Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063348/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i bitumicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPCA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632743676
1.5.8.) Numer faksu: 632743676
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminaslupca.pl/zamowienia/pokaz/20151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i bitumicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3234c71a-9302-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051488/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i bitumicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288855,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących:
- utrwalenie nawierzchni emulsją z grysem 8dm3/m2 frakcji 5-8, – maksymalna ilość 1 250 m2,
- remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych mieszanką mineralno-asfaltową
AC 11 S 50/70 gr. 3-5 cm – maksymalna ilość 70 Mg.
2) Zakres i technologia robót objętych przedmiotem zamówienia:
- nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów,
- odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
- wybranie gruzu i oczyszczenie uszkodzonego miejsca,
- posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową z grysem 8 dm3/m2 frakcji 5-8,
- w miejscach, gdzie grubość ubytku w nawierzchni jest większa niż 5 cm należy wbudować rozkruszoną mieszankę bitumiczną,
- rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej na gr. 3-5 cm,
- mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej,
- posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem,
- uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy
- roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.
4) Miejsce wykonania remontu dróg wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego lub będzie zgłoszone osobiście przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Gminy.
5) Wykonawca podejmie roboty związane z remontem cząstkowym maksymalnie w terminie 6 dni od daty zgłoszenia (lub krótszym, zaoferowanym w formularzu ofert) oraz określi przybliżony termin ich wykonania.
6) Ilość robót objętych niniejszym postępowaniem jest orientacyjna (przewidywana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania robót w mniejszym zakresie, w zależności od potrzeb. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy zlecenie zakresu rzeczowego w ilości min. 70% przewidywanej, maksymalnej ilości.
7) Remonty odbywać się będą sukcesywnie w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
8) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały wynosi 3 miesiące i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Zasady gwarancji zostały szczegółowo opisane w załączniku do SWZ – Karta gwarancyjna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 77175,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II – Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych1) Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 średniej grubości 8 cm (kruszywo musi spełniać wymogi w WT-4 z 2010r) – w maksymalnej ilości 2 675 Mg i obejmuje:
- Mechaniczne korytowanie równiarką (średnia głębokość 8 cm) wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża walcem wibracyjnym oraz zakupem, dowozem w miejsce remontu, wbudowaniem podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 średniej grubości 8cm (kruszywo musi spełniać wymogi określone w WT-4 z 2010r..
- Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.
3) Miejsce wykonania remontu dróg wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego lub będzie zgłoszone osobiście przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Gminy.
4) Wykonawca podejmie roboty związane z remontem cząstkowym maksymalnie w terminie 6 dni od daty zgłoszenia (lub krótszym, zaoferowanym w formularzu ofert) oraz określi przybliżony termin ich wykonania.
5) Ilość robót objętych niniejszym postępowaniem jest orientacyjna (przewidywana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania robót w mniejszym zakresie, w zależności od potrzeb. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy zlecenie zakresu rzeczowego w ilości min. 70% przewidywanej, maksymalnej ilości.
6) Remonty odbywać się będą sukcesywnie w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
7) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały wynosi 3 miesiące i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Zasady gwarancji zostały szczegółowo opisane w załączniku do SWZ – Karta gwarancyjna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 211325,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Handlowo- Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300283520
7.3.3) Ulica: Niepodległości
7.3.4) Miejscowość: Słupca
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246768,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246768,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246768,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,ROLMEX" FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WŁADYSŁAW MARCINKOWSK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310085090
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Cienin Zaborny - Parcele
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246768,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.