Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299105/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00328398/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wybranych elementów budynku Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Gliwicach przy ul. Robotniczej 4a, nr sprawy ZP-DA-11/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.udt.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wybranych elementów budynku Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Gliwicach przy ul. Robotniczej 4a, nr sprawy ZP-DA-11/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c56eb06-46c8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019871/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty remontowe - Gliwice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299105/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-DA-11/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 783610,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych elementów budynku Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Gliwicach przy ul. Robotniczej 4a, , w szczególności:
a) Likwidacja kurtyny powietrznej w wejściu głównym i wydzielenie w hallu wejściowym przeszklonego, ogrzewanego wiatrołapu;
b) Wykonanie uzupełniającej wentylacji i klimatyzacji głównej klatki schodowej w budynku;
c) Osuszenie i naprawa warstw wykończeniowych obniżonej ściany piwnicznej w obrębie pomieszczenia laboratorium w piwnicy budynku;
d) Usunięcie przyczyny stałego brudzenia się ścian nad grzejnikami płytowymi w ciągach komunikacyjnych budynku;
e) Remont instalacji odpowietrzenia instalacji kanalizacyjnej (parter) oraz instalacji odprowadzania skroplin z klimatyzatorów;
f) Uzupełnienie elementów sygnalizacyjnych systemów alarmowych i p.poż.;
g) Uzupełnienie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku;
h) Wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z urządzeń wentylacyjnych w piwnicy budynku;
i) Zmiany w instalacji oświetlenia klatek schodowych;
j) Zadaszenie bocznego (z parkingu Biura UDT) wejścia do budynku Biura UDT w Gliwicach;
k) Remont bocznych schodów zewnętrznych, ewakuacyjnych budynku;
l) Remont elementów ogrodzenia obiektu Biura UDT w Gliwicach;
m) Konserwacyjne malowanie wnętrz budynku;
n) Wymiana uszkodzonej stolarki okiennej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1048625,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1048625,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1048625,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany „PLAST-BUD” Mariusz Dawidowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277884487
7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 17/4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-119
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "PLAST-BUD" MARIUSZ DAWIDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "PLAST-BUD" MARIUSZ DAWIDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1048625,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach przy ul. Janasa 15 i ul. Janasa 21 w Rudzie Śląskiej
- Przebudowa wskazanych pomieszczeń dydaktycznych oraz termomodernizacja budynku głównego i sali sportowej Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu
- "Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na Ośrodek Pomocy Społecznej(ul. Główna 19)"
- Modernizacja systemu kanalizacyjnego - modernizacja przepompowni sieciowych na terenie Gminy Złota" - ETAP I
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.