eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzewornoRemont dachu Ośrodka Zdrowia w Przewornie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu Ośrodka Zdrowia w Przewornie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa

1.5.2.) Miejscowość: Przeworno

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-130

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwprzeworno.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu Ośrodka Zdrowia w Przewornie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b12306d0-91a4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022805/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Przewornie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont dachu Ośrodka Zdrowia w Przewornie w ramach zadania pn. Modernizacja i wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Przewornie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. wykonanie prac rozbiórkowych/demontażowych polegających na rozebraniu istniejącej instalacji odgromowej, kominów wentylacyjnych, wyłazów dachowych i istniejącego pokrycia dachu a następnie na wykonaniu nowego pokrycia dachu wraz
z niezbędnymi robotami, takimi jak m.in.: ułożenie membrany wysokoparoprzepuszczalnej (3000g/m2/24h) na istniejącym deskowaniu, ułożenie kontrłat i łat pokrycie połaci dachu blachodachówką powlekaną, wstawienie nowych wyłazów dachowych wraz z ławami i schodami kominiarskimi do istniejących kominów i urządzeń, wykonanie obróbek blacharskich, montaż nowej deski okapowej oraz nowych rynien, renowacja podbitki, dostawa i montaż systemowych kominów wentylacyjnych i podłączenie ich z istniejącym pionem wentylacji, montaż płotków przeciwśniegowych lub rozwiązań równoważnych. Zadanie przewidziane jest do realizacji na terenie Gminy Przeworno w miejscowości Przeworno przy ul. Pocztowej 6. Powierzchnia połaci dachu wynosi ok. 696 m2.
Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o projekt remontu sporządzony przez: Usługi Projektowe i Inwestycyjne Piotr Kowalczyk, ul. Dębowa 5, 57-220 Ziębice. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 niniejszej SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502143,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKOMAR Jarosław Kozicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8871336115

7.3.3) Ulica: Wileńska 5

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

7.3.5) Kod pocztowy: 57-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.