Og³oszenie z dnia 2025-02-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4257d03-a19e-4116-885b-6024b244203c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00104481
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00025208/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.33 ¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,189992,88da0b56a859a561e7fb26bea0c507e8.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,189992,88da0b56a859a561e7fb26bea0c507e8.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,189992,88da0b56a859a561e7fb26bea0c507e8.html
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta i za³±czniki do oferty) mo¿e odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: pzp@um.opole.pl
3. Wymagania techniczne w zakresie sk³adania oferty:
Oferta ma byæ z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie zakupowej dostêpnej pod adresem: https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,189992,88da0b56a859a561e7fb26bea0c507e8.html
Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
a) Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
b) Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystaæ z Platformy zakupowej:
a) dopuszczalne przegl±darki internetowe: Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18
b) pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu Platformy zakupowej, opisane zosta³y w Regulaminie i Instrukcjach dostêpnych pod adresem https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Opole z siedzib± Urz±d Miasta Opola ul. Rynek 1A 45-015 Opole, e-mail: urzad@um.opole.pl , tel. (+48 77) 45 11 800;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Opola jest Grzegorz Marcjasz, kontakt: ul. Rynek 1A, 45-015 Opole; e-mail: iod@um.opole.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.2.7.2025;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Prawa;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, w przypadku postêpowania o udzielenie zamówienia wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej dane osobowe przechowywane bêd± bezterminowo;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Prawa, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Prawa;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Prawem oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dorêczania przesy³ek pocztowych w formie skredytowanej (z do³u) na rzecz Urzêdu Miasta Opola w zakresie:
a) przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przez Wykonawcê przesy³ek pocztowych nierejestrowanych i rejestrowanych, w obrocie krajowym i zagranicznym – zarówno priorytetowych jak i ekonomicznych,
b) dostarczania przez Wykonawcê przesy³ek pocztowych do ka¿dego wskazanego przez Zamawiaj±cego miejsca w kraju i zagranic±,
c) zwracania przesy³ek pocztowych Zamawiaj±cemu po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia,
d) us³ugi odbioru i dorêczania przesy³ek pocztowych z i do siedziby Zamawiaj±cego,
f) us³ugi komplementarne do przesy³ek rejestrowanych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W ramach prawa opcji Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ rozszerzenia przedmiotu zamówienia o:1. ¶wiadczenie us³ugi dodanej polegaj±cej na:
a) wykonaniu dwustronnego wydruku monochromatycznego formatu A-4 na papierze Wykonawcy decyzji i kopii decyzji podatkowych w ilo¶ci ok. 130 000 kartek,
b) pakowaniu decyzji podatkowych, o których mowa w lit. a,
c) zapewnieniu zwrotnych potwierdzeñ odbioru wraz z nadrukiem adresu podatników w ilo¶ci oko³o 60.000 sztuk,
d) zapewnieniu na koszt Zamawiaj±cego ok. 60.000 sztuk kopert z okienkiem (typu DL
z okienkiem po prawej stronie), wykonanie nadruku na kopertach.
2. dorêczenie decyzji podatkowych w formie przesy³ek rejestrowanych, krajowych, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, a w razie niemo¿no¶ci ich dorêczenia zwrotu przesy³ek Zamawiaj±cemu.
Prawo opcji zostanie realizowane w szczególno¶ci w przypadku braku mo¿liwo¶ci organizacyjnych oraz technicznych niezbêdnych do elektronicznego dorêczenia korespondencji.
Maksymalna warto¶æ opcji: 1 035 250,00 z³.netto
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa :
- zakres przedmiotowy:
zakres przedmiotowy przewidywanych zamówieñ bêdzie to¿samy z zamówieniem podstawowym.
- wielko¶æ lub zakres: do 10% zamówienia podstawowego
- warunki na jakich zamówienie zostanie udzielone: warunki to¿same jak dla zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci tj.: posiadaj± wpis do rejestru operatorów pocztowych b±d¼ aktualne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej udzielone przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów rozdzia³u 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.).
1.2. zdolno¶ci technicznej i zawodowej tj.:
a) wykonali/wykonuj± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych tj. przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek rejestrowanych i nierejestrowanych krajowych i zagranicznych o ³±cznej warto¶ci co najmniej 500.000,00 PLN brutto ka¿da.
b) dysponuj± potencja³em technicznym niezbêdnym do realizacji zamówienia, lub przedstawiæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego do wykonania zamówienia, tj. placówkami pocztowymi na terenie ka¿dej gminy w kraju, czynnymi co najmniej od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy, minimum 5 godz. dziennie w tym co najmniej raz do godz. 20:00 lub minimum 3 godz. w soboty, spe³niaj±cymi wymagania:
- oznakowanych w sposób widoczny szyldem z nazw± lub logo Wykonawcy, umieszczonym w obrêbie witryny, jednoznacznie wskazuj±cych na jednostkê Wykonawcy,
- placówka pocztowa znajduj±ca siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, musi posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych, zapewniaj±ce prawid³owe zabezpieczenie przesy³ek przed dostêpem osób trzecich, gwarantuj±ce zachowanie tajemnicy pocztowej i ochronê danych osobowych, oznakowane w sposób widoczny nazw± lub logo Wykonawcy,
- posiadaj± dzia³aj±cy telefon w godzinach pracy placówki.
Uwagi: W przypadku Wykonawców wspólne ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w pkt 1.1. musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców.
− W przypadku Wykonawców wspólne ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w pkt 1.2. oceniane bêd± ³±cznie.
− Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 1.2. w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (art. 118 ust. 1 Prawa)
− W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 118 ust. 2 Prawa).
− Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuj± us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
− Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
− Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych – (art. 274 ust. 1 Prawa):
a) odpis wpisu do rejestru operatorów pocztowych b±d¼ aktualne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej udzielone przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów rozdzia³u 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.).
b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli, wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólne z innymi wykonawcami, wykaz musi dotyczyæ us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku us³ug powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê wraz z ofert±:1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ w postaci elektronicznej aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 1 Prawa). Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SWZ.
b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1 lit a), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wykonawca do oferty za³±cza o¶wiadczenie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby reprezentuj±ce podmiot udostêpniaj±cy.
2) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wraz z ofert± sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Prawa). Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SWZ.
3) Zobowi±zanie podmiotu, je¿eli Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. W przypadku wykazania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, które udostêpni inny podmiot, Wykonawca do oferty za³±cza zobowi±zanie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby reprezentuj±ce podmiot udostêpniaj±cy. Wzór zobowi±zania za³±czono do SWZ.
4) Pe³nomocnictwo, je¿eli Wykonawca ustanowi³ pe³nomocnika, pe³nomocnictwo obowi±zkowe w przypadku konsorcjum.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - w przypadku niewskazania przez Wykonawcê w formularzu OFERTA PRZETARGOWA adresu strony internetowej lub innej ogólnodostêpnej, bezp³atnej bazy danych z danymi rejestrowymi Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,189992,88da0b56a859a561e7fb26bea0c507e8.html6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian zawartej umowy zgodnie z § 9 wzoru umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta ma byæ z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie Zakupowej dostêpnej pod adresem: https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,189992,88da0b56a859a561e7fb26bea0c507e8.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-25 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji: 15 miesiêcy (planowany termin od 01.04.2025 r. do 30.06.2026 r. lub do momentu wyczerpania ¶rodków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, je¿eli nast±pi to przed up³ywem wskazanego wy¿ej terminu).1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu.
1.1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcê, wobec którego zaistniej± przes³anki do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych.
1.2. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcê, wobec którego zaistniej± przes³anki do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497) tj. wykluczy siê:
1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
1.3. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych
- Sukcesywna dostawa materia³ów jednorazowych
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie wycen nieruchomo¶ci dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania czê¶ciowe.
- Sukcesywna dostaw materia³ów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Po³o¿nictwa i Neonatologii w Opolu
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Urzêdu Pracy we Wroc³awiu
- ¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Zamawiaj±cego w okresie marzec- grudzieñ 2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzêdu Miejskiego w Brodnicy
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Puck.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.