Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498110/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00509030/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00516327/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00521800/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. J. K. ŁUKOWICZA W CHOJNICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 10
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampublik@szpital.chojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/szpital_chojnice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd3ac2e-8470-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030538/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZAP-380-29/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 930827,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 177525,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 185756,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 305298 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 120962,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 101822,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa analizatorów do posiewu krwi, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, barwienia metodą Grama, wykrywania prątków kwasoodpornych, diagnostyki metodą LAMP, ELISA, immunoblot ...4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 39464,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219389,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219389,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219389,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euroimmun Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932230081
7.3.3) Ulica: ul. Widna 2A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219389,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-25 do 2026-01-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121081,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140354,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140354,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011697403
7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140354,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-25 do 2026-01-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309112,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309112,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309112,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010565119
7.3.3) Ulica: ul. Generała Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309112,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-25 do 2026-01-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w ramach Pakietu nr 4 podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108364,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108364,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108364,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ Cormay S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140 777 556
7.3.3) Ulica: ul.Wiosenna 22
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108364,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-25 do 2026-01-24Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50008,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50008,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50008,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BestMI – Best Medical Innovations Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147208011
7.3.3) Ulica: ul. Długa 29/118
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-238
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50008,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-25 do 2026-01-24INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chojnicach
- "Świadczenie w 2025 roku usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Chojnicach"
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy zestawów diagnostycznych przeznaczonych do wykrywania w czasie rzeczywistym (real-time PCR) DNA wirusa ASF
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
- Zakup testów do diagnostyki serologicznej grzybic układowych dla UCK.
- Dostawa testów do diagnostyki molekularnej wybranych mutacji punktowych z użyciem sond MGB wraz z dzierżawą analizatora dla UCK.
- Dostawa końcówek do pipet, wody do reakcji PCR, materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych do termocyklera CroBEE Real-Time PCR System, płynów, pożywek, zestawu do...
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.