Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00000926/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni drogi gminnej nr 240111W ul. Kampinoskiej w Sowiej Woli Folwarcznej w Gminie Czosnów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czosnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 6
1.5.2.) Miejscowość: Czosnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czosnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czosnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czosnow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni drogi gminnej nr 240111W ul. Kampinoskiej w Sowiej Woli Folwarcznej w Gminie Czosnów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a459c82e-a94c-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00564905/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 24011W ul. Kampinoskiej w Sowiej Woli Folwarcznej w Gminie Czosnów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000926
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowania jest projekt remontu drogi gminnej ul. Kampinoskiej w Sowiej Woli Folwarcznej. W zakresie wymiany warstwy ścieralnej, remontu progów zwalniających i aktualizacji stałej organizacji ruchu.
Projektuje się frezowanie istniejącej nawierzchni (szerokość 4.4-6.0m) celem jej wyrównania, a następnie ułożenie warstwy ścieralnej z asfaltu AC 11 S 50/70 grubości 4cm. Po obu stronach istniejącej drogi projektuje się remont poboczy. Zostaną wykonane z kruszywa niezwiązanego 0/31.5, C 90/3 o grubości 10cm i szerokości 0.75m. Istniejące progi z kostki betonowej zostaną zastąpione progami z asfaltu o obłym profilu i wysokości w środku wyspy 10cm, szerokość 3,7m. Progi zostaną zabezpieczone od strony pobocza opornikami betonowymi 12x25cm. Projektuje się również dwa nowe progi w km 0+273 oraz 0+786. W ramach remontu
uzupełnione zostanie oznakowanie poziome i pionowe oraz zostaną wymienione istniejące znaki pionowe ( z uwagi na ich zły stan techniczny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 829336,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859482,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 829336,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMATO SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011132186
7.3.3) Ulica: STEFANA BATOREGO 18/108
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-591
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ZIEMBUD Tomasz Ziemiecki – wykonanie nawierzchni asfaltowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829336,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZOSNÓW
- Wykonanie dokumentacjiprojektowo kosztorysowej dla: przebudowy z rozbudową budynku komunalnego na potrzeby dostosowania do Gminnej Przychodni Zdrowia w miejscowości Cząstków Mazowiecki, Dz Ew. 236/2,
- Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Czosnów
więcej: przetargi CZOSNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.