eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaRemonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i bitumicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i bitumicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632743676

1.5.8.) Numer faksu: 632743676

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslupca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaslupca.pl/zamowienia/pokaz/2015

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i bitumicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3234c71a-9302-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051488/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i bitumicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063348/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288855,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących:
- utrwalenie nawierzchni emulsją z grysem 8dm3/m2 frakcji 5-8, – maksymalna ilość 1 250 m2,
- remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych mieszanką mineralno-asfaltową
AC 11 S 50/70 gr. 3-5 cm – maksymalna ilość 70 Mg.

2) Zakres i technologia robót objętych przedmiotem zamówienia:
- nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów,
- odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
- wybranie gruzu i oczyszczenie uszkodzonego miejsca,
- posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową z grysem 8 dm3/m2 frakcji 5-8,
- w miejscach, gdzie grubość ubytku w nawierzchni jest większa niż 5 cm należy wbudować rozkruszoną mieszankę bitumiczną,
- rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej na gr. 3-5 cm,
- mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej,
- posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem,
- uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy
- roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.
4) Miejsce wykonania remontu dróg wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego lub będzie zgłoszone osobiście przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Gminy.
5) Wykonawca podejmie roboty związane z remontem cząstkowym maksymalnie w terminie 6 dni od daty zgłoszenia (lub krótszym, zaoferowanym w formularzu ofert) oraz określi przybliżony termin ich wykonania.
6) Ilość robót objętych niniejszym postępowaniem jest orientacyjna (przewidywana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania robót w mniejszym zakresie, w zależności od potrzeb. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy zlecenie zakresu rzeczowego w ilości min. 70% przewidywanej, maksymalnej ilości.
7) Remonty odbywać się będą sukcesywnie w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
8) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały wynosi 3 miesiące i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Zasady gwarancji zostały szczegółowo opisane w załączniku do SWZ – Karta gwarancyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 77175,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II – Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych
1) Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 średniej grubości 8 cm (kruszywo musi spełniać wymogi w WT-4 z 2010r) – w maksymalnej ilości 2 675 Mg i obejmuje:
- Mechaniczne korytowanie równiarką (średnia głębokość 8 cm) wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża walcem wibracyjnym oraz zakupem, dowozem w miejsce remontu, wbudowaniem podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 średniej grubości 8cm (kruszywo musi spełniać wymogi określone w WT-4 z 2010r..
- Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.
3) Miejsce wykonania remontu dróg wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego lub będzie zgłoszone osobiście przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Gminy.
4) Wykonawca podejmie roboty związane z remontem cząstkowym maksymalnie w terminie 6 dni od daty zgłoszenia (lub krótszym, zaoferowanym w formularzu ofert) oraz określi przybliżony termin ich wykonania.
5) Ilość robót objętych niniejszym postępowaniem jest orientacyjna (przewidywana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania robót w mniejszym zakresie, w zależności od potrzeb. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy zlecenie zakresu rzeczowego w ilości min. 70% przewidywanej, maksymalnej ilości.
6) Remonty odbywać się będą sukcesywnie w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
7) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały wynosi 3 miesiące i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Zasady gwarancji zostały szczegółowo opisane w załączniku do SWZ – Karta gwarancyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 211325,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Handlowo- Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300283520

7.3.3) Ulica: Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246768,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246768,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246768,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,ROLMEX" FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WŁADYSŁAW MARCINKOWSK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310085090

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Cienin Zaborny - Parcele

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246768,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.