępnym pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-
https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl (nie dotyczy składania ofert).
14. Wykonawca zobowiązany jest składać wszystkie dokumenty (oferty oraz oświadczenia) pod rygorem nieważności opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
15. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I – roboty budowlane: rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na obszarze
mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlicach, składające się z części:
1. I część obejmująca sieci wodociągowe i kanalizacji sanitarnej w ulicach: Azaliowa, Fiołkowa, Wrzosowa i Bratnia w Dobroszycach
2. II część obejmująca sieci wodociągowe i kanalizacji sanitarnej w ulicach: Czekoladowa, Diamentowa, Kryształowa, Szmaragdowa i Dobroszycka w Nowosiedlicach
3. III część obejmująca pozostałe sieci wodociągowe i kanalizacji sanitarnej w Nowosiedlicach
Zadanie obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowych na terenie objętym miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego: w Dobroszycach i Nowosiedlicach. Dla inwestycji uzyskano pozwolenie na budowę z dnia 16 maja 2016r. nr I-218/2016. Ze względu na nowe podziały działek i pasy drogowe ulic, wynikające z mpzp, w okolicy projektowanych przepompowni ścieków zmieniono lokalizacje przepompowni ścieków. Ze względu na obowiązujące przepisy budowlane uzyskano, na podstawie projektu zamiennego, nowe pozwolenie na budowę: decyzją Starosty Oleśnickiego z dnia 11.05.2021r. nr I-2521/2021 (opracowanie zamienne). Zakres objęty zamiennym pozwoleniem na budowę został wykonany.
Zakres, objęty niniejszym postępowaniem (z zastrzeżeniem odcinków sieci kanalizacji sanitarnej: wpięcie do istniejących studni: Sist2 i Sist3), należy realizować wg pierwotnego pozwolenia na budowę z dnia 16 maja 2016r. nr I-218/2016.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zadanie nr II, dostawa wodomierzy ultradźwiękowych dla instalacji wodociągowych obsługiwanych przez Gminną Gospodarkę Komunalną Dobroszyce Sp. z o.o
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk wodomierzy ultradźwiękowych o następujących parametrach technicznych i użytkowych:
a) układ pomiarowy statyczny - ultradźwiękowy, bez części ruchomych i wirujących,
b) wodomierze nierozbieralne i nie podlegające regeneracji,
c) korpus kompozytowy lub mosiężny,
d) próg rozpoczęcia pomiaru dla wodomierzy DN20 i DN15 od 2 litrów / h,
e) współczynnik dynamiki Q3/Q1 dla wodomierzy DN15 i DN20 R250, dla większych średnic R160,
f) dla wodomierzy DN15 i DN20 wysokość wodomierza, z uwzględnieniem modułu radiowego, nie może przekraczać 75mm, dopuszczone długość: 130, 105, 110mm,
g) zasilanie bateryjne, trwałość niewymiennej baterii min. 15 lat, przy zachowaniu w ciągu całej doby stałego cyklu nawania sygnału radiowego co maksymalnie 18 sekund,
h) wymagane liczydło w postaci elektrycznego wyświetlacza, wysokość znaków wskazujących m3 musi wynosić min. 7 mm,
i) klasa szczelności IP 68,
j) liczydło odporne na zanieczyszczenie i zaparowanie,
k) dokładność pomiarów do 0,001 m3,
l) wodomierze mają być wyposażone w zintegrowany nierozłącznie z wodomierzem, moduł komunikacji radiowej jednokierunkowej wM-Bus typ C1 868MHz odczytywany przez istniejący
u użytkownika (w GGK Dobroszyce) system odczytu wodomierzy,
ł) dla każdego wodomierza, transmisja radiowa, musi być zabezpieczona indywidulanym kluczem szyfrującym przy czym możliwość odczytu posiada tylko właściciel wodomierza,
m) wyposażone w rejestry pamięci: min. 450 rejestrów dobowych, min. 30 rejestrów miesięcznych (data, objętość, licznik godzin pracy, kody info, przepływ min i max, temperatura wody i wodomierza) oraz 40 ostatnich alarmów (przeciek, awaria instalacji, próba otwarcia, osuszenie wodomierza, przepływ wsteczny),
n) wyposażone w złącze optyczne umożliwiające komunikacje z przenośnym terminalem lub komputerem z wykorzystaniem dedykowanej przystawki do odczytu rejestrów wodomierza,
o) wodomierze muszą wykrywać i zliczać przepływ wsteczny oraz zapisywać jego wartość w rejestrze,
p) przepływ wsteczny nie może zmniejszać wartości zarejestrowanej objętości na tarczy wodomierza,
r) odporne na próby zakłócenia pracy po przez działanie zewnętrznego pola magnetycznego – magnesu,
s) przystosowane do montażu bez wymogu stosowania odcinków prostych przed i za,
t) przystosowane do montażu w każdej pozycji zabudowy (pion, poziom, skos) bez zmiany dynamiki R,
u) możliwość trwałego nadrukowania logo Zamawiającego , nr seryjny oraz datę legalizacji w roku dostawy,
w) wodomierze fabrycznie nowe,
y) możliwość legalizacji na terenie Polski przez okres min. 15 lat o daty produkcji,
z) komplet uszczelek do montażu,
aa) aktualne certyfikaty i atesty obowiązujące na terenie całej UE,
ab) instrukcja obsługi w języku polskim,
ac) wodomierze muszą być odczytywane radiowo przez działający u użytkownika system radiowego odczytu. System o nazwie READY Manager, składa się z programu głównego będącego bazą odczytów, terminala radiowego połączonego z dedykowaną aplikacją na smartfonie. Odczytywany jest standard wM-Bus 868MHz z zaszyfrowaną transmisją danych. Sposób szyfrowania musi umożliwiać aplikacji deszyfrację przekazu radiowego.
2.2. Gwarancja producenta – minimum 24 miesiące – według warunków określonych w projekcie umowy.
2.3. Montaż wodomierzy ultradźwiękowych wykonać wg specyfikacji i wymagań ich producenta.
2.4. Lokalizacje montażu wodomierzy ultradźwiękowych (wymienione sołectwo i ilość montaży w tym sołectwie):
L.p. Sołectwo Ilość
1. Dobroszyce 436
2. Dobra 57
3. Dobrzeń 78
4. Siekierowice 60
5. Mękarzowice 16
6. Łuczyna 68
7. Sadków 26
8. Strzelce 30
9. Kolonia Strzelce 11
10. Bartków 11
11. Białe Błoto 32
12. Holendry 12
13. Malerzów 73
14. Nowica 28
15. Miodary 30
16. Nowosiedlice 32
Suma 1000
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zadanie nr III – dostawa samochodu asenizacyjnego
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu asenizacyjnego z funkcja czyszczenia sieci dla potrzeb Gminnej Gospodarki Komunalnej Dobroszyce Sp. z o.o. o następujących wymaganiach:
3.1.1 Podwozie:
1. Fabrycznie nowe dwuosiowe: rok produkcji 2023
2. DMC 18 T,
3. Napęd: 4X2
4. Rozstaw osi: max 4200 mm
5. Silnik:
1) Moc: min 300 KM,
2) Norma emisji spalin: EURO6,
6. Blokada mechanizmu różnicowego,
7. Skrzynia biegów:
1) Ręczna
2) Min 9 biegów
8. Przystawka odbioru mocy przystosowana do wspólnej pracy pomp zabudowy
9. Główny wyłącznik prądu – ręczny zamontowany przy akumulatorach
10. Zawieszenie przednie: mechaniczne, o nośności min 7,5 t
11. Zawieszenie tylne: pneumatyczne, o nośności min 13 t
12. Zbiornik paliwa: min 150 l,
13. Zbiornik AdBlue: min 20 l,
14. Wyposażenie kabiny zewnętrzne/wewnętrzne:
1) Kolor – Biały (zewnętrzne lakierowanie)
2) Tempomat adaptacyjny z systemem ostrzegania przed uderzeniem w poprzedzający pojazd
3) Fotel kierowcy – pneumatyczny z regulacją podparcia lędźwiowego, podgrzewany
4) Szyba przednia barwiona, podgrzewana
5) Podwójny fotel dla pasażerów
6) Radioodtwarzacz z funkcja bluetooth,
7) Lusterka wsteczne ogrzewane, elektrycznie sterowane,
8) Kolumna kierownicy z regulacją nachylenia i wysokości
9) Poduszka powietrzna dla kierowcy,
10) Klimatyzacja,
11) Centralny zamek dwudrzwiowy z pilotem (2 szt)
12) Belka oświetleniowa zamontowana na kabinie z logo Gminnej Gospodarki Komunalnej Dobroszyce Sp. z o.o.
13) Stalowy zderzak przedni
14) Dwureflektorowe światła przednie
15) Światła do jazdy dziennej
2. Belka przeciwnajazdowa tylna homologowana:
1) ryflowana od góry
2) aluminiowa
3) światła tylne schowane w belce przeciwnajazdowej
3. Opony przednie, tylne 315/80 R22,5
4. Koło zapasowe 315/80 R22,5 zamontowane do podwozia lub dostarczone luzem
5. Trójkąt ostrzegawczy, lewarek, apteczka, wąż do pompowania kół, klin pod koła
3.1.2 Zabudowa:
1. Zbiornik:
1) Zbiornik cylindryczny zamontowany na ramie pośredniej nachylony pod kątem od 0 do 1 stopnia
2) Wykonany z blachy o grubości: min 6 mm o średnicy 1700 mm (+/- 5%)
3) Dennica przednia oraz tylna o niskiej wypukłości oraz grubości 8 mm
4) Typ materiału: stal S355,
5) Lakierowanie zewnętrzne w kolorze RAL 5015
a) podkład epoksydowy: min 80 mikronów
b) lakier nawierzchniowy: min 60 mikronów
6) Lakierowanie wewnętrzne:
a) Komora wody: farba typu epitan min 40 mikronów
b) Komora osadu: farba typu epitan min 40 mikronów
7) Dopuszczalny zakres pracy: -0,8 bar do 0,5 bar,
8) Pojemność całkowita zbiornika: ok. 10 000 L podzielona na komorę osadu i wody w stosunku ok. 2 000 l woda, ok. 8 000 l osad,
9) Zbiornik podnoszony siłownikiem czołowym do kąta min. 20 stopni
10) Falochron: min 1 sztuka (z możliwością odkręcenia)
11) Napełnianie komory wody poprzez złącze wlewowe STORZ C, filtr wstępny oraz systemem antyskażeniowym (swobodny wlew od góry z zasuwą zamykającą)
12) Właz inspekcyjny w komorze wody min DN500
13) Wskaźnik poziomu wody w postaci rury z poliwęglanu w osłonie metalowej ze stali nierdzewnej wyskalowanej co 100 l.
14) Możliwość czyszczenia wskaźnika poziomu wody od góry poprzez złącze STORZ C
15) Wskaźnik poziomu osadu zamontowany na dennicy tylnej w postaci metalowej piłki pływakowej wewnątrz zbiornika oraz wskazówki i skali. Skala wykonana ze stali nierdzewnej, wypalana laserowo z podziałką co 500 l.
2. Obudowa zbiornika:
1) z prawej oraz lewej strony zbiornika zamontowane otwarte rynny na węże, szczelne (wannowe). Rynny wykonane ze stali nierdzewnej,
2) rynny z podniesionymi bokami, otwarte na końcach z zaobleniami, umożliwiającym i chroniącymi węże przed uszkodzeniami w czasie ułożenia na hakach tylnej dennicy,
3) rynny wyposażone w mocowania do spinania węży oraz drenaże z zaworami spustowymi, kulowymi,
4) szafka na narzędzia, oraz dysze ciśnieniowe wykonana ze stali nierdzewnej, umieszczona po stronie lewej o wymiarach min.: 600/480/480 mm,
5) perforowana skrzynka na odpady wykonana ze stali nierdzewnej. Umiejscowiona po stronie lewej o wymiarach min.: 450/300/500 mm,
6) uchwyt transportowy na haki do studzienek ze stali nierdzewnej,
7) tablice reklamowe zamontowane po obu stronach zbiornika w raz z oświetleniem LED,
8) uchwyt transportowy na pachołki, ze stali nierdzewnej,
9) mocowanie na klin pod koła,
3. Dennica tylna
1) otwierana za pomocą 2 siłowników hydraulicznych,
2) ryglowana hydraulicznie za pomocą 4 rygli,
3) siłowniki podnoszące dennice tylną z zamkami hydraulicznymi,
4) zabezpieczenie przeciwko niekontrolowanemu otwarciu oraz zamknięciu dennicy,
5) uszczelnienie dennicy poprzez olejoodporną uszczelkę o minimalnym przekroju fi 42,
6)górny króciec ssący (dopełniający) DN100 lub DN110 z zaworem kulowym oraz rurą wewnątrz zbiornika na ¾ wysokości. Przyłącze Perrot lub STORZ,
7) dolny króciec ssąco-spustowy DN100 lub DN110 z zaworem kulowym zamontowany w najniższym puncie dennicy. Przyłącze Perrot lub STORZ,
8) rynna zlewowa pod przyłączami wykonana ze stali nierdzewnej, umożliwiająca podnoszenie zbiornika,
9) odkręcane haki zamontowane na dennicy umożliwiające ułożenie węży ssawnych. Haki wykonane ze stali nierdzewnej.
4. Układ ssąco-tłoczący
1) Pompa próżniowa:
a) Łopatkowa
b) Chłodzona cieczą
c) Wydatek pompy min 980 m3/h
d) Napęd hydrauliczny
e) Zamontowana wysoko za kabiną, na ramie pośredniej
2) układ ssąco-tłoczący nierozłączalny umożliwiający prace przy podniesionym zbiorniku
3) Wielostopniowy układ ochrony pompy próżniowej:
a) zabezpieczenie (zawór motylkowy) włączane automatycznie, uniemożliwiający przedostaniu ścieków do kompresora w czasie jazdy,
b) zabezpieczenie przeciw przelewowe w postaci zaworu z metalową piłka pływakową w najwyższym punkcie zbiornika,
c) odstojnik/centryfuga z piłka pływakową wewnątrz, o pojemności min 70l,
d) czujnik przepełnienia separatora rozłączający pompę próżniową,
e) złącze STORZ C umożliwiające płukanie separatora oraz złącze zlewowe separatora z zaworem kulowym,
4) filtr powietrza ze stali nierdzewnej 500 mikronów, w obudowie aluminiowej z zaworem kulowym,
5) tłumik wyposażony w złącze zlewowe z zaworem kulowym, o pojemności min 100l,
6) pneumatycznie sterowany zawór czterodrogowy umożliwiający ustawienie w pozycji: ssanie/atmosfera/tłoczenie,
7) możliwość jednoczesnej pracy układu ssącego oraz ciśnieniowego,
8) wysięgnik na waż ssawny:
a) zamontowany horyzontalnie na zbiorniku w tylnej części,
b) skierowany do przody w pozycji transportowej,
c) wąż DN110 z zaślepką oraz zaworkiem na końcu węża,
d) uchwyt transportowy węża,
e) wysięgnik wydłużany o min 1350 mm,
f) zasięg pracy min 4900mm na stronę lewą oraz prawą od osi wzdłużnej pojazdu,
g) wysokość podnoszenia min 5500 mm,
h) możliwość obrotu o kąt 270 stopni,
i) sterowanie wysięgnikiem radiowo i ręcznie
5. Układ wysokociśnieniowy:
1) pompa ciśnieniowa:
a) przepływ: min 120 l/min,
b) ciśnienie: min. 160 bar,
c) napęd hydrauliczny,
d) zamontowana wysoko na ramie pośredniej za kabiną,
e) zawór przeciążeniowy pompy;
2) pneumatyczny przedmuch instalacji wodnej z resztek wody,
3) filtr wody ze stali nierdzewnej, 300 mikronów,
4) zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho w postaci sygnału dźwiękowego, wizualnego oraz wyłączenia pompy,
6. Kołowrót ciśnieniowy
1) wykonany ze stali nierdzewnej,
2) zamontowany z tyłu zabudowy po stronie prawej, do ramy podwozia,
3) pojemność bębna 60 m, węża DN13 w oplocie tekstylnym,
4) manualne prowadzenie węża,
5) napęd kołowrotu– hydrauliczny, z wolnym biegiem, celem ręcznego rozwijania węża,
6) zawór regulacji ciśnienia do 200 bar,
7) manometr ciśnienia wody od 0 do 250 bar;
7. Sterowanie:
1) Panel sterujący w kabinie:
a) Włącznik Główny,
b) Oświetlenie robocze,
c) Oświetlenie ostrzegawcze;
2) Panel sterujący główny:
a) wykonany ze stali nierdzewnej z drzwiczkami,
b) oświetlony listwą LED,
c) sygnał dźwiękowy i wizualny niskiego stanu wody,
d) licznik czasu pracy pompy wody oraz pompy próżniowej,
e) wskaźnik obrotów silnika,
f) Obroty silnika: - / +
g) Pompa próżniowa: wyłącz/załącz
h) Pompa ssąca: wyłącz/załącz
i) Tryb pracy pompy ssącej: tłoczenie/atmosfera/ssanie
j) Rygle: zamknij/otwórz
k) Dennica: zamykanie/otwieranie
l) Podnoszenie zbiornika: opuszczanie/podnoszenie
m) Sterowanie wysięgnikiem
n) Wąż ciśnieniowy: zwijanie/rozwijanie
o) Wyłącznik bezpieczeństwa
p) Elektroniczna blokada ze zwłoką czasową zapobiegająca przypadkowemu otwarciu rygli
q) Włącznik zdalnego sterowania
r) Manowakuometr wyposażony w zaworek odpowietrzający oraz przewód zlewowy umiejscowiony w dobrze widocznym miejscu
3) Zdalne sterowanie;
a) Zasięg pracy: min 100 m,
b) Obroty silnika: - / +,
c) Pompa próżniowa: wyłącz/załącz,
d) Pompa ciśnieniowa: wyłącz/załącz,
e) Wąż ciśnieniowy: zwijanie/rozwijanie,
f) Sterowanie wysięgnikiem,
g) Wyłącznik bezpieczeństwa
4) Komunikacja z podwoziem za pomocą CAN
8. Wyposażenie:
1) Kamera cofania z monitorem w kabinie kierowcy,
2) Pistolet ciśnieniowy z dwoma dyszami,
3) Dysze ciśnieniowe do czyszczenia kanałów : min 3 sztuki (płucząca, przebijająca, do tłuszczy),
4) Haki do podnoszenia włazów,
5) Układ centralnego smarowania (min.: rygle górne, siłownik podnoszenia zbiornika, zawór czterodrogowy),
6) Klucze do przyłączy STORZ,
7) Klucze do dysz ciśnieniowych,
8) Umywalka ,
9) Pojemnik na mydło w płynie,
10) Inżektor nierdzewny,
11) Wąż DN110 2szt po ok 3 m,
12) Wąż DN110 1sz ok 8m w zależności od miejsca,
13) Waż DN13 – 60m w oplocie tekstylnym,
14) Zabezpieczenie na wąż w kanale,
15) Pilot zdalnego sterowania z akumulatorkami,
16) Lampy ostrzegawcze, pomarańczowe: 2 sztuki na tyle zabudowy,
17) Wąż do napełniania komory wody,
18) Wąż zlewowy z separatora,
19) Lampy robocze, białe: po stronie lewej oraz prawej (po 2 szt. na stronę)
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu na podstawie wskazanej w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP; oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.);
- spełniają następujące, określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli taki wpis jest wymagany przepisami;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że jest:
UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia określoną przez Zamawiającego tj. nie niższą niż:
a) 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion 00/100 złotych), w przypadku składania oferty na jedno zadanie,
b) 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy 00/100 złotych) w przypadku składania oferty na dwa zadania,
c) 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony 00/100 złotych) w przypadku składania oferty na trzy zadania.
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca każdego z zadań (nr I, nr II i nr III) spełni warunek udziału w postępowaniu specyficzny dla tego zadania w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:
a) składający ofertę dla zadania nr I (roboty budowlane) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
zadania związane z budową lub rozbudową sieci wodociągowych o łącznej długości co najmniej 4,5 km oraz sieci kanalizacji sanitarnych o łącznej długości co najmniej 3,0 km. Wymagane powyżej parametry wykonanych sieci nie musza być wykonane w ramach jednego zamówienia, ponadto dopuszcza się wykazanie oddzielnie sieci wodociągowych i sieci kanalizacji sanitarnej.
b) składający ofertę dla zadania nr II w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
co najmniej jedną dostawę wodomierzy ultradźwiękowych w ilości 1000 wodomierzy statycznych.
c) składający ofertę dla zadania nr III w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
co najmniej jedną dostawę, samochodu asenizacyjnego z funkcją czyszczenia sieci.
- Wykonawca zadania nr I spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:
Kierownikiem budowy posiadającym:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021r., poz. 1646),
b) minimum 3 letnie doświadczenie (licząc od daty wpisu na listę członków danej izby) w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi związanymi z budową sieci wodociągowej oraz co najmniej dwoma robotami budowlanymi związanymi z budową sieci kanalizacji sanitarnej.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – z uwzględnieniem postanowień SWZ – Rozdział XVI pkt 7 powyżej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdz. X SWZ - wg wzoru – załącznik nr 4 do SWZ – dla Zadania nr I
2) Wykazu dostawy wodomierzy, o których mowa w rozdz. X SWZ - wg wzoru – załącznik nr 4A do SWZ - – dla Zadania nr II
3) Wykazu dostawy pojazdów asenizacyjnych, o których mowa w rozdz. X SWZ - wg wzoru – załącznik nr 4B do SWZ – dla Zadania nr III
4) Wykaz osób, o których mowa w rozdz. X SWZ – wg wzoru – załącznik nr 7 do SWZ.
5) Opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia związanej z rodzajem wykonywanej działalności.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis samochodu wraz z wyposażeniem będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta samochodu i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta samochodu. Oświadczenie musi zawierać lokalizację punktów ASO w odległości do 60km od siedziby Zamawiającego – dotyczy Zadania nr IIIb) Specyfikację techniczną oferowanego asortymentu – dotyczy Zadania nr II i III
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis samochodu wraz z wyposażeniem będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta samochodu i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta samochodu. Oświadczenie musi zawierać lokalizację punktów ASO w odległości do 60km od siedziby Zamawiającego – dotyczy Zadania nr IIIb) Specyfikację techniczną oferowanego asortymentu – dotyczy Zadania nr II i III
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert;:a) dla zadania nr I w kwocie 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych)
b) dla zadania nr II w kwocie 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych)
c) dla zadania nr III w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych)
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oleśnica, o/Dobroszyce nr rachunku 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.7.2023, zadanie ….. (I, II lub III)”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego pełną kwotą wymaganego wadium.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca załącza do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dobroszyce;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) gwarancje lub poręczenia muszą umożliwiać skuteczne zaspokojenie roszczeń Zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium.
W związku z powyższym, w gwarancjach lub poręczeniach należy wskazać, że zgłoszenie roszczeń przez Zamawiającego jest dopuszczalne w terminie do 14 dni po upływie terminu ich ważności, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.
4. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej, zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załącznikach: nr 2a, 2b i 2c do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 PZP oraz wskazanym zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP we Wzorach Umów, stanowiących załączniki nr 2a, 2b i 2c. do SWZ. Ponadto dopuszczalna jest zmiana umów w okolicznościach i na warunkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4, ust. 3 i 4.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
INNE PRZETARGI DOBROSZYCE
więcej: przetargi DOBROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.