Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073028/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00079405/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104661 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Pucki Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Pucki Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 13A
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalpucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpucki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1c99a41-c3d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021389/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 płyny infuzyjne oraz środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073028/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Aqua pro injectione a 500ml szt. 8001 Glucosum 5% a 100ml - opakowanie z dwoma portami szt. 250
2 Glucosum 5% a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 1200
2 Glucosum 5% a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 6000
3 Glucosum 10% a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 300
4 5%Glucosum i 0,9% Natrium Chloratum 2:1 a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 1000
5 5%Glucosum i 0,9% Natrium Chloratum 2:1 a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 3000
6 Natrium Chloratum 0,9% a 100ml - opakowanie z dwoma portami szt. 26000
7 Natrium Chloratum 0,9% a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 8000
8 Natrium Chloratum 0,9% a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 22000
9 Natrium Chloratum 0,9% a 1000ml - op. z dwoma portami szt. 4000
10 Płyn Ringera a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 2000
11 Płyn wieloelektrolitowy a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 25000
12 Mannitol 15% a 100ml - opakowanie z dwoma portami szt. 300
13 Mannitol 15% a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 182467,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Glucosum 5% a 100ml worek z dwoma portami szt. 1002 Glucosum 5% a 250ml worek z dwoma portami szt. 250
3 Glucosum 5% a 500ml worek z dwoma portami szt. 500
4 Natrium Chloratum 0,9% a 100ml worek z dwoma portami szt. 500
5 Natrium Chloratum 0,9% a 250ml worek z dwoma portami szt. 500
6 Natrium Chloratum 0,9% a 500ml worek z dwoma portami szt. 500
7 Płyn wieloelektrolitowy a 500ml worek z dwoma portami szt. 500
8 Aqua pro injectione a 500ml worek szt. 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 6290,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 4% sukcynylowana żelatyna w pełni zbilansowanym roztworze elektrolitów a 500ml opakowanie bezpieczne szt. 10002 Hydroksyetyloskrobia 6% a 500ml o średniej masie cząst. 130000Da szt. 100
3 Hydroksyetyloskrobia 10% a 500ml o sredniej masie cząst. 130000Da szt. 50
4 Płyn wieloelektrolitowy a 500 ml bez zawartości Ca, z zawartoscią max.Cl- 100 mmol/l oraz zawartością min. Na+ 100 mmol/l - opakowanie z dwoma portami szt. 2500
5 Płyn infuzyjny a 1000 ml z zawartością glukozy 50g/l oraz elektrolitów w składzie: Na+ 40 mmol/l, K+ 20 mmol/l ,Mg2+ 1,5 mmol/l, CH3COO- 23 mmol/l, Cl- 40 mmol/l szt. 250
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 36077,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Natrium Chloratum 0,9% jałowy roztwór do przemywania, wolny od endotoksyn, butelka zakręcana 500 ml szt. 10002 Natrium Chloratum 0,9% jałowy roztwór do przemywania, wolny od endotoksyn, butelka zakręcana 1000 ml szt. 450
3 Woda jałowa do przemywania, wolna od endotoksyn, butelka zakręcana 500 ml szt. 1500
4 Woda jałowa do przemywania, wolna od endotoksyn, butelka zakręcana 1000 ml szt. 1500
5 Natrium Chloratum 0,9% jałowy roztwór do przemywania, wolny od endotoksyn, worek 3000 ml szt. 800
6 Natrium Chloratum 0,9% jałowy roztwór do przemywania, wolny od endotoksyn, worek 5000 ml szt. 600
7 Woda jałowa do przemywania, wolna od endotoksyn, worek 5000 ml szt. 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 58782,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Aqua pro injectione 10ml x 100amp. plast. op. 552 Natrium Chloratum 0,9% a 10ml x 100amp. plast. op. 230
3 Natrium Chloratum 10% a 10ml x 100amp. plast op. 35
4 Płyn wieloelektrolitowy a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 1000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 12998,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ciprofloxacin 2mg/ml 50ml szt. 1002 Ciprofloxacin 2mg/ml 100ml szt. 800
3 Ciprofloxacin 2mg/ml 200ml szt. 2000
4 KCl 0,3% z NaCl 0,9% roztwór do infuzji 500ml szt. 2000
5 Metronidazol 0,5% a 100ml szt. 4800
6 Glucosum 20% a 10ml x 10amp. op. 60
7 Glucosum 40% a 10ml x 10amp. op. 35
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 41403,45 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Fresubin Protein Powder (lub równoważny o zawartości białka min. 87g/100g i min.360kcal/100ml), puszka od 200g do 500g 1 kg 152 Dieta wysokobiałkowa (min. 9g białka/100ml), hiperkaloryczna (min. 1,5kcal/ml) do doustnego żywienia uzupełniającego w min. dwóch smakach; poj. od 125ml do 200ml szt. 2000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 4350,45 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Dieta normokaloryczna, kompletna pod względem odżywczym, podawana przez zgłębnik, poj. 500ml szt. 302 Dieta normokaloryczna, kompletna pod względem odżywczym, podawana przez zgłębnik, poj.1000ml szt. 30
3 Dieta wysokobiałkowa, kompletna pod względem odżywczym, podawana przez zgłębnik, poj.500ml szt. 40
4 Dieta wysokobiałkowa, kompletna pod względem odżywczym, podawana przez zgłębnik, poj.1000ml szt. 120
5 Dieta normalizująca glikemię, kompletna, normokaloryczna, podawana przez zgłębnik, poj.500ml szt. 500
6 Dieta normalizująca glikemię, kompletna, normokaloryczna, podawana przez zgłębnik, poj. 1000ml szt. 120
7 Dieta normobiałkowa gdzie żródłem białka są krótkołańcuchowe peptydy i wolne aminokwasy, normokaloryczna (dedykowana w zaburzeniach trawienia i wchłaniania, zapaleniu trzustki), podawana przez zgłębnik, poj.500ml lub1000ml 1litr 10
8 Zestaw do podawania diet dojelitowo kompatybilny z proponowaną pompą szt. 550
9 Zestaw do podawania diet dojelitowo kompatybilny z pompą firmy Amica szt. 300
Oferent użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy dwie pompy do żywienia dojeliowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 17104,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego obwodowego o poj. 1000-1250ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT, umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ.całkowita ok. 900 kcal szt. 302 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego centralnego o poj. 1200-1500ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT, umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ.całkowita 1200-1300 kcal szt. 350
3 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego centralnego o poj. 1850-2000ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT, umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ. całkowita 1900-2200 kcal szt. 130
4 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego centralnego o poj. 1200-1500ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT oraz kwasy Omega-3 umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ.całkowita 1450-1600 kcal szt. 20
5 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego centralnego o poj. 1850-2000ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT oraz kwasy Omega-3 umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ.całkowita 2150- 2250 kcal szt. 20
6 Pierwiastki śladowe dodawane do jednego żywienia (kompatybilne z oferowanym żywieniem). szt. 550
7 Witaminy rozpuszczalne w wodzie i witaminy rozpuszczalne w tłuszczach dodawane do jednego żywienia (kompatybilne z oferowanym żywieniem). Witaminy rozpuszczalne w wodzie i tłuszczach mogą być konfekcjonowane osobno . szt. 550
8 Przyrząd z precyzyjnym regulatorem przepływu z zaworem zapobiegającym cofaniu się krwi do aparatu. Regulator umozliwia stabilny i kontrolowany przepływ leku, obsługiwany jedną ręką . Kontrola przepływu 3 - 270 ml/h. Dren nie zawiera DEHP. Komora kroplowa bez PCV wielkości min 7,5 cm . szt. 100
9 Zestaw do podawania diet pozajelitowo kompatybilny z pompą do żywienia pozajelitowego firmy B. Braun szt. 180
10 Zestaw do podawania diet dojelitowo kompatybilny z pompą do żywienia pozajelitowego firmy B. Braun szt. 100
11 Zestaw do podawania diet pozajelitowo kompatybilny z pompą do żywienia pozajelitowego firmy Sapphire szt. 270
Zamawiajacy wymaga zaoferowania worków RTU, które po dodaniu kompatybilnych (przewidzianych przez producenta) dodatków, w tym witamin, zachowują stabilność przez min. 24 godz w temp. do 25 ℃ oraz min.72 godz w temp 2℃ -8℃
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.5.5.) Wartość części: 82106,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197263,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199312,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197263,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272636951
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197263,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7724,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15307,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7724,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7724,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38758,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38758,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38758,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38758,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62463,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76237,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62463,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62463,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15379,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15862,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15379,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272636951
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15379,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50634,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7743,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7743,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7743,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272636951
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7743,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17432,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17432,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17432,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272636951
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17432,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88682,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88682,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88682,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88682,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.