Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041348/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104541 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór nad prawidłowym wykonaniem modernizacji bazy danych EGiB w wybranych obrębach ewidencyjnych powiatu kieleckiego w ramach projektu: „e-GEODEZJA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.8.) Numer faksu: 41 200 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat.kielce.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tys-euro1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór nad prawidłowym wykonaniem modernizacji bazy danych EGiB w wybranych obrębach ewidencyjnych powiatu kieleckiego w ramach projektu: „e-GEODEZJA"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dcd246c-a73c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004312/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Nadzór nad prawidłowym wykonaniem modernizacji bazy danych EGIB w wybranych obrębach ewidencyjnych powiatu kieleckiego w ramach projektu e-GEODEZJA - cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Buskiego, Jędrzejowskiego, Kieleckiego i Pińczowskiego” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 w ramach Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa”, Oś VII „Sprawne usługi publiczne”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392029,81 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru nad prawidłowym wykonaniem prac związanych z modernizacją bazy danych EGiB w wybranych obrębach ewidencyjnych powiatu kieleckiego.Bodzentyn - Obszar Wiejski
Daleszyce - Obszar Wiejski
Łagów - Miasto
Łopuszno
Zagnańsk
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 93146,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru nad prawidłowym wykonaniem prac związanych z modernizacją bazy danych EGiB w wybranych obrębach ewidencyjnych powiatu kieleckiego.Łopuszno
Pierzchnica - Miasto
Raków
Strawczyn
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 78333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru nad prawidłowym wykonaniem prac związanych z modernizacją bazy danych EGiB w wybranych obrębach ewidencyjnych powiatu kieleckiego.Bodzentyn - Miasto
Chęciny - Miasto
Chęciny - Obszar Wiejski
Górno
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 71859,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru nad prawidłowym wykonaniem prac związanych z modernizacją bazy danych EGiB w wybranych obrębach ewidencyjnych powiatu kieleckiego.Górno
Mniów
Nowiny
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 77525,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru nad prawidłowym wykonaniem prac związanych z modernizacją bazy danych EGiB w wybranych obrębach ewidencyjnych powiatu kieleckiego.Masłów
Piekoszów
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 71165,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geokart-International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813 03 33 520
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 44
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-113
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOKART-INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOKART-INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH Mariusz Dudkowski i Edward Dudkowski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-309-82-37
7.3.3) Ulica: Ul. Lubelska 5,
7.3.4) Miejscowość: Bełżyce
7.3.5) Kod pocztowy: 24-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH Mariusz Dudkowski i Edward Dudkowski s.c.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH Mariusz Dudkowski i Edward Dudkowski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-309-82-37
7.3.3) Ulica: Ul. Lubelska 5
7.3.4) Miejscowość: Bełżyce
7.3.5) Kod pocztowy: 24-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH Mariusz Dudkowski i Edward Dudkowski s.c.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne OPGK spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584 035 81 20
7.3.3) Ulica: ul. Pniewskiego 3,
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-952
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "OPGK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne OPGK spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584 035 81 20
7.3.3) Ulica: ul. Pniewskiego 3,
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-952
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "OPGK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup wraz z dostawą aparatu USG dla Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach zadania pn "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Dębna i Liszna w Gminie Sanok
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Utworzenie 48 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Oławie przy ul. B. Chrobrego 106A"
- " Przebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych oraz terenów utwardzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie WSP w Andrychowie." - formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego dla zadania "BUDOWA STRAŻNICY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KOSIECZYNIE"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.