Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065905/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104737 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie map do celów projektowych dróg powiatowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Objazdowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 01 80
1.5.8.) Numer faksu: 74 868 01 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zdp.bip.klodzko.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie map do celów projektowych dróg powiatowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb881b7c-beac-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003293/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykonanie map do celów projektowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2000/AZ/12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157495,93 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: „PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3228D TRZEBIESZOWICE - NOWY WALISZÓW - BYSTRZYCA KŁODZKA - MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH”Informacje o drodze: - lokalizacja na terenie gmin: Lądek-Zdrój, Kłodzko, Bystrzyca Kłodzka - długość drogi: 13,800 km (km 0+000 - 13+800). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 zgodnie z ROZPORZĄ-DZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ROZDZIAŁ 6 MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH (Dz.U. z 2020 roku, poz. 1429 z późn. zmianami); 2) dostarczenie Zamawiającemu mapy w postaci papierowej, potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kłodzku oraz wersji numerycznej wykonanego pomiaru zapisanej na wewnętrznym nośniku danych w formacie .dxf i/lub .dwg wraz z istniejącymi podkładami mapowymi w formacie .tiff; 3) w przypadku stwierdzenia wad, usterek lub nieprawidłowości wykonania pracy geodezyjnej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia; 4) Wykonawca winien uzyskać oraz przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające włączenie opracowanych map do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: „PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3232D DOMASZKÓW - MIĘDZYGÓRZE - MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH” Informacje o drodze: - lokalizacja na terenie gmin: Międzylesie, Bystrzyca Kłodzka - długość drogi: 6,395 km (dwa odcinki: km 0+000 - 6+040 i km 6+390 - 6+745)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 zgodnie z ROZPORZĄ-DZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ROZDZIAŁ 6 MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH (Dz.U. z 2020 roku, poz. 1429 z późn. zmianami); 2) dostarczenie Zamawiającemu mapy w postaci papierowej, potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kłodzku oraz wersji numerycznej wykonanego pomiaru zapisanej na wewnętrznym nośniku danych w formacie .dxf i/lub .dwg wraz z istniejącymi podkładami mapowymi w formacie .tiff; 3) w przypadku stwierdzenia wad, usterek lub nieprawidłowości wykonania pracy geodezyjnej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia; 4) Wykonawca winien uzyskać oraz przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające włączenie opracowanych map do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3240D na odcinku Polanica-Zdrój - Szalejów Górny - mapa do celów projektowych” Informacje o drodze: - lokalizacja na terenie gminy Kłodzko, - długość drogi: 1,650 km (km 8+407 - 10+057)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 zgodnie z ROZPORZĄ-DZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ROZDZIAŁ 6 MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH (Dz.U. z 2020 roku, poz. 1429 z późn. zmianami); 2) dostarczenie Zamawiającemu mapy w postaci papierowej, potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kłodzku oraz wersji numerycznej wykonanego pomiaru zapisanej na wewnętrznym nośniku danych w formacie .dxf i/lub .dwg wraz z istniejącymi podkładami mapowymi w formacie .tiff; 3) w przypadku stwierdzenia wad, usterek lub nieprawidłowości wykonania pracy geodezyjnej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia; 4) Wykonawca winien uzyskać oraz przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające włączenie opracowanych map do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3319D Nowa Ruda - Przygórze - mapa do celów projektowych” Informacje o drodze: - lokalizacja na terenie gmin: miasto Nowa Ruda, gmina Nowa Ruda, - długość drogi: 3,386 km (km 1+129 - 4+515)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ROZDZIAŁ 6 MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH (Dz.U. z 2020 roku, poz. 1429 z późn. zmianami); 2) dostarczenie Zamawiającemu mapy w postaci papierowej, potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kłodzku oraz wersji numerycznej wykonanego pomiaru zapisanej na wewnętrznym nośniku danych w formacie .dxf i/lub .dwg wraz z istniejącymi podkładami mapowymi w formacie .tiff; 3) w przypadku stwierdzenia wad, usterek lub nieprawidłowości wykonania pracy geodezyjnej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia; 4) Wykonawca winien uzyskać oraz przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające włączenie opracowanych map do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3265D Bystrzyca Kłodzka - Stary Waliszów - mapa do celów projektowych” Informacje o drodze: - lokalizacja na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka, - długość drogi: 3,673 km (km 0+000 - 3+673)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ROZDZIAŁ 6 MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH (Dz.U. z 2020 roku, poz. 1429 z późn. zmianami); 2) dostarczenie Zamawiającemu mapy w postaci papierowej, potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kłodzku oraz wersji numerycznej wykonanego pomiaru zapisanej na wewnętrznym nośniku danych w formacie .dxf i/lub .dwg wraz z istniejącymi podkładami mapowymi w formacie .tiff; 3) w przypadku stwierdzenia wad, usterek lub nieprawidłowości wykonania pracy geodezyjnej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia; 4) Wykonawca winien uzyskać oraz przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające włączenie opracowanych map do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 64000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na tę część dwóch Wykonawców złożyło swoje oferty. Niestety obie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226.1 pkt 6) ustawy PZP. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie w zakresie części I, na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na tę część dwóch Wykonawców złożyło swoje oferty. Niestety obie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226.1 pkt 6) ustawy PZP. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie w zakresie części I, na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na tę część dwóch Wykonawców złożyło swoje oferty. Niestety obie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226.1 pkt 6) ustawy PZP. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie w zakresie części I, na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na tę część dwóch Wykonawców złożyło swoje oferty. Niestety obie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226.1 pkt 6) ustawy PZP. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie w zakresie części I, na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73738,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73738,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73738,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUNICKI GEODEZJA Kamil Kunicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811493331
7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
7.3.5) Kod pocztowy: 57-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73738,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ziębicach".
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Jaworzynie Śląskiej
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Żarowie".
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji "Budowa przychodni lekarskiej w Redzikowie na działce nr 43/66 oraz 358/3"
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Koluszkach"
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.