Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00033603/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nasion w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny im. prof. Adama Skoczylasa w Żelaznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000178400092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna, 43
1.5.2.) Miejscowość: Dębowa Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-116
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konrad_budynek@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rzdzelazna.cem.sggw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
rzdzelazna.cem.sggw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Produkcja rolna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nasion w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9041e31-7db7-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019795/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa nasion w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033603/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/RZD-ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy DKC 3972 Jednostka siewna 16 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy ES HATTRICK Jednostka siewna 32 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 12800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy RGT LIPEXX Jednostka siewna 16 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 6240,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy SY FREGAT Jednostka siewna 75 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy SY CALO Jednostka siewna 45 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy ES GALLERY C1 Jednostka siewna 2 2,5 miliona nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy P8271 Jednostka siewna 10 80 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy FARMURPHY Jednostka siewna 40 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 148000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy FARMORITZ Jednostka siewna 20 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy FARMFIRE Jednostka siewna 30 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 11100,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy FARMUELLER Jednostka siewna 32 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 12160,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy RGT IRENOXX Jednostka siewna 50 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona kukurydzy SM WAWEL Jednostka siewna 16 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona marchwi WARMIA F1 Jednostka siewna 22 100 tysięcy nasion (kalibraż 2,0-2,2) Do 30 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 7480,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona marchwi BRAVA F1 Jednostka siewna 22 100 tysięcy nasion (kalibraż 2,0-2,2) Do 30 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona słonecznika SUOMI HTS Jednostka siewna 5 150 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona słonecznika SULFONOR C1 Jednostka siewna 5 150 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona fasoli STANELY Jednostka siewna 50 100 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona fasoli BARTAVA Jednostka siewna 25 100 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 13750,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona fasoli TIMGAD Jednostka siewna 25 100 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona fasoli RIBERA Jednostka siewna 50 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona fasoli SOLFERINA Jednostka siewna 50 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprawione nasiona buraków BIKORES F1 Jednostka siewna 8 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 1040,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28575,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28575,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28575,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ampol-Merol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781697424
7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28575,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ampol-Merol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781697424
7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Nasienna Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271459393
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7552,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7552,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7552,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luty Jacek Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821720750
7.3.4) Miejscowość: Wawrzeńczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7552,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7480,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8359,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7480,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORIMEX H.PALUCH, M.HEREĆ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460011352
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7480,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak jakichkolwiek ofert.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1047,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1170,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1047,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORIMEX H.PALUCH, M.HEREĆ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460011352
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1047,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI DĘBOWA GÓRA
- Zakup i dostawa kolejnej partii środka do zamgławiania wraz z wykonaniem usługi aplikacji
- Zakup i dostawa pierwszych nasion w 2025 roku
więcej: przetargi DĘBOWA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pierwszych nasion w 2025 roku
- Dostawa nasiona dla SDOO w Chrząstowie
- Dostawa nasion I
- Dostawa materiału siewnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- 46/2025 Nasiona grochu siewnego odmiana ASTRONAUTE w ilości 8000 kg
- 45/2025 Nasiona grochu siewnego odmiana OSTINATO w ilości 5000 kg
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.