eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockCzęść I - Zakup: Zestawu szkoleniowego dla szkół (fantom przeciętnej osoby dorosłej z aplikacją, defibrylator (...) Część II - Zakup: Zestawu multimedialnego do prowadzenia szkoleń (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część I – Zakup: Zestawu szkoleniowego dla szkół (fantom przeciętnej osoby
dorosłej z aplikacją, defibrylator (...)
Część II – Zakup: Zestawu multimedialnego do prowadzenia szkoleń
(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I – Zakup: Zestawu szkoleniowego dla szkół (fantom przeciętnej osoby
dorosłej z aplikacją, defibrylator (...)
Część II – Zakup: Zestawu multimedialnego do prowadzenia szkoleń
(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41f56d24-2d63-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup: Zestawu szkoleniowego dla szkół (fantom przeciętnej osoby dorosłej z aplikacją, defibrylator szkoleniowy z wyświetlaczem, kamizelka do zakrztuszeń do nauki rękoczynu Heimlicha zakrztuszenia/zadławienia); Zestawu szkoleniowego dla straży do prowadzenia szkoleń (fantom – pełna postać osoby dorosłej - do resuscytacji krążeniowo-oddechowej, zestaw pozoracyjny, mały – rany + materiały pozoracyjne); Zestawu apteczka pierwszej pomocy (plecak na 8 modułów, moduł - zranienia, moduł - oparzenia, moduł - stany nagłe, moduł - złamania, moduł – ochrona osobista, moduł krwotoki, moduł - nosze, moduł – sport); Defibrylatora AED w kapsule zewnętrznej.


Lp. Wykaz parametrów wymaganych przez Zamawiającego
do Części I Rodzaj zamówienia
1. Zestaw szkoleniowy dla szkół
25 szt. Fantom przeciętnej osoby dorosłej z aplikacją o parametrach:
- Waga maksymalna 5,7 kg.
- Fantom stanowi odzwierciedlenie fizjologii i anatomii przeciętnej dorosłej osoby
- Fantom umożliwia uniesienie klatki piersiowej, odchylenie głowy, zaciśniecie nosa, uniesienie podbródka i wyluksowanie żuchwy
- Jedna wymienna część twarzowa
- Jedne wymienne drogi oddechowe
- Realistyczne rysy twarzy
- Ruchoma żuchwa
- Wymienna skóra klatki piersiowej
- Naturalna blokada dróg oddechowych
- Klatka piersiowa unosząca się podczas sztucznego oddychania
- Realistyczny opór klatki piersiowej przy ucisku
- Realistyczne wskaźniki (żebra, mostek) umożliwiające zlokalizowanie miejsca prawidłowego przyłożenia dłoni do ucisku
- Dźwiękowe potwierdzenie prawidłowości wykonywanych ucisków („klik-klak”)
- Technologia pozwalająca uzyskać natychmiastową informację zwrotną o jakości prowadzonej resuscytacji krążeniowo-oddechowej
- Możliwość monitorowania nie mniej niż sześciu uczestników szkolenia jednocześnie dzięki bezpłatnej aplikacji lub szkolenie w systemie „jeden na jeden” za pomocą bezpłatnej aplikacji
- Torba-mata w zestawie
- Zaoferowany produkt musi być zgodny z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji i Amerykańskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Defibrylator szkoleniowy z wyświetlaczem o parametrach:
- Waga: 1,5 kg +/- 0,5 kg
- Działa w dwóch wersjach językowych
- Zasilanie: DC 3,7V Li-ion 4000mAh
- Zestaw zawiera elektrody dla dorosłych i elektrody pediatryczne
- Zestaw zawiera pilot oraz ładowarkę

Kamizelka do zakrztuszeń do nauki rękoczynu Heimlicha zakrztuszenia/zadławienia:
- Kamizelka z drogami oddechowymi
- 10 piankowych ciał obcych wielokrotnego użytku
- Torba transportowa
(...)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

33182100-0 - Defibrylatory

39525300-1 - Kamizelki ratunkowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 333123,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup: Zestawu multimedialnego do prowadzenia szkoleń (głośnik system audio, projektor, laptop).

1. Głośnik system audio
1 szt.
PA12
Szerokość produktu 37.8 cm
Wysokość produktu 58.9 cm
Głębokość produktu 31.3 cm
Waga produktu 15000 g
Zasilanie akumulatorowo-sieciowe
Moc 650 W
Komunikacja Bluetooth
Czas pracy 3 h Kod producenta PA12
Złącza czytnik kart pamięci,
USB,
AUX Funkcje funkcja karaoke,
radio FM
Cechy dodatkowe czas ładowania: 7 h, equalizer, gniazdo do statywu, uchwyt do przenoszenia
Załączone wyposażenie mikrofon, pilot zdalnego sterowania

2. Projektor
1 szt. Wyświetlacz/obraz
Technologia wyświetlania DLP™
Rozdzielczość UHD (3840x2160)
Jasność 4 000 lumenów
Kontrast 1 000 000:1
Natywne proporcje ekranu 16:9
Współczynnik projekcji - zgodny 4:3
Korekcja trapezowa - pozioma +/-40°
Korekcja trapezowa - pionowa +/-40°
Szybkość skanowania poziomego 31 ~ 135Khz
Szybkość skanowania pionowego 24 ~ 120Hz
Jednolitość 80%
Rozmiar ekranu 0.84m ~ 7.62m (33" ~ 300")
diagonal
Informacje o lampie
Źródło światła Lampy
Moc lampy 240
Żywotność lampy (godziny) 4000 (Jasny), 15000 (Dynamiczny),
10000 (Eco)
Optyczny
Współczynnik projekcji 1.5:1 ~ 1.66:1
Odległość wyświetlania 1.21m - 9.9m
Zoom 1.1
Rodzaj Powiększenia Manualne
Ogniskowa (mm) 15.84 mm~17.42mm/0.624"~0.686"
Przesuw obiektywu Pionowo +0%
Wbudowany offset 105%
Łączność
Złącza wejściowe/wyjściowe Porty wejścia 2 x HDMI 2.0
Porty wyjścia 1 x Audio 3.5mm,
1 x S/PDIF, 1 x USB-A power 1.5A
Kontrola 1 x RS232, 1 x 12V trigger

Ogólne
Poziom hałasu (typowy) 26dB
Poziom hałasu (maksymalny) 28dB
Kompatybilność z komputerem UHD, WQHD, WUXGA, FHD,
UXGA, SXGA, WXGA, HD, XGA,
SVGA, VGA, Mac
Kompatybilność 2D 480i/p, 576i/p, 720p(50/60Hz),
1080i(50/60Hz), 1080p(50/60Hz),
2160p(50/60Hz)
Kompatybilność 3D Frame-pack: 1080p24, 720p50 / 60
3D Full 3D
Bezpieczeństwo Zabezpieczenie antykradzieżowe,
blokada Kensington,
ochrona hasłem
OSD / języki wyświetlacza 9 języków: angielski, francuski,
niemiecki, włoski, japoński,
portugalski, rosyjski, chiński
uproszczony, hiszpański
Warunki pracy 5°C~40°C/41°F~104°F,
max altitude 3000M/9843ft,
max humidity 85%
Pilot Podświetlany pilot domowy
Liczba głośników 1
Wattów na głośnik 10 W
W pudełku Przewód zasilający AC
Pilot
2x baterie AAA
Podstawowa instrukcja obsługi
Input lag 4.20 ms
Zasilanie
Zasilanie 100 ~ 240V, 50 ~ 60Hz
Zużycie energii (tryb czuwania) 0.5W
Zużycie energii (minimalne) 220W
Zużycie energii (maksymalne) 305W

Waga i wymiary
Wymiary (Sz x Gł x Wy) (mm) 315 x 270 x 118
Waga brutto 4.68 kg
Waga netto 3.98 kg

(....)

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303675,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425400,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303675,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED-WAR TOMASZ WARZYBOK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661948372

7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 5

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303675,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 ust. 3 ustawy Pzp - Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14061,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302192,55 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.